Mikä Afrikan maa?

19

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden tiesin (Etelä-Afrikka) ja 5 meni arvaamalla oikein 😄

Tunnet maantiedettä melko hyvin!
      Vastasit oikein 6 kysymykseen

• Mulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.

Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)

• Norppa83 kirjoitti:

Mulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.

Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)

Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄

Jep. Mullakin vähän enemmän tuurilla.

• Anonyymi

8 oikein, kai se oli muka hyvin.

-harmiseikirj-

• Ihan hyvä tuloshan tuo on =)

• 9 ja olisi pitänyt mennä paremmin.

• No hyvä tulos musta. Sulla meni kuitenkin paremmin kuin mulla.

• 8/12 pari-kolme arvausta, yksi vikaklikkaus :)

• Kuitenkin hyvä tulos =)

• Apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna...

Mutta lopputulos kuitenkin 10, en olisi ikinä uskonut. Helpoimpia olivat Pohjois-Afrikka, Somalian sarvi, Etelä-Afrikka (siis maana, ei alueena) ja saaret, käytännössä kaikki muut menivät lonkalta arvaamalla ja mahdottomia poissulkemalla (esim. jos vaihtoehdoissa oli sellaisia että niistä tiesi niiden sijaitsevan ihan eri puolella maata).

• Sun tuloshan on tosi hyvä! Mulla vaan 5 oikein.

• Norppa83 kirjoitti:

Sun tuloshan on tosi hyvä! Mulla vaan 5 oikein.

Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.

Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.

Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...

En määkään ole perillä kaikista Afrikan valtioista.

• Anonyymi

On tullut kaikki maailman maat joskus huvin vuoksi opeteltua (paitsi Tyynenmeren saarivaltiot ja Karibian maat huonosti) niin olihan nuo yhä muistissa ja 12/12 tuli. Olihan noista suurin osa kyllä "helppoja" ja vaihtoehdotkin auttoivat.

• Oho! Opettelit lähes kaikki maailman maat ulkoa!
        Tosi hyvä tulos =)

• 8/12 pari kertaa veikkasin 2 vaihtoehdosta just väärää mutta muuten oon tyytyväinen tulokseen.🙂.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4238
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2421
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1888
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1501
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1219
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe