Huomenta kaverit

haaskatar

otin sitten itsestäni eilen niskanelssonin ja singahdin katsastamaan öisen Helsingin..Viime kerrasta olikin aikaa semmonen puolivuotta..Joo kiitos ihanalle , 5 hengen herrasmies seurueelle , jotka tapasin Königissä..Oli kiva jutella ja kiva jos pojat oikeasti tulee balettitunnille.. Kauhea kuhina kaupungilla tosin turhan paljon purtavaa merilokeille..Jatkojatkojen jälkeen Super maininta Arille , jonka tapasin eduskunnan ja Storyvillen välillä. Kuule mukava oli jutella aamunkajastaessa...kenkänumero olisi maaginen..Postia vaan Haaskattarelle paukkumaan. Kyllä suomalainen mies on maailman paras..Kuis ootte pojat noinj ihania..blondin linnunysän pää on ihan pyörällä..KIVAA OLI!!!!

9

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaskatar

tosi kivaa oli..kiitos!!

• haaskatar

tänään syleilen koko maailmaa ja ensi viikonloppuna Vaasaa..joo miten tämä elämä onkin taas no..maistuvaa..hiipivää hyväilevää iloa..Siis semmosta ymmärrystä naisten ja miehen välillä , eikä kukaan ahdistellut..ehkä se on toi lentoharrastus , joka pitää pään kirkkaana..

• ..villi ja vilkas yö? mä olin parnellsissa.. iso joukko koolla.. ja rahat hupenivat kalliiden oluiden takia.. no jos kerran.. nyt meen syömään verilettuja koska olen vampyyri.. nahkasiipinen lepattaja..

• Nyyhkynenä

Vai menit sinä pettämään minua sen Arin kanssa.
      Tästä toivu en kosskaannn! Nyyhnyyh nyyh. :(((

• haaskatar

hyvä ettei sulkia varissut kun luin ton..siis juttelemaan , pettämään? Ehei noin se ei mene..Mä säästän itseäni sille yhdelle noo..oikealla. Mutta kyllä miehen seura on petolinnunnysällekin tärkeää , ettei ainoot juttukaverit ole valkotakkiset "noutajat"..Sitäpaitsi ,olen semmonen hovinarri , jonka kuuluu väliin jonglöörätä pallojen kanssa...ettei jutut ehdy.tuppisuut on ikäviä..Nyt mä istun tietty kännyn kanssa yötäpäivää ja odotan , että mun ihana ihastus Vaasasta kilauttaa , ettäs mitäs honey! Pervokki meidän pitää ilman muuta joku kerta yhdessä laittaa se Matti kukkaroon..kerran kouluaikana laitoin olutta tukkaan kun naistenlehdessä sanottiin sen vahvistavan sulkia..No pistivät kotiin kesken päivän..haju oli no..pirtsakka..Pervokki löytykö se oikea?

• Männ.
        haaskatar kirjoitti:

hyvä ettei sulkia varissut kun luin ton..siis juttelemaan , pettämään? Ehei noin se ei mene..Mä säästän itseäni sille yhdelle noo..oikealla. Mutta kyllä miehen seura on petolinnunnysällekin tärkeää , ettei ainoot juttukaverit ole valkotakkiset "noutajat"..Sitäpaitsi ,olen semmonen hovinarri , jonka kuuluu väliin jonglöörätä pallojen kanssa...ettei jutut ehdy.tuppisuut on ikäviä..Nyt mä istun tietty kännyn kanssa yötäpäivää ja odotan , että mun ihana ihastus Vaasasta kilauttaa , ettäs mitäs honey! Pervokki meidän pitää ilman muuta joku kerta yhdessä laittaa se Matti kukkaroon..kerran kouluaikana laitoin olutta tukkaan kun naistenlehdessä sanottiin sen vahvistavan sulkia..No pistivät kotiin kesken päivän..haju oli no..pirtsakka..Pervokki löytykö se oikea?

Pittääkö mennä kapakkiin ja juoda viinaa,että
        löytää seuraa.
        Minä en harrasta kumpaakaan tätä nykyä,eli minun taitaa olla mahdoton löytää ketään ikinä
        kun oon tämmönen tuppisuukin.
        Naamassa ei pitäs olla mitään vikaa.

• haaskatar
        Männ. kirjoitti:

Pittääkö mennä kapakkiin ja juoda viinaa,että
        löytää seuraa.
        Minä en harrasta kumpaakaan tätä nykyä,eli minun taitaa olla mahdoton löytää ketään ikinä
        kun oon tämmönen tuppisuukin.
        Naamassa ei pitäs olla mitään vikaa.

joo semmonen jämpti tuppisuu vois olla aika ihana. Kun mua on aika vaikea saada hiljaseks , paitsi pussates en puhuis..Oi hiisi mun lemppari kappale Pohjoistoista viljaa soi taas käy kylmät väreet..selkäpiissä. Se on enne semmonen SALAMA , elän suunta ,tulee välähdys..niin se menee.Pari kivan olosta misua sano ,että olis kiva tavata mukava mies itselle missä vaan ,niin missä. Kuule vaikka liikennevaloissa ,mutta jonkinlaista kommunikointia edellyttää..Romanttisena linnunysänä. esim. netissä voi tavata..Tsemppiä ja uskallusta kaikille ,rakkaus on no se suola homma..Parhaat miehet on kyllä Huuhaalla se on selvä!!

• Männ.
        haaskatar kirjoitti:

joo semmonen jämpti tuppisuu vois olla aika ihana. Kun mua on aika vaikea saada hiljaseks , paitsi pussates en puhuis..Oi hiisi mun lemppari kappale Pohjoistoista viljaa soi taas käy kylmät väreet..selkäpiissä. Se on enne semmonen SALAMA , elän suunta ,tulee välähdys..niin se menee.Pari kivan olosta misua sano ,että olis kiva tavata mukava mies itselle missä vaan ,niin missä. Kuule vaikka liikennevaloissa ,mutta jonkinlaista kommunikointia edellyttää..Romanttisena linnunysänä. esim. netissä voi tavata..Tsemppiä ja uskallusta kaikille ,rakkaus on no se suola homma..Parhaat miehet on kyllä Huuhaalla se on selvä!!

...mut on tuomittu olemaan loppuelämä yksin.
        No....pitää jatkaa siltä pohjalta etiäpäin.
        Sitäpaits mä uskon,että mun ei tarvii,ettiä ketään vaan se oikee kävelee jossain vastaan ja se on sillä selvä.
        Mun ei tarvii kun pitää silmät auki,siinä ei turhia höpinöitä tarvita.
        Se on niinku se tunne,että tossa se on.

• Haaskatar
        Männ. kirjoitti:

...mut on tuomittu olemaan loppuelämä yksin.
        No....pitää jatkaa siltä pohjalta etiäpäin.
        Sitäpaits mä uskon,että mun ei tarvii,ettiä ketään vaan se oikee kävelee jossain vastaan ja se on sillä selvä.
        Mun ei tarvii kun pitää silmät auki,siinä ei turhia höpinöitä tarvita.
        Se on niinku se tunne,että tossa se on.

siitä se alkaa..lovestory.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      74
      2770
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      56
      2691
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2313
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2032
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      50
      1990
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      276
      1962
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1281
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      37
      1106
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      0
      1040
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      95
      976
    Aihe