Ennustus lopun ajoista Talmudissa

Anonyymi-ap

Viitaten (Sak. 8:10) "Sillä ennen sitä aikaa ei saatu palkkaa ihmisen työstä, ei palkkaa juhdan työstä, eikä ollut menijällä, ei tulijalla rauhaa ahdistajalta, ja minä laskin irti kaikki ihmiset, toisen toisensa kimppuun.", Sanhedrin 98a:3 todetaan
"Rabbi Abba sanoo: 'Sinulla ei ole sen selvempää ilmaisua päivien lopusta kuin tämä seuraava ilmiö, kuten sanotaan: "Mutta te, Israelin vuoret , antakaa oksanne ja tuottakaa hedelmänne Israelin kansalleni. sillä he ovat pian tulossa” (Hes. 36:8). Kun tuotteet kasvavat runsaasti Israelissa , se on merkki siitä, että Messias tulee pian.

Rabbi Eliezer sanoo: Sinulla ei ole suurempaa ilmentymää päivien lopusta kuin tämä seuraava ilmiösamoin, kuten sanotaan: "Sillä ennen näitä päiviä ei ollut palkkaa ihmiselle eikä pedolle; eikä sortajalla ollut rauhaa sillä, joka lähtee, eikä sille, joka menee sisään” ( Sakarja 8:10 ). Kun työstä ei makseta palkkaa eikä eläimen käytöstä makseta vuokraa, se on merkki siitä, että Messiaan tulo on käsillä."

8

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      RK:le Hes 36:8 Mutta te, Israelin vuoret, kasvatatte oksia ja kannatte hedelmää kansalleni Israelille, sillä se on jo tulossa, aivan lähellä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035374A

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jeesus puhui lehtien tulosta puuhun.
      Ettei kyseessä olisi Pluto? Se on menossa vesimiehen tähdistön suuntaan. Seuraavana on kalat. Kun katsoo mitä nämä merkit vastaavat kuukausissa, saa selville ehkä suurinpiirtein Jeesuksen tulon ajankohdan.

    • Anonyymi

      Lehdet pukeavat jo nupulleen.
      Mestari käveli tästä.

    • Anonyymi

      Kun maailmassa on perkeleen valta ja hetki tapautuu, mitä esim talmudista opetetaan.

      eli babylonian talmud!
      joka on tehty eli kirjoitettu, Babylonissa ja oppineiden mukaan, mistä Jeremia sanoo:

      Jer. 8:8
      Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä.

      Nyt sisi kabbala sekä talmut, Babylnia bersion, sanoo että
      voivat mennä sukupuoliyhteyteen 3 vuotiaan kansas ja aina 9 vuoteen asti!

      https://duckduckgo.com/?q=sanhedrin+54b+child&t=ffab&ia=web
      ja
      https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=sanhedrin&ia=web

      KOSKA ja missä tämä Sanhedrin on tehty ? ja kenen toimesta:
      Muista JEremiaan sanat!

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Sanhedrin
      eli samasta paikasta josta, nyt Isrealin aleueella olevat henkilöt ovat tulleet!
      eli käännynnäiset!

      "Sanhedrin perustettiin sen jälkeen, kun juutalaiset olivat palanneet Israelin alueelle Babylonian pakkosiirtolaisuusajan jälkeen vuoden 539 eaa. paikkeilla."

      Mitä merktitävää tapahtui vuonna ~300?

      "Sanhedrin lakkasi olemasta 300-luvulla."

      ja juuri nämä oppineet tuomitsivat Herran Jeesuksen kuolemaan!

      "Sanhedrin toimi myös neuvottelukuntana ja lakeja säätävänä elimenä. Roomalaisvallan aikaan Sanhedrinin valta oli rajallinen. Roomalaisvalta ei ollut esimerkiksi antanut Sanhedrinille oikeutta määrätä kuolemanrangaistuksesta, jonka vuoksi Raamatun mukaan Jeesus Nasaretilaisen kuolemantuomio piti saada roomalaiselta käskynhaltijalta Pontius Pilatukselta. "

      Ekumeeninen KIRKKO, Pietarin Kirkko:

      https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/varhaisen-kristinuskon-nopea-leviaminen-on-ihmetyttanyt-seka-kirkkoisia-etta-historiantutkijoita-nama-asiat-tekivat-uudesta-uskosta-viraalin

      "Vuoteen 300 jKr. mennessä kristinusko oli levinnyt niin laajalle, että keisari Diocletianus päätti yrittää tuhota liikkeen. Tämän yrityksen epäonnistuttua uusi hallitsija Konstantinus valitsi toisen tien ja antoi kristinuskolle suosituimmuusaseman."

      ja

      https://rooma.org/vatikaani/pietarinkirkko/

      "Pietarinkirkko rakennettiin vanhan kirkon päälle, joka oli peräisin 300-luvulta ja jonka uskottiin olevan Pietarin haudan paikka."

      joten, en nyt sano Pietarista mitään, mutta hänen tekojen persuteella on nyt sitten ekumeenninen Rooman kirkko josta:
      Herran antaman näyn näki Johannes:

      Ilm. 17:6
      Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.


      1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
      2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
      3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
      6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
      7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

      No sama se, sillä Johannes näki Herran anmassa näyssä yös tämän:

      Ilm. 2:
      9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
      ja
      Ilm. 3:
      9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

      no sa,a se
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muuten, mitä vastaan, on esim Kiina, VEnäjän ja muut BRICS-maat!

      BRICS-maat hylkäävät Venäjälle ehtoja sanelevan Ukrainan konfliktin ”rauhankonferenssin” Sveitsissä

      Olisko juuri tätä järjettömyyttä vastaan, eli länttä!
      ja sen voimaa eli öljy-dollaria.

      Nyt viime päivänä, Kiina ja Venäjä lujitti suhteitaan, niin länsi ja us itkee!

      mitä sanoo Jumalan Sana:

      Ps. 2:
      1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
      2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
      3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
      4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
      5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:

      NYT kuka on, Herran mainitsema:
      "7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin."

      ja mitä poika, kuka lie on tekee:

      "8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
      9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
      10 Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
      11 Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella.
      12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat."

      Totta että tämä koskee MYÖS Herraa Jeesusta, Kristusta, eli voideltua, mutta toki myös jotain muutakin .)


      Joh. 8:15
      Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään.

      Herralla toki on KAIKKIVALTA taivaassa ja maan päällä, ja kuitenkin sanoo:
      "Te tuomitsette lihan mukaan; minä en tuomitse ketään. "

      kuka sitten tulee tuomitsemaan maailma eli sen pahat?

      1. Kor. 6:2
      Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?

      eli Pyhät eli uskovat, jotka saavat periä taibaan ja maan!
      ja Herra, Jumala Kaikkivaltias ja Jeesus, Jumalan Poika katselee, miten uskovat toimivat!

      no sa,se

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe