Mikä Afrikan maa?

19

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden tiesin (Etelä-Afrikka) ja 5 meni arvaamalla oikein 😄

      Tunnet maantiedettä melko hyvin!
      Vastasit oikein 6 kysymykseen

      • Mulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.

        Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.

        Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)

        Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄

        Jep. Mullakin vähän enemmän tuurilla.


    • Anonyymi

      8 oikein, kai se oli muka hyvin.

      -harmiseikirj-

      • Ihan hyvä tuloshan tuo on =)


    • 9 ja olisi pitänyt mennä paremmin.

      • No hyvä tulos musta. Sulla meni kuitenkin paremmin kuin mulla.


    • 8/12 pari-kolme arvausta, yksi vikaklikkaus :)

      • Kuitenkin hyvä tulos =)


    • Apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna...

      Mutta lopputulos kuitenkin 10, en olisi ikinä uskonut. Helpoimpia olivat Pohjois-Afrikka, Somalian sarvi, Etelä-Afrikka (siis maana, ei alueena) ja saaret, käytännössä kaikki muut menivät lonkalta arvaamalla ja mahdottomia poissulkemalla (esim. jos vaihtoehdoissa oli sellaisia että niistä tiesi niiden sijaitsevan ihan eri puolella maata).

      • Sun tuloshan on tosi hyvä! Mulla vaan 5 oikein.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sun tuloshan on tosi hyvä! Mulla vaan 5 oikein.

        Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.

        Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.

        Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...

        En määkään ole perillä kaikista Afrikan valtioista.


    • Anonyymi

      On tullut kaikki maailman maat joskus huvin vuoksi opeteltua (paitsi Tyynenmeren saarivaltiot ja Karibian maat huonosti) niin olihan nuo yhä muistissa ja 12/12 tuli. Olihan noista suurin osa kyllä "helppoja" ja vaihtoehdotkin auttoivat.

      • Oho! Opettelit lähes kaikki maailman maat ulkoa!
        Tosi hyvä tulos =)


    • 8/12 pari kertaa veikkasin 2 vaihtoehdosta just väärää mutta muuten oon tyytyväinen tulokseen.🙂.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe