Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ratakoipi söpöilemässä

18

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, onhan se mukavaa nähdä, että hänelläkin on lopulta varsin tavallinen kroppa. Kun on tollasta muiden ottamaa kuvaa, jossa ei joka ruudussa poseerata ja oteta monta otosta, niin perusnainen hänkin. Ihan kannatettavaa. 👍

      • Anonyymi

        Samaa mietin tota katsoessani. Kyllä kai toi ihan kannatettavaa on, että tuo noin selkeästi esille myös sen, että ne IG kuvat ym. ovat pelkkää fantasiaa ja illuusiota. Vaatii se pokkaa näyttää noin, että on lopulta hyvin tavallinen.


      • Hänellä on muiden muassa vyötärö. Suomalaisilla tytöillä on siinä kohdassa läskimakkaroita.


      • Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

        Hänellä on muiden muassa vyötärö. Suomalaisilla tytöillä on siinä kohdassa läskimakkaroita.

        Se on hienoa, että käytit hyväksesi mahdollisuuden haukkua muita. Se on aina ihailtavaa.👍


      • Nyt ymmärrän miksi vaikutat sekavalta. Rumapainoinen, joka videolla haastattelee valkoisiin pukeutunutta Elimyä, on nimeltään Remi Bader. Bader todellakin omaa tavanomaisen suomalaisen munasarjakkaan kehon.

        Avauksessa viittaan jutun alussa oleviin valokuviin joissa Emily söpöilee mustassa sheer iltapuvussa.


      • Anonyymi
        Chickster_Layworthy kirjoitti:

        Nyt ymmärrän miksi vaikutat sekavalta. Rumapainoinen, joka videolla haastattelee valkoisiin pukeutunutta Elimyä, on nimeltään Remi Bader. Bader todellakin omaa tavanomaisen suomalaisen munasarjakkaan kehon.

        Avauksessa viittaan jutun alussa oleviin valokuviin joissa Emily söpöilee mustassa sheer iltapuvussa.

        En katsonut mitään videota. Vain nuo kuvat tavallisen hoikan kropan omistavasta naisesta läpinäkyvässä vaatteessa. Hyvä, että näyttää mallia, että ei tarvitse olla täydellinen.


      • Anonyymi
        Chickster_Layworthy kirjoitti:

        Nyt ymmärrän miksi vaikutat sekavalta. Rumapainoinen, joka videolla haastattelee valkoisiin pukeutunutta Elimyä, on nimeltään Remi Bader. Bader todellakin omaa tavanomaisen suomalaisen munasarjakkaan kehon.

        Avauksessa viittaan jutun alussa oleviin valokuviin joissa Emily söpöilee mustassa sheer iltapuvussa.

        Ja tiedätkö, sekin että sä tässä nyt hehkutat estottomasti noita kuvia, on mun mielestäni 👍👍👍. Vaikkki toi yläoleva kommenttisi "Hänellä on muiden muassa vyötärö. Suomalaisilla tytöillä on siinä kohdassa läskimakkaroita." antaa vähän mielikuvaa, että koko aloituksesi pointti olis bodysheimata, niin itseeni tällä aloituksella on päinvastainen vaikutus. Jos noiden kuvien kroppaa voi noin paljon hehkuttaa, niin hitto se on pelkkää positiivista. Tavallisuus kunniaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katsonut mitään videota. Vain nuo kuvat tavallisen hoikan kropan omistavasta naisesta läpinäkyvässä vaatteessa. Hyvä, että näyttää mallia, että ei tarvitse olla täydellinen.

        Jaa tavallinen? Sitten kauneudesta on tullut luultua yleisempää :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tavallinen? Sitten kauneudesta on tullut luultua yleisempää :D

        Hänenlaistaan ei ole suomessa yhtäkään, on tienannut kauneudellaan kahdeksan miljoonan dollarin omaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tavallinen? Sitten kauneudesta on tullut luultua yleisempää :D

        Minusta hän on noissa kuvissa hyvin tavallisen näköinen. Oikein kiva. Ei isompaa moittimista. Tosin löytyy ihan kaikki samat "viat" kropasta, mitä kaikki hoikat ystäväni omastaan valittavat. Se on ikävää, kun eivät ne oikeasti mitään vikoja ole. Sellainen ihmisen kroppa nyt vaan. Hoikilla ystävillänikin on oikein kauniit kropat ja musta on hyvä, että sitä normalisoidaan mm. noilla kuvilla. 🙂


      • Anonyymi
        Breastman kirjoitti:

        Hänenlaistaan ei ole suomessa yhtäkään, on tienannut kauneudellaan kahdeksan miljoonan dollarin omaisuuden.

