Onko kenelläkään hyvää konstia, miten saa kurkussa pyörivän limantulon loppumaan? Ei yskitä, mutta joutuu tuota limaa kuitenkin yrittää kakoa pois. Jäi flunssataudista tämä inha vaiva.
Koronaa kun kuukausia sitten sairastin, niin silloin kävi samoin. Lima pomppi pitkiä aikoja kurkussa, kunnes vain hävisi yhtäkkiä.
Lima kurkussa
3
255
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on tällä hetkellä samanlainen tila ja on ollut joskus ennenkin. Krohisen ja kakistelen sisällä ja ulkona. Limaa kertyy myös nenän alueelle poskissa. Ei ole mistään kipeä ja olo on pirteä. Korauttelen kurkuani ja nenääni, on se varmasti vastemielisen kuuloista. Mutta en aio tehdä mitään kun on ennenkin mennyt ohi. Nyt ei pitäisi olla mikään allergiaa aiheuttava aika, ulkona raikas sää. Enkä tiedä sairastaneeni mitään, että olisi jälkitautia.
- Anonyymi
En ole sitten ainoa, joka tästä kärsii..
Vaikuttaako yöuniin mitenkään? Itselläni nukahtaminen vaikeaa, kun joutuu rykimään kurkunpäätä vapaaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup302680- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121587Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 661167
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561044- 611010
- 71993
- 2841