Kuinka hyvin tunnet Suomen armeijan tunnusvärejä? Tee testi ja katso.
Oma tulos 9/10. Tuurilla ja päättelyllä meni moni vastaus oikein.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009830084.html
Sinkut-palstan armeijatesti
29
203
Vastaukset
Kaksi tiesin, joten oikeinarvausprosentti oli melko hyvä 👍😄
Komea tulos! Vaikutat melkoiselta pioneerilta visailun saralla.
Vastasit oikein 7 kysymykseen- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eikös se maajoukkojen tunnus on se tähti kokartissa Juu niinhän se on
8/9 sä olit paremmin perillä kuin mä. No ei mullakaan useimmista varmaa tietoo ollu mutta sen verran kurkkusalaattia liikku kaupungilla Hämeenlinnassa varuskuntakaupunkina kun nuorena siellä heilu että jotain jäi väkisinkin mieleen. 😀.
- Anonyymi
Eli kaikenlaisia varusmiehiä kävi luonasi kyläilemässä
No ei mulla oikeestaan tietoon perustunu toi tulos. Tuuriin ja päättelykykyyn vaan. Mututuntumalla vaan menin eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikenlaisia varusmiehiä kävi luonasi kyläilemässä
Miks helvetissä ne mun luo olis tullu kyläileen? Tapeltua niiden kanssa kaupungilla kyllä tuli useamminkin kuin kerran.😂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Miks helvetissä ne mun luo olis tullu kyläileen? Tapeltua niiden kanssa kaupungilla kyllä tuli useamminkin kuin kerran.😂.
Etkö muka antanut pimppiä heille
Norppa83 kirjoitti:
No ei mulla oikeestaan tietoon perustunu toi tulos. Tuuriin ja päättelykykyyn vaan. Mututuntumalla vaan menin eteenpäin.
En mäkään montaa varmasti tienny mutta jotain aavistusta oli osasta.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muka antanut pimppiä heille
No miehenä se hankalaa ja mahdotontakin olis ollu toki oli silloinkin jo harvoja naisia ketä intissä kävi mutta ei sellastakaan omalle kohdalle sattunu.🤣
- Anonyymi
Olisin alkanut itkeä ja mennyt nurkkaan kyyhöttämään, jos olisin saanut vähemmän oikein kuin Norppa.
Onneksi ei tarvinnut.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Aivan upeaa! Voisit sopia hyvin Yleisesikuntaan.
Vastasit oikein 10 kysymykseen
- Sheena - Anonyymi
8 oikein. Joihinkin tiesi vastausken sillä perusteella että on ollut pv:ssä hommissa.
Kyllä nyt olen täysin oman mukavuusalueen ulkopuolella.
Hah! Se ei pelaa, joka pelkää. 😂
"Viestijoukot ilmoittavat: Ihan kohtalaisesti meni!
Vastasit oikein 2 kysymykseen"
Olipa hauska testi. En tiennyt näistä mitään. Arvaamalla 2 oikein. 😃
Kiitos testistä.No aina ei voi voittaa =D Itelläni meni ihan tuurilla ja mututuntumalla 9 oikein. Ei oikein ole munkaan alaa tän visan aihe.
Norppa83 kirjoitti:
No aina ei voi voittaa =D Itelläni meni ihan tuurilla ja mututuntumalla 9 oikein. Ei oikein ole munkaan alaa tän visan aihe.
Tuo on sellainen aihealue, josta en tiedä mitään.
Meillä kaikilla on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Seuraavaan visaan paremmalla onnella.
😄👍tosi.typy kirjoitti:
Tuo on sellainen aihealue, josta en tiedä mitään.
Meillä kaikilla on omat vahvuutemme ja heikkoutemme. Seuraavaan visaan paremmalla onnella.
😄👍Jep, paremmilla eväillä seuraavaan visaan. Täytyy miettiä laitanko seuraavan visan Ilta sanomista vai jostain muualta.
Norppa83 kirjoitti:
Jep, paremmilla eväillä seuraavaan visaan. Täytyy miettiä laitanko seuraavan visan Ilta sanomista vai jostain muualta.
Hah! Pidät meitä jännityksessä.
Oikein! 😂tosi.typy kirjoitti:
Hah! Pidät meitä jännityksessä.
Oikein! 😂Oikein. Yllätän sitten oikein kunnolla =D
- Anonyymi
Vika meni väärin, sinisen veikkasin merivoimille ja oli ilmavoimat 9/10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164