Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En voi aloittaa

suhdetta, miehen kanssa joka pitelee välejä menneisiin naisiinsa. Tuntuu tosi pahalta, että hänestä siinä touhussa on jotain hyväksyttävää, jopa hassun hauskaa. Etenkin kun tietää, että naisillaan on edelleen romanttisia ajatuksia hänestä.

En kuulu joukkoon.... joten ....

15

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, meitä on niin moneksi. Ja jokaiselle ilmeisesti on ottajia!

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­­­y­m­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Viisaasti ajateltu. 👍

    • Tuntuu tosi pahalta, olla kuviossa jossa exä pompottaa muisteloitaan joka käänteeseen ja tuppautumalla tuppautuu sinne&tänne, ja mun rakas hyväksyy.hyväksyy, hyväksyy.

      Siinähän muistelevat yhdessä nyt, ilman mua.
      Jäävään itseni.
      Lopullisesti.

    • Anonyymi

      Etkös sinä ollut se joka puhui jonkin aikaa sitten siitä kuinka olet päässyt maistamaan hyvää mutta voi, se ei toiminutkaan ja siksi vertailet uusia häneen?

      Ja vaikka naisilla olisi ajatuksia ex-miehestä niin mitä sitten? Ei nainen kuviota yksin päätä ja jos mies on päänsä pitävä tapaus niin ex on ex eikä muuksi muutu. Minut nainen jättää tai minä jätän naisen tasan kerran ja sitten etsin uuden tai olen omillani.

      Itselläni ainakin pakkosauma pitää exään yhteyksiä, tänäänkin tuli tulenkatkuinen viesti että lapsille olisi tarvinnut olla sormikkaat tällä ilmalla. No oikeassahan tuo on, mutta ei tästä yhteydenpidosta suhdetta taota uusiksi... vaan onhan tuo suhteen jatkumo tavallaan kuulla vain ja ainoastaan missä meni väärin.

      • Kiitos viestistäsi, se selventää sun suhdetta exääsi.
        Tietenkin yhteiset lapset pitäs olla yhteinen huoli.

        Emmä ihan noin puhunut kyll, mutt saattaapi siitä saada sellaisen kuvan, tietenkin.


    • Ja mä taas en voisi aloittaa suhdetta sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole sinut minun, mutta myöskään oman menneisyytensä kanssa. Eletystä elämästään ei pääse eroon, harvemmin sitä pääsee edes pakoon, ainakaan terveillä tavoilla.

      • Niin, yhteisen matkan aloitus pitäs olla mahdollisimman rehellinen, kummallekin. Kahden keskinen, yhteinen, ei ketään riippakinttua mukana, uudelleen lämmitettyine muistoineen.


      • Anonyymi
        MangoSitruuna kirjoitti:

        Niin, yhteisen matkan aloitus pitäs olla mahdollisimman rehellinen, kummallekin. Kahden keskinen, yhteinen, ei ketään riippakinttua mukana, uudelleen lämmitettyine muistoineen.

        Kannattaa olla niin hyvä toiselle ja antaa lupausta tulevaisuudesta.
        Jos luot suhteeseen epävarmuutta, voi toinen pitää vanhoja suhteita yllä varmuuden vuoksi.
        Tämä asia on usein vaikea. Pitääkö vanha elämä jättää ensin ja sitten vasta uuteen vai pitääkö jutun olla varma jotta uskaltaa jättää vanhan.

        Eräs tapaus oli että kaikki vanha pitää jättää. Se oli selvä. Muutaman viikon päästä toinen sanoi, ettei hän taida olla tarpeeksi tasapainoinen suhteeseen.

        Oletko tasapainoinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla niin hyvä toiselle ja antaa lupausta tulevaisuudesta.
        Jos luot suhteeseen epävarmuutta, voi toinen pitää vanhoja suhteita yllä varmuuden vuoksi.
        Tämä asia on usein vaikea. Pitääkö vanha elämä jättää ensin ja sitten vasta uuteen vai pitääkö jutun olla varma jotta uskaltaa jättää vanhan.

        Eräs tapaus oli että kaikki vanha pitää jättää. Se oli selvä. Muutaman viikon päästä toinen sanoi, ettei hän taida olla tarpeeksi tasapainoinen suhteeseen.

        Oletko tasapainoinen?

        Ei minun mielestä ole mitään syytä jättää muistojaan. Mulla raja kulkee siinä, lämmittääkö niitä uudelleen ja pitääkö niitä yhtä mahdollisena ja lämpöisenä kuin suhteen ollessa päällä.

        Sitten kun on vain muistot, miksi niihin pitää heittää bensaa? En ymmärrä.

        Minä yritin olla hyvä, tein virheitä, kompastelin, annoin lupausta, annoin yrityksiä.
        Mä en luonut mitään epävarmuutta - mä epäilin.
        JOS vanha on jo eletty ja koettu, miks pitää ees muistella yhteisesti?? En tajuu.

        Mä arvostan kaikkee muisteluu, mennyttä, mutt
        sen pitää antaa olla siellä, ellei siihen halua palata.


      • Anonyymi
        MangoSitruuna kirjoitti:

        Ei minun mielestä ole mitään syytä jättää muistojaan. Mulla raja kulkee siinä, lämmittääkö niitä uudelleen ja pitääkö niitä yhtä mahdollisena ja lämpöisenä kuin suhteen ollessa päällä.

        Sitten kun on vain muistot, miksi niihin pitää heittää bensaa? En ymmärrä.

        Minä yritin olla hyvä, tein virheitä, kompastelin, annoin lupausta, annoin yrityksiä.
        Mä en luonut mitään epävarmuutta - mä epäilin.
        JOS vanha on jo eletty ja koettu, miks pitää ees muistella yhteisesti?? En tajuu.

        Mä arvostan kaikkee muisteluu, mennyttä, mutt
        sen pitää antaa olla siellä, ellei siihen halua palata.

        Mutta entä jos sinun kumppanisi haluaakin palata sen entisen luo?
        Tai että hän on tottunut pitämään monta suhdetta koko ajan.
        Jotkut miehet ovat sellaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta entä jos sinun kumppanisi haluaakin palata sen entisen luo?
        Tai että hän on tottunut pitämään monta suhdetta koko ajan.
        Jotkut miehet ovat sellaisia.

        Niin, käsitykseni mukaan,
        hänellä on lämpöisiä tunteita eksäänsä kohtaan, ystävällisiä, lempeitä, hyväksyviä, kannustavia. tjsp. Hän kehuu eksäänsä aika usein.
        Minähän tässä se pellepyörän taluttaja olen.
        (koko ajan ollutkin)


    • Anonyymi

      Sinä ja vain sinä itse valitset seuralaisesi!
      Sinulle kelpaa näköjään kuka tahaansa, silloin luonnollisesti saa mitä tilaa.

      • Minä-juu, tilasin. Me valitsimme-toisemme.
        Eipä kukatahansa kelpaa, VAIN Hän! ❤


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe