Olen seurustellut miehen kanssa 3 vuotta. Emme asu yhdessä. Asumme samalla paikkakunnalla mutta töiden ja harrastuksen vuoksi miehellä on harvoin aikaa nähdä minua. Kesällä mies jäi kiinni pettämisestä ja silti yritin korjata suhteemme. Olen kuitenkin alkanut tympääntyä tilanteeseen jossa toinen näkee minua kerran kuukaudessa. Kuljetan miehelle ruokaa hänen kotiinsa ellei hän kerkeä käymään syömässä minun luona. Käyn myös siivoamassa hänen kotinsa. Hän ei enää nykyään ilahdu teoistani. Nyt kun oli sovittu tämä ainut päivä kuukaudessa milloin voisi tavata hän ei edes viitsinyt ilmoittaa ettei pääsekään paikalle koska tuli töitä. Meillä ei ole seksiä kuin kerran kuussa, nykyään ei läheisyyttä eikä jutella toisillemme. Alusta asti mies on ollut asenteella ettei meidän suhteesta tarvitsisi kertoa kenellekkään hänen tuttavalle tai perheelle. Pettämisen paljastuttua hän esitteli minut vanhemmilleen. Meillä on ikäeroa 9v. Aina kun yritän erota hänestä hän lupaa viettää aikaa kanssani mutta sitä kestää yleensä viikon kunnes kaikki palaa takaisin tähän tilanteeseen. Hän on aiemmin ollut pitkässä suhteessa ja sen jälkeen vuoden mittainen jutut joissa hän on halunnut lapsia ja kihloihin ja naimisiin. Minun kanssa ei halua mitään näistä kun ne eivät ole hänelle tärkeitä asioita. Itse olen aina haaveillut että joskus löydän kumppanin jonka kanssa menen naimisiin ja jaan arkeni. Olen kuitenkin haudannut omat haaveeni koska mies ei niitä halua.
Milloin on aika erota ja luovuttaa
Anonyymi-ap
4
403
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö olisi aika erota jos tulevaisuuden suunnitelmat ei kohtaa?
- Anonyymi
Älä hyvä ihminen suostu tuollaiseen suhteeseen, etsi itsellesi oikea kumppani.
- Anonyymi
Alkaa tarinoiden laatu heiketä entisestään.
- Anonyymi
Itse eroaisin siinä vaiheessa kun en enää rakasta, tai kun olen vakuuttunut siitä ettei se toinen rakasta minua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701