Havaintoja matkalta

Anonyymi-ap

Syitä miksi petetään/haetaan huomiota: yksinkertaisesti ainahan siihen on syynä että joku tarve ei täyty. Voit puolisona kuvitella että kaikki on hyvin mutta kun oikeasti asioita ruvetaan perkaamaan niin jälkeenpäin näkee selvästi mikä mättää. Ihmisen perisynti on aina kuvitella ajatuksenlukutaito toiselle..puhuminen omista tarpeista ja vielä osata vaatia sitä on yllättävän vaikea laji. Omalla kohdalla kuvittelin että kylläpä menee hyvin ja sitten romahti. Jälkeenpäin tajusi syyt miksi ja miten mutta eipä sitä sillä hetkellä tajua. Toki et sinä voi mikään ihmeentekijäkään olla. Pitää osata olla myös itselle armollinen eikä kaikille himoille voi mitään/et välttämättä voi niitä toiselle tyydyttää. Nyt myöhemmin itse samassa tilanteessa pettävänä osapuolena ja molemmilla sama huomionkaipuu, eihän tämä oikein ole. Mutta hyvää tekee molempien itsetunnolle. Ei opittu puhumaan viime töppäilyn jälkeen kun toinen ei vaan sitä lajia osaa. Ei ole aina niin mustavalkoisia asiat. Siinäpä joku miete, aiheesta voisi kirjoittaa vaikka romaanin mittaisen tekstin mutta tässäpä tämä.

6

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketkä töppää, ketkä ei. Jokainen kun ei ole pettäjä. Sä töppäät tuossa kirjoituksessasi sen verran ainakin, että mainitsemasi ihmisten perisynti on kuvitella ajatuksenlukutaito, niin sanonpahan vain, että HAH. Kun luet omaa kirjoitustasi tuosta aloituksesta muutamaan kertaan, niin ehkä huomaat, ehkä, miten asiat ei aina olekaan ihan noin. Siksipä laittaisin sun perisynteihisi yhden pienen, mutta niin ISON asian kuin olettaminen. Älä oleta. Ja nyt kun muutat mielessäsi tuon perisynnin kohdalle tuon sanan "olettaminen", huomaat hieman lisää tai ymmärrät, jos ymmärrät. Ihan pihalta tää

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Miten ihmiset elävät ja luulevat, että kaikki on hyvin? Vaimon käytös muuttui todella paljon. Minun mielestäni parisuhteessa oli isoja ongelmia. Vaimo eli kuin eri elämää ja ei ollut läsnä. Yritin pariterapiaan, mutta vaimoa ei kiinnostanut.
      Sitten lopulta kun sain hänet sinne hän selitti terapeutille kuinka hänen mielestään kaikki on ollut hyvin. Olin ihan eri mieltä. En tiedä oliko näyttelyä vai mitä, mutta olen havainnut ja kirjannut 60 eri käytösmuutosta vaimossa kun perisuhteessa meni huonosti minun mielestäni ja vaimon mielestä hyvin. Joka tapauksessa ero meinasi tulla. Sitten eron uhatessa vaimo palautui ennalleen ja nuo havaitut käytösmuutokset hävisivät. Osa käytösmuutoksista on ns. pettämisen merkkejä. Se että toinen sanoo, että kaikki on hyvin, voi olla teatteria suhteen ulkopuolisille.

    • Anonyymi

      Älä viitti aikuinen ihminen, se mikä paistaa pettäjissä on erittäin huono itsetunto, itsekkyys ja jatkuvat tekosyyt. Pettäminen on tietoinen valinta joka on yksi pahimmista teoista jolla satutetaan toista ihmistä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Luulisi jo aikuisten suhteen lopettavan jos tahtoo vierasta. Säälittävää ja epävarmuuden peittoamista koko touhu. Ja mikä tulee näihin sarjapettäjiin täytyy olla hyvin hyvin matala itsetunto ja toisen kunnioitus!!!


    • Anonyymi

      Ja höpöhöpö!

      Ihminen, joka pettää parisuhteessa, on tavalla tai toisella itsekäs ja seksuaalisesti epävarma ja haluaa egoaan kasvattaa pettämällä. Pettäminen on heikon itsetunnon omaavien tapa toimia, yksikään jolla on terve itsetunto ei tunne tarvetta pettää ja jos alkaa siltä tuntua, hän päättää parisuhteensa ennen kuin syöksyy vieraisiin.

      On aivan sama mitä selitetään ja mitä kukin uskoo. Parisuhteissa on ylä- ja alamäkiä ja läheskään kaikki eivät petä vaan ymmärtävät, ettei mikään suhde ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Toisilla on parisuhdetaitoja, toisilla ei. Toiset osaa rakastaa ja toiset ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe