Nainen millainen olohuoneesi on

Anonyymi-ap

Mitä tavaroita siellä on esim onko sohva pöytä kirjahylly ja tv

50

399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja muuttuisko mikään jos löytäisit kumppanin eli toivoisitko että hänellä olis esim parempi sohvakalusto tai tv vai ostaisitteko kaikki uusiksi

      • Anonyymi

        Heti lähettäs kuomukärryllä ja pantas ranttaliks! Molemmilta kaikki roskiin ja elämä olohuoneessa uusiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti lähettäs kuomukärryllä ja pantas ranttaliks! Molemmilta kaikki roskiin ja elämä olohuoneessa uusiksi!

        Se olis varmasti kaikkein paras ratkaisu jos vaan on rahaa


      • Anonyymi

        Ihan hyvin voin, luopua kaikista huonekaluista...
        Kasveista en luovu.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­y­m­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18040032y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sikolätti tietysti

      • Anonyymi

        Onko siis mauton tyyliltään


    • Anonyymi

      Kaatopaikka

    • Anonyymi

      Ei oo tavaroita

      • Anonyymi

        Silloi on nopeaa ja helppoa tarvittaessa muuttaa kun ei turhaan keräile mitään ylimääräistä


    • Anonyymi

      Pöytä, istuimia ja makuupaikka. Tv, pari taulua ja hyvä valaistus.

    • Juu on. Viihdyn täällä kirjojeni kanssa oikein mainiosti. 🙂

      • Anonyymi

        Kirjat on melko mielikuvituksetonta luettavaa mustaa tekstiä valkoisella/vaalealla pohjalla mu kenties se on hyvä että jotkut tykkää niitäkin lukia on sekin joillekin tulon lähde että heidän kirjojaan ostetaan tosiasiassa heitä tuskin edes kiinnostaa lukeeko niittä kukaan


    • Olohuoneessa 2 sohvaa (3:n ja 2:n istuttavat), 2 nojatuolia. Sohvien edessä on isompi sohvapöytä, nojatuolien välissä on pienempi välipöytä. Kirjahyllyä ei ole. Takka vie yhden seinän tilan. Olohuoneen kulmaan on viritetty tv-taso, tv ja pari boxia.

      • Anonyymi

        Missä itse tykkäät eniten istua vai onko oma paikka kummallakin esim sinä istut 3 istuttavalla sohvalla ja miehesi nojatuolissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä itse tykkäät eniten istua vai onko oma paikka kummallakin esim sinä istut 3 istuttavalla sohvalla ja miehesi nojatuolissa

        Sohvan nurkka (se 3n istuttava) on oikein mukava. Selkä- ja käsinoja ovat hyvä tukikulma, siihen vielä muutama sohvatyyny selän taakse... aa, että!
        Lekottelen torkkupeiton alla ja palstailen.

        Mies on töissä. Hän ei nyt ehdi istuskelemaan. Päivystysvuoro.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Sohvan nurkka (se 3n istuttava) on oikein mukava. Selkä- ja käsinoja ovat hyvä tukikulma, siihen vielä muutama sohvatyyny selän taakse... aa, että!
        Lekottelen torkkupeiton alla ja palstailen.

        Mies on töissä. Hän ei nyt ehdi istuskelemaan. Päivystysvuoro.

        Saako miehesi istua juuri siihen sohvan nurkkaan vai onko se sinun paikkasi ja miehesi paikka jossain muussa esim 2 istuttavassa sohvassa on miehesi oma paikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako miehesi istua juuri siihen sohvan nurkkaan vai onko se sinun paikkasi ja miehesi paikka jossain muussa esim 2 istuttavassa sohvassa on miehesi oma paikka

        Saa toki istua, ihan vapaasti. En minä ole sitä polttomerkinnyt. En miestä, enkä sohvannurkkaa. 😂


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Saa toki istua, ihan vapaasti. En minä ole sitä polttomerkinnyt. En miestä, enkä sohvannurkkaa. 😂

        Luulis et olet merkannut miehen omaksesi itse jossa tykkään istua haluan et se on minun paikkani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis et olet merkannut miehen omaksesi itse jossa tykkään istua haluan et se on minun paikkani

        Minulla on ainakin lappu sohvalla. Nimi lukee siinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulis et olet merkannut miehen omaksesi itse jossa tykkään istua haluan et se on minun paikkani

        Mies on merkattu sormuksella (vasen nimetön) jo aikoja sitten. Sohva on yhteinen.


    • Anonyymi

      Mitähän siihen nyt sitten laskettaisiin, kun mulla on tupakeittiö, eikä erillistä olohuonetta. Iso divaanisohva, sohvapöytä, sivupöytä, tv ja tv:n alla muutama matala hylly ja sitten siinä vieressä vanha vitriinikaappi. Ikkunan edessä on tollanen pitkä penkki, jonka päällä on suurin osa viherkasviviidakostani. Kai ton takka-leivinuuninkin voisi laskea vielä tossa "olohuoneen" puolella olevaksi.

      • Anonyymi

        Oletko ollut tyytyväinen divaanisohvaan vqi onko seuraava tavis sohva tai pari nojatuolia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut tyytyväinen divaanisohvaan vqi onko seuraava tavis sohva tai pari nojatuolia

        Ei ikinä mitään nojatuoleja, yök. Eikä ikinä enää myöskään tavallista sohvaa.


    • Anonyymi

      Haluan pörrötuolin!

      • Anonyymi

        Millainen sekin mahtaa olla eli ei nyt yhtäkkiä sano mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sekin mahtaa olla eli ei nyt yhtäkkiä sano mitään

        Katso Askon sivuilta. Valkoinen teddy.


    • Sohva, keinutuoli, tv-taso ja pari pöytää eri kokoisia ja matto. Telkkari ja pelivehkeet, konsolit jne. Jalkalamppu.

      • Jos toi olis vain MUN olohuone, siellä olis vuodesohva, toi tv-tuolintyyppinen keinutuoli, taso/lipasto, kukkia, valokuvia muksuista ja jalkalamppu, sisustusvalaisimia, joku pieni pöytä ja matto. Verhot ikkunassa, ei muuta.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Jos toi olis vain MUN olohuone, siellä olis vuodesohva, toi tv-tuolintyyppinen keinutuoli, taso/lipasto, kukkia, valokuvia muksuista ja jalkalamppu, sisustusvalaisimia, joku pieni pöytä ja matto. Verhot ikkunassa, ei muuta.

        Kummassa tykkäät istua sohvalla vai keinutuolissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummassa tykkäät istua sohvalla vai keinutuolissa

        Tällä sisustuksella keinussani.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tällä sisustuksella keinussani.

        Juu ei keinutuolissa huono ole istua ja kiva keinutella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei keinutuolissa huono ole istua ja kiva keinutella

        Keinu on mukavan rento.


      • Huitale kirjoitti:

        Keinu on mukavan rento.

        Ainiin ja pari tyynyä, torkkupeitto. Sohvatorkkuja varten! Ehdottomasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummassa tykkäät istua sohvalla vai keinutuolissa

        Makaan usein, melkein aina, x-asennossa keskellä lattiaa. Vieraita käy harvoin. Jos tuliskin, toimin näin.


    • Anonyymi

      Iso divaani sohva nojatuoli, jalkarahi, iso pörrömatto, pari senkkiä, korkea kulmakaappi, tauluja, lamppuja, sivupöytä joskus sohvapöytä, keinutuoli. Paljon sohva tyynyjä ja pörröpeittoja. Telkkari.

      • Anonyymi

        Eikö sohvapöytä ole hyvä kun siihen voi laskea nameja tai ruokalautasen tai kahvimukin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sohvapöytä ole hyvä kun siihen voi laskea nameja tai ruokalautasen tai kahvimukin

        Täällä se pyörii lähinnä vastuksina siksi aina vien sen välillä pois edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä se pyörii lähinnä vastuksina siksi aina vien sen välillä pois edestä.

        Mikä vastus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vastus

        Se on se kondensaattori nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vastus

        Vastuksina tarkoittaa samaa kuin on edessä tai on tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuksina tarkoittaa samaa kuin on edessä tai on tiellä.

        Tarkoitat varmaan sanaa esteenä mut nyt iltapalalle ja elokuvan pariin moikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan sanaa esteenä mut nyt iltapalalle ja elokuvan pariin moikka

        No kyllä kaikki nuo kuvaavat minusta sitä.


    • Anonyymi

      Paljon pelkistetympi kuin jokunen aika sitten. Muutosten tuulet puhaltavat, kun väkevä inspiraatio iski (tavaroissani on "aika" paljon harventamisen varaa).

      Olohuoneeni on monitoimihuone, siksi se on erittäin kompakti, huonekalujen mitat prikulleen suunniteltu, optimaaliset.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Juttelukaverit taasen omia hahmoja apllä!


    • Anonyymi

      Joogamatto, henkisyyden alttari, koira, punaviiniä, crossfit-kuminauha, fjällraven reppu, toora & kamasutra, kulmasohva ja 150 kynttilää

    • Ei mulla ole olohuonetta, asun yksiössä. Keittiö ja kylppäri on erikseen, muu tila on vain yhtä huonetta. Telkkari löytyy kyllä.

    • Olohuone, mikä se on🤔
      Mullon yks huone misä on kaikki enemmän tahi vähemmän tarpeellinen,

    • Anonyymi

      Minun olohuoneeni on nyt tuollainen: eli jättimäinen suuri tiekonepöytä on toisessa nurkassa, sitten jättisuuri ikkuna ulkopuolelle ja toisessa nurkassa toinen tietokonetyöpiste, ja suuri sohva ja nojatuolit.

      JA nyt on todella ärsyttävää sitten siirrellä paikoista toiseen jotta jollekin VITUN paskalle haisevalle huoltomiehellä jäisi tilaa tehdä jotain SAATANAN PUTKIEN HUOLTOA... ostaisivat elämän ja työn nuo ilmastointihoultajat.

      Saatanan naiset nuo ilmastointihuoltajat, ihmekös hneillä ei ikinä ole vaimoja kun haisevaqn niin paskalle kuin siat ja poliisitkin HYYHHYYYJH mitä porukkaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe