anteeksi ambulannssi/ensihoito kirjoitukseni

Anonyymi-ap

siis anteeksi pyyntö ambulanssien ensihoitajile ja muillekin joita siinä mainitsin kirjoituksessa.teette kovaa työtä ja näette ties mitä siinä työssä.ja varmaan on koulutusväkikin jotka teitä opastaa ja ohjeistaa työssänne ovat osaavia. perun siis niiltä osin sanomani jotka teitä kaikkia juttuni koski.ja ymmärrän sen että ei nykypäivänä mennä enää pillit päällä jotain äijän käppyrää hakemaan jolla on noidannuoli tai kihti isovarpaassa.lanssissa on varmaan tänä päivänä sellaista tekniikkaa ja lääkitystä mistä tavan tallaajalla ei ole mitään tietoa.hyvä tosi hyvä sekin.MUTTA SE MITÄ OLISIN HALUNNUT TIETÄÄ!miksi nykypäivänä jätetään ensihoidon käynnin jälkeen tosi huonnossa oleva ihminen kotiin.kerroin oman juttuni verenpaineista 250/190 .olisin sinä päivänä kyllä toivonut että olisin sairaalaan päässyt jo tarkkailtavasti.mutta niin ei käynyt.parempi vaikka sairaalan päivystyksessä se että tärisin ja vapisin kotona monta tuntia.tämän olen nähny nyt omalta kohdaltani ja jonkun muunkin.enkä niitä nyt selvittämään lähde enkä enää miloinkaan.LIIKAA JÄTETÄÄN ENSIHOIDON KÄYNNIN JÄLKEEN HUONOKUNTOISIA KOTIIN!poistakaa vaan taas kirjoitukseni jos se vaarantaa yhteiskuntaa?nimimerkki olen kaikki veroni maksanu

10

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän ensihoitajat konsultoineet päivystyksen lääkäriä ja jos lääkäri ei katso sairaalahoitoa tarpeelliseksi, ei ne hoitajat kuskaa väkisin sairaalaan.

      • Anonyymi

        ok. kyllä kommentoivat lääkäriä.totta.mutta ei tämä lääkäri etkä sinäkään tiedä mikä olo oli minulla silloin päällä.en tiedä oletko itse tai se lääkäri kokeillu noita paineita.miltä alkaa tuntua.sama laulu olis sinulla niin kuin sillä lääkärillä jos se tulis vastaan.siinä ei katsomiset auta.itse sinne sairaalaan olisin lähteny omin tahdoin tarkkailuun.mistä ihmeen väkisin kuskaamisesta edes kirjoitat,en ymmärrä.kuulostat kelan lääkäriltä?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­­y­­m­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä sotke palstaa kirjoittamalla isoilla kirjaimilla , niitä on monen niin vaikea lukea , koska syystähän kirjoitus säännöt on laitettu, ja syystä laitettu iso kirjain ainostaan lauseen alkuun. Ihan totta ei tuota sotkua voi lukea . Siirry samoihin sääntöihin kirjoittaessasi kun muutkin ihmiset jotka ovat jo koulussa jo oppineet miten kirjoitetaan .. ei millään pahalla mutta tekstisi ei ole helposti luettava ! Siksi moni hyppää sen ylitse


    • Anonyymi

      Vinkki, jos tunnet että tarvit ambulanssi kyydin voinnin vuoksi ja kieltäytyvät niin pyydä KIRJALLISENA KIELTO TAI ETTÄ KIRJATAAN SINUN POTILASTIETOIHIN ETTÄ HALUSIT.
      Se on sitten mustaa valkoisella kun alat taistelemaan oikeuksistasi.

    • Anonyymi

      Tuo on varmasti ihan hyödyllinen vinkki kun ajattelee jos rintakipujenkin takia soittaa ambulanssin ja tulevat, ottavat sydänfilmin yms.mittauksia jättäen kotiin. Minulle on ainakin kardiologi sanonut että nämä rintakivut ovat sen verran viheliäitä että muutama tunti olisi seurattava mihin se voi johtaa.

      • Anonyymi

        Yleensä kokeiden jälkeen laitetaan kotiin, jos ei mitään hälyyttävää ole sydän filmissä
        Verenpaine voi joskus tilapäisesti nousta stressi rektiosta jos vaikka saa jonkun kipu kohtauksen .
        Ja jos laitetaan kotiin ja ihminen on huonossa kunnossa nii. Silloin laitetaan koti hoito käyntiin .
        Joten jos lääkäri lähettää kotiin niin se on siksi ettei mitään hälyyttävää ole ihmisen voinnissa.


    • Anonyymi

      Toi kirjoitus on ihan ok.mutta ei todellisuutta. Vaikka kuinka hieno palvelu niin silti sanon ettei ole tätä päivää nähnytkään. Kuinka moni pyytää apua, niin tullaan katsomaan, toteamaan ettet ole vielä niin sairas että tarvitsisin sairaalahoitoa, kyllä mitataan ja selvitellään sekä konsultoidaankin mutta lopullisen vastuun otat sinä hoitaja joka olet paikalla ja näet potilaan EI LÄÄKÄRI, näin se vain menee jos jotain sattuu menemään arviossa pieleen.
      Jos potilas itse sanoo tarvitsevansa lääkärin hoitoa / arviota niin eikö hän silloin itse tunne ja tiedosta oman tilan paremmin kuin paikalle tullut laittein ja silmin ?

      http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1473/article/2016860/10/1/render/?token=d84647dca4817a16333e3a11b7226d64&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.19.0&vl_platform=android

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe