En saa uusia treffejä, koska todennäköisesti sosiaalisissa taidoissani on jotakin puutetta. En osaa flirttailla enkä halua, koska se on minulle jotenkin vierasta. Seksi on minulle kaunis asia, jossa kaksi ihmistä kohtaa henkisesti. Olen väkisinkin pohtinut, että olenko maailman ainoa ihminen, joka ei osaa flirttailla ja kiinnostuu toisesta hitaasti.
Katselen taas Tinderiä ja pohdin, että millainen mies minulle voisi sopia. Miehille kun se kemia samantien on tärkeää.
Pitäisikö laskea rimaa? Toisaalta en vaadi toiselta sen enempää kuin itse vähimmilläni voisin antaa.
En osaa kiinnostua muista
Anonyymi-ap
3
325
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa mitään kummallista ole, tinder tuskin on sitten paras kanava hakea nimenomaan henkistä yhteensopivuutta ja tuskin suosii tapaa tutustua hitaasti. Suppeat henkilökohtaiset tiedot ja useimmat kaikkea muuta kuin hitaan tutustumisen perässä.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018035899hp
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475