Tunnistatko Afrikan maita? Tee testi ja katso kuinka monta meni oikein.
Oma tulos: 5/12
https://www.is.fi/matkat/art-2000009864986.html
Mikä Afrikan maa?
19
250
Vastaukset
Yhden tiesin (Etelä-Afrikka) ja 5 meni arvaamalla oikein 😄
Tunnet maantiedettä melko hyvin!
Vastasit oikein 6 kysymykseenMulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.
Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)Norppa83 kirjoitti:
Mulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.
Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄
Xena-183 kirjoitti:
Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄
Jep. Mullakin vähän enemmän tuurilla.
- Anonyymi
8 oikein, kai se oli muka hyvin.
-harmiseikirj- 9 ja olisi pitänyt mennä paremmin.
8/12 pari-kolme arvausta, yksi vikaklikkaus :)
Apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna...
Mutta lopputulos kuitenkin 10, en olisi ikinä uskonut. Helpoimpia olivat Pohjois-Afrikka, Somalian sarvi, Etelä-Afrikka (siis maana, ei alueena) ja saaret, käytännössä kaikki muut menivät lonkalta arvaamalla ja mahdottomia poissulkemalla (esim. jos vaihtoehdoissa oli sellaisia että niistä tiesi niiden sijaitsevan ihan eri puolella maata).Norppa83 kirjoitti:
Sun tuloshan on tosi hyvä! Mulla vaan 5 oikein.
Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.
Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.
Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...En määkään ole perillä kaikista Afrikan valtioista.
- Anonyymi
On tullut kaikki maailman maat joskus huvin vuoksi opeteltua (paitsi Tyynenmeren saarivaltiot ja Karibian maat huonosti) niin olihan nuo yhä muistissa ja 12/12 tuli. Olihan noista suurin osa kyllä "helppoja" ja vaihtoehdotkin auttoivat.
8/12 pari kertaa veikkasin 2 vaihtoehdosta just väärää mutta muuten oon tyytyväinen tulokseen.🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483
