JT käynnit toimettomien luona

Anonyymi-ap

Olen ollut poissa niin pitkään JT kuvioista, että siitä on jo ikuisuus. Kun on jäänyt pois, niin vuosien kuluttua tullaan käymään, ja alkaa vasten tahtoa tutkistelu. Minä ihmeen lääkkeenä sitä tutkistelua puolituttujen kanssa pidetään? Kun jää pois, siellä on usein paljon syitä. Niillä ei välttämättä mitään tekemistä JT julkaisujen kanssa, joita noin vaan aloitetaan tutkimaan. Kyse on monista eri syistä, joita vaivaannuttava tutkiminen ei auta mitään. Luullaan, että tykätään JT uskonnosta, mutta ollaan luisuttu pois. Luisumista on omalla kohdallani tapahtunut. Mutta yritettyäni olla sosiaalinen edes vähän, sanottiin ystävälleni, että olen huonoa seuraa, kun en ole hyvin mukana. Niin sitten luisuin pois. Ja olen voinut paljon paremmin ilman JT uskontoa. Ei minusta tule mitään kauhean aktiivista koskaan. Olen luonteeltani sellainen, että nähtävästi se ei sovi JT aktiiviseen uskontoon ollenkaan. Siinä mielessä oli hyvä, että jäin pois. Mutta jos asioosta ei osata tai haluta keskustella, mistä on kyse, niin on ajanhaaskausta tuollaset tutkitelut. Osaan kullä itsekin tutkia. Syyt ovat ihan muualla. Kun JT tulee ovelle, heillä on ainoastaan tutkistelut mielessä. Olen oppinut sen. Minä en tarvitse kenenkään pitämiä tutkisteluja. Osaan itsekin tutkia. Tuossa jlleen esimerkki turhanpäiväisestä ”auttamisesta”. Onko JT kielletty keskustelemasta syistä, miksi ei ole enää mukana? En avaa enää koskaan ovea. Minä en tutkisteluja kaipaa.

18

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhimmat eivät ole juurikaan kiinnostuneita syistä, miksi joku ei ole mukana. Tai he ajattelevat, että se on tavalla tai toisella hänen oma vikansa, pitäisi tutkia enemmän, korjata asennetta tms. Siis alistua Vartiotornille. Toimettomien luona käydään tiedustelemassa, onko heillä halua alistua Vartiotornille ja ryhtyä tekemään enemmän.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kauhealta. Sitäkin suuremmalla syyllä en avaa enää ovea. Minulla oli vuosia sitten kymmenen vuoden jakso elämässäni, että en avannut koskaan ovea, kun ovikello soi. Sama alkaa taas uudelleen, mutta se kestää niin kauan kuin elän. Minä en tarvitse tuollaisia käyntejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kauhealta. Sitäkin suuremmalla syyllä en avaa enää ovea. Minulla oli vuosia sitten kymmenen vuoden jakso elämässäni, että en avannut koskaan ovea, kun ovikello soi. Sama alkaa taas uudelleen, mutta se kestää niin kauan kuin elän. Minä en tarvitse tuollaisia käyntejä.

        Olen oppinut senkin, että JT on aina lähetin päällä ja vastaanotin kiinni. Kaikki oma puhe on turhaa. Oma lähetin täytyisi olla aina kiinni ja vastaanotin auki. Minä en tuollaisia käyntejä halua enkä tarvitse. Nyt ymmärtää ainakin sen, että ovea on turha avata. Oven takana seisoo tutkistelun pitäjä lähetin päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oppinut senkin, että JT on aina lähetin päällä ja vastaanotin kiinni. Kaikki oma puhe on turhaa. Oma lähetin täytyisi olla aina kiinni ja vastaanotin auki. Minä en tuollaisia käyntejä halua enkä tarvitse. Nyt ymmärtää ainakin sen, että ovea on turha avata. Oven takana seisoo tutkistelun pitäjä lähetin päällä.

        Siksi, AINA, kun he tulevat ovelle ja JOS avaan oven, sanon heille vain ,jonkin raamatunpaikan.
        Kas näin: Gal.1: 7-9 tai 2Joh. 9-11.
        Sitten lämäytän oven kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oppinut senkin, että JT on aina lähetin päällä ja vastaanotin kiinni. Kaikki oma puhe on turhaa. Oma lähetin täytyisi olla aina kiinni ja vastaanotin auki. Minä en tuollaisia käyntejä halua enkä tarvitse. Nyt ymmärtää ainakin sen, että ovea on turha avata. Oven takana seisoo tutkistelun pitäjä lähetin päällä.

        Minä en ole oikein samalla aallonpituudella JT kanssa. Siksi heidän lähetintoiminta ei ole ymmärrettävää.


      • Anonyymi

        Ehkä olisi seurakunnissakin syytä korjata asennetta. Kun mennään toiselle sanomaan, että joku on huonoa seuraa, kun ei tee ja näy tarpeeksi, niin samalla pyllistetään tälle ns. huonolle seuralle, ja osoitetaan ovea. Ei kai kukaan enää takaisin sinne mene tuollaisen asenteen takia? Ja mistä tiedät, tekeekö hän jo omien voimavarojensa mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisi seurakunnissakin syytä korjata asennetta. Kun mennään toiselle sanomaan, että joku on huonoa seuraa, kun ei tee ja näy tarpeeksi, niin samalla pyllistetään tälle ns. huonolle seuralle, ja osoitetaan ovea. Ei kai kukaan enää takaisin sinne mene tuollaisen asenteen takia? Ja mistä tiedät, tekeekö hän jo omien voimavarojensa mukaan?

        Ehkä ei ole tultu luettua paljon Jeesuksen lesken rovosta.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18038387P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Outoa tuollainen poppoo onkin varmasti.

    • Anonyymi

      Tukeminen seurakunnassa on sitä .sinun pitää
      Alkaa tehdä kenttää . Ei muuta tarkoitusta.

      • Anonyymi

        Kenttää tehdään silloin, kun sisäinen palo syttyy. Sitä ei voi kukaan muu saada aikaan kuin ihminen itse.


      • Anonyymi

        Luulin aina, että JT auttavat vaikeuksissa olevia ihmisiä, ja kuuntelevat heidän ongelmiaan. Olen ymmärtänyt täysin väärin heidän kotikäyntinsä. Tullaankin vain kenttään kannustamaan. Sellaiset käynnit ovat aivan turhia. Niistä ei ole mitään apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenttää tehdään silloin, kun sisäinen palo syttyy. Sitä ei voi kukaan muu saada aikaan kuin ihminen itse.

        Tee vaan vähän kenttää nìin kyllä ovikello soi
        Vanhimat Hei oltiin tässä lähellä kentällä ja päätettiin piipahtamaan.....! Ja kenttäpalvelus
        Ryhmäkokoustta voidaan sinun kotia ehdotaan
        Pointti on kun tietää totuus ei ole totuus .ei silloin mitään sisäistä paloa tuu. Mutta valitettavasti monen vaimo niinku minun vetää
        Sata lasissa ei voi heivata jt uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee vaan vähän kenttää nìin kyllä ovikello soi
        Vanhimat Hei oltiin tässä lähellä kentällä ja päätettiin piipahtamaan.....! Ja kenttäpalvelus
        Ryhmäkokoustta voidaan sinun kotia ehdotaan
        Pointti on kun tietää totuus ei ole totuus .ei silloin mitään sisäistä paloa tuu. Mutta valitettavasti monen vaimo niinku minun vetää
        Sata lasissa ei voi heivata jt uskoa.

        Otan osaa.


    • Anonyymi

      Valitettavasti teille jää kaikki toimettomuus. Teillä kun omat raamattunne.

    • Anonyymi

      Anonyymi 2023-10-03 19:23:10

      " Siksi, AINA, kun he [ JT:t] tulevat ovelle ja JOS avaan oven, sanon heille vain ,jonkin raamatunpaikan.
      Kas näin: Gal.1: 7-9 tai 2Joh. 9-11.
      Sitten lämäytän oven kiinni. "

      -Minä sanon, että kun he tietävät osoitteeni, niin antakaapas minulle omat osoitteenne.

      Jos he antaisivat, niin veisin ohimennessäni postiluukkuunsa valokopioita vanhoista vartiotorneista, maailmanlopun ennustevuosien kohdalta taikka vanhoista opeista jotka on kumottu ja korvattu uusilla.
      Punainen viiva ydinkohdan alle.

      Tuo on jotain, joka auttaa JT:ia, ja sen vuoksi he siitä ... käärmistyvät.

      • Anonyymi

        Ei riitä pelkkä osoite. Mikäli asut kaupungiss tarvitset myös ovikoodin, koska suuret määrät kerrostaloja alaovet ovat lukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä pelkkä osoite. Mikäli asut kaupungiss tarvitset myös ovikoodin, koska suuret määrät kerrostaloja alaovet ovat lukossa.

        Toiset kävijät käyttää suoja-asua tuholaistorjuntarakennuksissa,joten jt ei tarvitse,koska käyvät talosta toiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe