Hyvää uutta päivää!

Huomenta! Joko kahvit/teet on juotu ja voileivät syöty vai alatteko vasta aamupalan tekoon? Toivottavasti nukuitte hyvin.

Tässä teille päivän avaukseksi Mott the hooplen kappale "Thunderbuck ram" bändin toiselta studioalbumilta vuodelta 1970.

https://www.youtube.com/watch?v=vBiIkdc7pME

43

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole nukkunut yhtään.

      • Eikö väsytä? Mää olisin ihan vaeltavan haamun näköinen ja silmänaluset olis ihan tummat ja silmät punaset, jos en olis nukkunut koko yönä.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180374870

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Oikein hyvää huomenta!(uudestaan😄). Vähän pätkittäistä oli nukkuminen taas ja heräilin useesti mutta kohtalaisesti sain kuitenkin levättyä. Just tulin suihkusta ja nyt nopsaan vähän aamupalaa ja sitten työpaikkaa kohti käykin jo matka.😊.

      • Hyvää työpäivää =) Tässä oon kuunnellu musiikkia, lähinnä Mott the hooplea, jonka yks kappalekin on aloituksessa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvää työpäivää =) Tässä oon kuunnellu musiikkia, lähinnä Mott the hooplea, jonka yks kappalekin on aloituksessa.

        Kiitos.🙂. Tuli pieni paussi hetkeks kun leikkasin kurkkuviipaleita leipiä varten semmosella viipalointi vehkeellä ja onnistuin halkaseen peukalonpääni.😬. Normaalisti ei tee pahaa tommonen vaikka tulee vähän reilummin verta mutta nyt jostain syystä joutu hetken aikaa haukkaa happee kun rupes hiki valuun ja tuli heikko olo.😵‍💫. Ei sentään tarvinnut tikkauttaan lähtee.😄.


      • Juu ei kiva...nyt vielä vähän särkee peukkua popsin kyllä buranaakin tossa päivän mittaan ja tekee aika höpöö kun tuppaa tökkään sen kokoajan johonkin. Tarvii huomena aamulla tutkia kun vaihtaa noi laastarit ja teippaukset et lähtikö siitä pikku palanen vai tuliko vaan sellanen syvä palkeenkieli kun ei sitä siinä paketoidessa oikeen nähny kunnolla.😬. Hiukan oli hankalaa loppupäivä tehdä töitä kieltämättä kun joutu tekeen niin paljon kaikkee vasurilla.😄. Mä en oo aikasemmin suostunu käyttään edes sitä viipalointi vehjettä just tän takia ja oon pilkkonu mieluummin veitsellä kaikki mutta nyt oli kiire ja ei olis tarvinnu kun muutaman kurkunviipaleen siitä lyhyestä pätkästä mitä oli jäljellä. Just kerkesin vielä ajatteleen että no mä yhden viipaleen leikkaan vielä ja heitän loput eläinten ruoaks niin sillon sit tietysti jo olikin peukustakin lähössä viipale.😅.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ei kiva...nyt vielä vähän särkee peukkua popsin kyllä buranaakin tossa päivän mittaan ja tekee aika höpöö kun tuppaa tökkään sen kokoajan johonkin. Tarvii huomena aamulla tutkia kun vaihtaa noi laastarit ja teippaukset et lähtikö siitä pikku palanen vai tuliko vaan sellanen syvä palkeenkieli kun ei sitä siinä paketoidessa oikeen nähny kunnolla.😬. Hiukan oli hankalaa loppupäivä tehdä töitä kieltämättä kun joutu tekeen niin paljon kaikkee vasurilla.😄. Mä en oo aikasemmin suostunu käyttään edes sitä viipalointi vehjettä just tän takia ja oon pilkkonu mieluummin veitsellä kaikki mutta nyt oli kiire ja ei olis tarvinnu kun muutaman kurkunviipaleen siitä lyhyestä pätkästä mitä oli jäljellä. Just kerkesin vielä ajatteleen että no mä yhden viipaleen leikkaan vielä ja heitän loput eläinten ruoaks niin sillon sit tietysti jo olikin peukustakin lähössä viipale.😅.

        Mun kommentti, että ilkee juttu (tai jotain sinnepäin on poistettu) =D

        Sulla oli vauhdikas aamu tai aamupäivä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ei kiva...nyt vielä vähän särkee peukkua popsin kyllä buranaakin tossa päivän mittaan ja tekee aika höpöö kun tuppaa tökkään sen kokoajan johonkin. Tarvii huomena aamulla tutkia kun vaihtaa noi laastarit ja teippaukset et lähtikö siitä pikku palanen vai tuliko vaan sellanen syvä palkeenkieli kun ei sitä siinä paketoidessa oikeen nähny kunnolla.😬. Hiukan oli hankalaa loppupäivä tehdä töitä kieltämättä kun joutu tekeen niin paljon kaikkee vasurilla.😄. Mä en oo aikasemmin suostunu käyttään edes sitä viipalointi vehjettä just tän takia ja oon pilkkonu mieluummin veitsellä kaikki mutta nyt oli kiire ja ei olis tarvinnu kun muutaman kurkunviipaleen siitä lyhyestä pätkästä mitä oli jäljellä. Just kerkesin vielä ajatteleen että no mä yhden viipaleen leikkaan vielä ja heitän loput eläinten ruoaks niin sillon sit tietysti jo olikin peukustakin lähössä viipale.😅.

        Se ilkee juttu oli vastaus tohon sun kommenttiin, jossa sanoit leikannees sormesta palasen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Se ilkee juttu oli vastaus tohon sun kommenttiin, jossa sanoit leikannees sormesta palasen.

        Joo mä kerkesin sen näkeen kyllä...ihme poistoja taas kyllä.😀. Juu siihen mä ajattelinkin et vastasit. No olis hieman vähän vauhdikkaampi saanu olla mun makuuni. Just mun perus säkää kun oon vältelly sitä vehjettä ja sitten kun mä kerrankin käytän sitä niin siinä käy just sillain kuin arvelinkin käyvän jos sitä käytän.😄. Murphyn laki kai tässäkin toimi taas jossain muodossaan.🙄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mä kerkesin sen näkeen kyllä...ihme poistoja taas kyllä.😀. Juu siihen mä ajattelinkin et vastasit. No olis hieman vähän vauhdikkaampi saanu olla mun makuuni. Just mun perus säkää kun oon vältelly sitä vehjettä ja sitten kun mä kerrankin käytän sitä niin siinä käy just sillain kuin arvelinkin käyvän jos sitä käytän.😄. Murphyn laki kai tässäkin toimi taas jossain muodossaan.🙄.

        Juu, ihme poistoja. Ei voi muuta sanoa. No toivottavasti sormi paranee pian =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, ihme poistoja. Ei voi muuta sanoa. No toivottavasti sormi paranee pian =)

        Kiitos...juu eiköhän tuo tuosta kun muistaa putsailla tarpeeks usein ja pitää sen haavan puhtaana muutenkin. Mitäpä sun päivään on kuulunu? Toivottavasti on ollut mukava ja iloinen.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos...juu eiköhän tuo tuosta kun muistaa putsailla tarpeeks usein ja pitää sen haavan puhtaana muutenkin. Mitäpä sun päivään on kuulunu? Toivottavasti on ollut mukava ja iloinen.😊.

        Tässä olen nyt syönyt (eilisiä jauhelihapihvejä, oli vielä 2 kpl jäljellä ja keitin perunoita ja porkkanoita) ja kuunnellut välillä musiikkia. Aattelin vasta huomenna tehdä lopusta jauhelihataikinasta lihapullia tai jauhelihapihvejä, ostin kaupasta kauraleseitä, niin laitan taikinan joukkoon.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tässä olen nyt syönyt (eilisiä jauhelihapihvejä, oli vielä 2 kpl jäljellä ja keitin perunoita ja porkkanoita) ja kuunnellut välillä musiikkia. Aattelin vasta huomenna tehdä lopusta jauhelihataikinasta lihapullia tai jauhelihapihvejä, ostin kaupasta kauraleseitä, niin laitan taikinan joukkoon.

        Jeps. Kauraleseet sopii hyvin sinne sekaan. Aika normi päivältä kuulostaa ja nekin on välillä ihan mukavia. Voi vaan olla eikä oo mitään sen ihmeellisempää häppeningiä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Kauraleseet sopii hyvin sinne sekaan. Aika normi päivältä kuulostaa ja nekin on välillä ihan mukavia. Voi vaan olla eikä oo mitään sen ihmeellisempää häppeningiä.🙂.

        Ihan tavallista eloa ollut. Käytän kaurahiutaleita tai kauraleseitä aika monesti jauhelihapihvien ja kanajauhelihapihvien seassa, olen laittanut joskus tattari-ja hirssihiutaleitakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan tavallista eloa ollut. Käytän kaurahiutaleita tai kauraleseitä aika monesti jauhelihapihvien ja kanajauhelihapihvien seassa, olen laittanut joskus tattari-ja hirssihiutaleitakin.

        Jees...mäkin teen kananjauhelihasta useesti pihvejä tai mureketta. Ja tosiaan myös käytön noita kaurahiitaleita tai leseitä. Muutenkin kyllä syön enemmän kanaa kuin possua tai nautaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...mäkin teen kananjauhelihasta useesti pihvejä tai mureketta. Ja tosiaan myös käytön noita kaurahiitaleita tai leseitä. Muutenkin kyllä syön enemmän kanaa kuin possua tai nautaa.🙂.

        Itekin syön enemmän kanaa. En syö kauheasti punaista lihaa. Ja kasvisruokaa myös tulee syötyä. Kalaa pitäis syödä enemmän, ei oikein tuu syötyä kauheasti. Haluisin syödä lohta, mutta sen hinta on kallistunut. Ennen ostin joskus pienen palan ja tein uunilohta tai lohikeittoa. Seitä ja silakoita oon joskus ostanu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itekin syön enemmän kanaa. En syö kauheasti punaista lihaa. Ja kasvisruokaa myös tulee syötyä. Kalaa pitäis syödä enemmän, ei oikein tuu syötyä kauheasti. Haluisin syödä lohta, mutta sen hinta on kallistunut. Ennen ostin joskus pienen palan ja tein uunilohta tai lohikeittoa. Seitä ja silakoita oon joskus ostanu.

        Juu mäkin syön punasta lihaa vaan joskus vaihtelun vuoksi jos kana ja kalkkuna (sitkin tulee syötyä mutta enemmän leikkeleenä) rupee tökkiin. Kalaa yritän syödä kanssa useiten paneroituja turska tai seiti fileitä tai tonnikalaa. Lohta tai muuta kalaa tulee harvemmin syötyä just kanssa hinnan takia. Kasvisruokia jonkun verran mutta tuoresalaatteja(lähes päivittäin) sitten taas paljon ja hedelmiä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu mäkin syön punasta lihaa vaan joskus vaihtelun vuoksi jos kana ja kalkkuna (sitkin tulee syötyä mutta enemmän leikkeleenä) rupee tökkiin. Kalaa yritän syödä kanssa useiten paneroituja turska tai seiti fileitä tai tonnikalaa. Lohta tai muuta kalaa tulee harvemmin syötyä just kanssa hinnan takia. Kasvisruokia jonkun verran mutta tuoresalaatteja(lähes päivittäin) sitten taas paljon ja hedelmiä.🙂.

        Kuulostaa hyvältä =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä =)

        Jep. Oon ihan tietosestikin kyllä pyrkiny suht terveelliseen ruokavalioon.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Oon ihan tietosestikin kyllä pyrkiny suht terveelliseen ruokavalioon.🙂.

        Se on hyvä. Itse en 100% tietoisesti pyri, mutta ei tule syötyä kauheasti vaikka karkkia tai juotua limpsoja. En edes muista milloin viimeks join jotain limpsaa, siitä on vuosia aikaa. Mutta kyllä joskus saatan syödä jonkun hampurilaisen Hesburgerissa tai laittaa kotona ranskalaisia (tosin mulla usein salaattia ja vaikka joitain uunikasviksia ranskalaisten seurana ja joku dippi tietysti myös). Ja suklaata syön välillä ja joskus pullaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Se on hyvä. Itse en 100% tietoisesti pyri, mutta ei tule syötyä kauheasti vaikka karkkia tai juotua limpsoja. En edes muista milloin viimeks join jotain limpsaa, siitä on vuosia aikaa. Mutta kyllä joskus saatan syödä jonkun hampurilaisen Hesburgerissa tai laittaa kotona ranskalaisia (tosin mulla usein salaattia ja vaikka joitain uunikasviksia ranskalaisten seurana ja joku dippi tietysti myös). Ja suklaata syön välillä ja joskus pullaa.

