Mikä Afrikan maa?

19

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden tiesin (Etelä-Afrikka) ja 5 meni arvaamalla oikein 😄

Tunnet maantiedettä melko hyvin!
      Vastasit oikein 6 kysymykseen

• Mulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.

Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)

• Norppa83 kirjoitti:

Mulla meni suurin osa arvaamalla oikein, paisti Etelä-Afrikan kans tiesin.

Hyvä tulos kaikesta huolimatta =)

Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Juu, ei taidolla vaan tuurilla, tällä kertaa 😄

Jep. Mullakin vähän enemmän tuurilla.

• Anonyymi

8 oikein, kai se oli muka hyvin.

-harmiseikirj-

• Ihan hyvä tuloshan tuo on =)

• buddy-love

9 ja olisi pitänyt mennä paremmin.

• No hyvä tulos musta. Sulla meni kuitenkin paremmin kuin mulla.

• 8/12 pari-kolme arvausta, yksi vikaklikkaus :)

• Kuitenkin hyvä tulos =)

• Apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna...

Mutta lopputulos kuitenkin 10, en olisi ikinä uskonut. Helpoimpia olivat Pohjois-Afrikka, Somalian sarvi, Etelä-Afrikka (siis maana, ei alueena) ja saaret, käytännössä kaikki muut menivät lonkalta arvaamalla ja mahdottomia poissulkemalla (esim. jos vaihtoehdoissa oli sellaisia että niistä tiesi niiden sijaitsevan ihan eri puolella maata).

• Sun tuloshan on tosi hyvä! Mulla vaan 5 oikein.

• Norppa83 kirjoitti:

Sun tuloshan on tosi hyvä! Mulla vaan 5 oikein.

Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.

Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Mä ennätin kirjoittaa tuon "apua, tämä oli niin epämukavuusalueella Eurooppaan ja Etelä-Amerikkaan verrattuna..." jo valmiiksi, kunnes painoin visan käyntiin. Olin etukäteen niin varma että metsään menisi :D Päätin sitten tuloksen tultua jättää viestin alun ennalleen ja laittaa perään tuon aidon hämmästykseni asiasta.

Afrikassa on vaan liian monta valtiota että viitsisi tai edes pystyisi kaikkien sijainteja opetella ulkoa. Toista se on Euroopan ja Etelä-Amerikan kohdalla. Pohjois-Amerikka menisi muuten joten kuten sinne päin, mutta kun siellä on ne pinta-alaltaan pirhanan pienet saarivaltiot joukossa...

En määkään ole perillä kaikista Afrikan valtioista.

• Anonyymi

On tullut kaikki maailman maat joskus huvin vuoksi opeteltua (paitsi Tyynenmeren saarivaltiot ja Karibian maat huonosti) niin olihan nuo yhä muistissa ja 12/12 tuli. Olihan noista suurin osa kyllä "helppoja" ja vaihtoehdotkin auttoivat.

• Oho! Opettelit lähes kaikki maailman maat ulkoa!
        Tosi hyvä tulos =)

• 8/12 pari kertaa veikkasin 2 vaihtoehdosta just väärää mutta muuten oon tyytyväinen tulokseen.🙂.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      931
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      867
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      829
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      721
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      714
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      711
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      693
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      660
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      656
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      655
    Aihe