Se pitää syödä niin miltä se sillä hetkellä tuntuu ja mitä ruokaa haluaa sillä hetkellä syödä.
Jos syö päivällä hyvin niin illalla ei saa silloin syödä paljon mitään ja niitäkin iltaruokiakin pitää vuorotella
Niitä ei voi syödä kaikkia niinkuin ennen silloin kun on lihottanut itseään.
Olen laihtunut monestikkin niin että olen syönyt enemmän illalla ja yöllä,nyt tällä hetkellä syön ennemmin päivällä.
Ruokia pitää tosiaan karsia isolla kädellä jos haluaa pitää kalorit alle 2000 päivässä.
Miten syödä
5
180
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sinua itseäsi ala kyllästyttää nuo iänikuiset tyhjänpäiväisyydet? Mitä halusit oikeasti sanoa?
Olisit paljon onnellisempi lihavana kuin tuollaisena reppanana. Lihavana voi olla onnellinen, sinä olet koko ajan surullinen, eikä pihtimitta tuo sinulle iloa.
Juokse sinne töihin nyt rasittuneen kätesi kanssa vai oletko yövuorossa.- Anonyymi
Kyllä sitä laihana on paljon onnellisempi ja elinvoimaisempi kuin lihavana ja elämän laatukin on laihana HUOMATTAVASTI parempi.
Teen nykyään kevyttä päivätyötä koska ei minusta ole enään raskaisiin töihin.
- Anonyymi
Aivan kaikilla syöntitavoilla laihtuu.Se on tosiaan siitä kiinni miten sillä hetkellä haluaa syödä.
Syöntityylin vaihtaminenkin auttaa monesti laihtumaan.- Anonyymi
Se pitää suunnitella aina henkilökohtainen ohjelma.
Valmisohjelmiakin on mutta niitä en käytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904