        Jep. Mä syön tosi vähän karkkia ja suklaata muutenkin et sen suhteen ei oo tarvinnu muuttaa mitään ja limujakin join harvoin nyt en oikeestaan ollenkaan. Pullaa ja keksejä tuli syötyä useemmin ennen mutta kyllä mä vieläkin joskus syön vaikka oon niitä paljon vähentäny. En mä oikeestaan hirveesti oo muuttanut muuta kuin lisänny paljon kasviksia ja hedelmiä ja vähentäny muuta ruokaa ja maitotuotteet vaihtanu vähärasvaisiin paitsi maitoa mä juon kevytmaitona tosin iskukuumennettuna kun totuin siihen muksuna kun oli laktoosiintoleranssi. Sellasia pieniä pysyvämpiä muutoksia terveellisempään ruokavalioon.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mä syön tosi vähän karkkia ja suklaata muutenkin et sen suhteen ei oo tarvinnu muuttaa mitään ja limujakin join harvoin nyt en oikeestaan ollenkaan. Pullaa ja keksejä tuli syötyä useemmin ennen mutta kyllä mä vieläkin joskus syön vaikka oon niitä paljon vähentäny. En mä oikeestaan hirveesti oo muuttanut muuta kuin lisänny paljon kasviksia ja hedelmiä ja vähentäny muuta ruokaa ja maitotuotteet vaihtanu vähärasvaisiin paitsi maitoa mä juon kevytmaitona tosin iskukuumennettuna kun totuin siihen muksuna kun oli laktoosiintoleranssi. Sellasia pieniä pysyvämpiä muutoksia terveellisempään ruokavalioon.🙂.

        Ite en juo maitoa, mutta joskus kahvissa saatan käyttää. Muista maitotuotteista sitten esim. käytän, juustoa, jugurttia, raejuustoa(joskus), piimää (joskus).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ite en juo maitoa, mutta joskus kahvissa saatan käyttää. Muista maitotuotteista sitten esim. käytän, juustoa, jugurttia, raejuustoa(joskus), piimää (joskus).

        Mä juon ruoan kanssa maitoa ja piimää ja maitoa janoonkin kun kylmä maito on niin hyvää joskus aika harvoin tosin. Rasvatonta maitorahkaa tulee syötyä suht paljon hillon ja ripauksen vaniljasokeria kanssa yleensä ilta tai aamupalaks ja skyriäkin mutta se on melkein sama juttu islantilaisella reseptillä vaan. Juustoa tulee leivällä ja ruoanlaitossa käytettyä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä juon ruoan kanssa maitoa ja piimää ja maitoa janoonkin kun kylmä maito on niin hyvää joskus aika harvoin tosin. Rasvatonta maitorahkaa tulee syötyä suht paljon hillon ja ripauksen vaniljasokeria kanssa yleensä ilta tai aamupalaks ja skyriäkin mutta se on melkein sama juttu islantilaisella reseptillä vaan. Juustoa tulee leivällä ja ruoanlaitossa käytettyä.🙂.

        Itsekin käytän juustoa välillä leivän päällä ja ruuanlaitossa kuten vaikka erilaisten laatikkoruokien päällä. Maitoa en ole tottunut koskaan juomaan ruuan kanssa enkä janojuomana. Mulla janojuomana yleensä vesi. Ruuan kanssa harvemmin edes juon mitään paitsi aamupalaleipien kanssa tee tai joskus kahvi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itsekin käytän juustoa välillä leivän päällä ja ruuanlaitossa kuten vaikka erilaisten laatikkoruokien päällä. Maitoa en ole tottunut koskaan juomaan ruuan kanssa enkä janojuomana. Mulla janojuomana yleensä vesi. Ruuan kanssa harvemmin edes juon mitään paitsi aamupalaleipien kanssa tee tai joskus kahvi.

        Jeps vettä mäkin muuten juon tai lasillisen tuore/täys mehua silloin tällöin. Teetä joskus ja kahvia en oo pystyny 17v jälkeen juomaan mahan takia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps vettä mäkin muuten juon tai lasillisen tuore/täys mehua silloin tällöin. Teetä joskus ja kahvia en oo pystyny 17v jälkeen juomaan mahan takia.🙂.

        Yhteen aikaan join kahvia mustana, mutta alkoi närästää, joten täytyi siirtyä taas valkaistuun kahviin. En määkään pysty kahvia juomaan paljon, koska voi tulla paha olo ja huimata ja välillä myös hartiat ja niska mennä jumiin. Joskus kahvi saattaa myös hiostaa. Tykkään kyllä kahvista, mutta mulle olis parempi etten jois ihan joka päivä, mutta välillä tulee kyllä juotua.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps vettä mäkin muuten juon tai lasillisen tuore/täys mehua silloin tällöin. Teetä joskus ja kahvia en oo pystyny 17v jälkeen juomaan mahan takia.🙂.

        Mehua en juo paljon. Aika harvoin ostan mehua kaupasta. Joskus jonkun pillimehun, mutta isomman tölkin harvoin.


    • Ja jotta jaksisitte aloittaa uuden päivän vielä paremmin, niin tässä Kummelin sketsi "Musa corner", jossa tällä kertaa haastateltavina artistit Kai Lund ja Tamara Lind:
      https://www.youtube.com/watch?v=-j7TlLFGjTI

    • Kuudelta heräsin ja puoli kasilta lähdin itsepalvelupesulaan pyykille, Biltemaan ostamaan kahvinkeitin kun on pitänyt keittää pannukahvia viime aikoina, ja nyt kattelen National Geographicilta jotain 80-luvun muotiin liittyvää dokkaria 😅

      Ilmeisesti kaivovedessä on sen verran paljon kalkkia tai jotain partikkeleita, että harvoin mun keittimet yli vuotta on kestänyt, vaikka nykyään mun kofeiiniriippuvuus onkin vähäisempää kuin vaikkapa viime vuonna 🤨 Pitää koittaa muistaa edes silloin tällöin pestä keitintä tai kierrättää etikkalientä, mikä aiemmin oli lähinnä äidin heiniä.

      Ranskalainen auto vaati toki totuttelua varsin dynaamisen ja napakan (=pintakova rämisijä) Hondan jälkeen, mutta varsinkin näkyvyys ja ikkunapinta-ala on yllättävän positiivinen juttu. Ohjaus, kytkin ja vaihteensiirto kaikki ovat niin ikään ihan erilaisia tuntumaltaan, mutta ei mitenkään vaikeasti lähestyttäviä. Päinvastoin enemmän se japsi hyppi ja pomppi ensialkuun 😅 Lähin vertailukohta kokoluokan ja iän puolesta on toki se pahuksen Golf mikä mulla oli viime vuonna hetken aikaa, ja kyllä mä enemmän tästä pidän. Jotenkin ne Vaggineet tökkii imagon puolesta, vaikka ei vanha Rellu sen ihmeellisempi statuksenjatke olekaan.
      Toisaalta, jos olisin vuosikausia trollannut että Liljalaakson Timpalla ja insinööritoimiston työkaveri Ekillä olisi ollut jatkuvia ongelmia juuri ranskalaisten autojen kanssa, niin Volkkari voisi hyvinkin tuntua neutraalimmalta 😂

      • Kahvinkeitintä on hyvä välillä pestä niin, että keittää etikkavettä. Etikan sekaan on hyvä lisätä vähän ruokasoodaa. Muuten keitin ja pannu pinttyvät ajan saatossa. Pannu on myös hyvä välillä pestä joko astianpesukoneessa (jos sellainen) on tai ihan käsin tiskiaineella.


    • Mukavaa tiistaita palstalle.
      Pidän etäpäivän. On hiljaista ja kivasti ehtii palstailemaan.
      On aina syytä laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. 😃

      Lasissa vissyä.

      • Mukavaa tiistaita =) Piti katsoa seinäkalenterista, että onko nyt tiistai ja näkyy olevan.


      • Kiitos...mukavaa ja iloista tiistai iltaa sullekin kun päivä jo on kerenny meneen.😊. Vissy on hyvää.😋.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos...mukavaa ja iloista tiistai iltaa sullekin kun päivä jo on kerenny meneen.😊. Vissy on hyvää.😋.

        Vissy on hyvää kunnon kossulorauksen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vissy on hyvää kunnon kossulorauksen kanssa.

        Kyllä se mieluummin menee ilman mutta tietysti on niitä poikkeustilanteitakin joskus.😀.


      • Mää juon vissyä yleensä vaan kesähelteellä.


    • Anonyymi

      Huomenta, huomenta! Siitä se lähtee !

      • Nytkö vasta heräsit? No, huomenta, jos sulla vasta aamu alkaa =D


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Nytkö vasta heräsit? No, huomenta, jos sulla vasta aamu alkaa =D

        :D :D


      • Hyvää iltaa =)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      782
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    Aihe