        Se on hienoa, että koit saat taas ilon moittia suomalaisia. Se on varmasti sinusta oikein mukavaa ja tuo sinulle iloa. Markkinoinnillahan jha itsensä brändäämisellä ei tietenkään ole mitään tekemistä noiden tienaamisjuttujen kanssa. Me suomalaiset olemme ikävä kyllä hienoisella takamatkalla kaikissä näissä julkkisstatuksella tienaamisjutuissa. Suomalaisen pitää samantien päästä ulkolaisten suosioon, sillä kotimaan populan innostumisella ei kansainvälisille mittareille pääse. Vaikkapa tuolla britaaniassa riittää populaa ihan omasta takaa aika monien miljoonien lukuihin ja niillä saa jo näkyvyyttä ja tienaa. Sellasta se on tässä globaalissa maailmassa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hän on noissa kuvissa hyvin tavallisen näköinen. Oikein kiva. Ei isompaa moittimista. Tosin löytyy ihan kaikki samat "viat" kropasta, mitä kaikki hoikat ystäväni omastaan valittavat. Se on ikävää, kun eivät ne oikeasti mitään vikoja ole. Sellainen ihmisen kroppa nyt vaan. Hoikilla ystävillänikin on oikein kauniit kropat ja musta on hyvä, että sitä normalisoidaan mm. noilla kuvilla. 🙂

        Luulen kyllä ettei tuolla asulla ja kuvilla ole tarkoitus normalisoida mitään, ei edes kauneutta. Tarkoitus on näkyä ja tulla nähdyksi ja väittäisin olemuksen poikkeavan positiiviseen suuntaan aika reilusti siitä normaalista, mittareissa voi tietenkin olla eroavaisuuksia :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tiedätkö, sekin että sä tässä nyt hehkutat estottomasti noita kuvia, on mun mielestäni 👍👍👍. Vaikkki toi yläoleva kommenttisi "Hänellä on muiden muassa vyötärö. Suomalaisilla tytöillä on siinä kohdassa läskimakkaroita." antaa vähän mielikuvaa, että koko aloituksesi pointti olis bodysheimata, niin itseeni tällä aloituksella on päinvastainen vaikutus. Jos noiden kuvien kroppaa voi noin paljon hehkuttaa, niin hitto se on pelkkää positiivista. Tavallisuus kunniaan. 🙂

        "bodysheimata"

        Bodyshame (kehohäpeä) on epäkäsite, kyseessä on fatshame (läskihäpeä) ja siihen liittyvä fatshaming. Kaikilla on keho, eikä ole mitään syytä sitä hävetä. Mutta joillakin valtava kerros läskiä kehonsa päällä, se on häpeällistä.


      • Anonyymi
        Wilder_Goldmember kirjoitti:

        "bodysheimata"

        Bodyshame (kehohäpeä) on epäkäsite, kyseessä on fatshame (läskihäpeä) ja siihen liittyvä fatshaming. Kaikilla on keho, eikä ole mitään syytä sitä hävetä. Mutta joillakin valtava kerros läskiä kehonsa päällä, se on häpeällistä.

        Myös käsite kehopositiivisuus on epäkäsite, läskipositiivisuus on todellisesti se mitä sillä tarkoitetaan.


    • Anonyymi

      Sinällään mä en ymmärrä lainkaan tarvetta pukeutua noin. Mulle herää tuosta myös kysymys, että olisiko ihan ok mennä johonkin (ilmeisesti kalliiseen) ravintolaan pelkissä alusvaatteissa tai vaikka bikineissä. Miten tuo "mekko" eroaa siitä, että menisi pelkissä alusvaatteissa ja jos ei saa mennä, niin melko tekopyhä pukeutumiskoodi. Ja saisiko mies mennä paikalle samaan tyyliin pukeutuneena vai tulisko ovella sanomista, jos mies pyrkisi ruokailemaan pelkissä pikkuisissa tangoissa? Mutta siis eihän tuo mun ongelmani ole, hieman huvittavaa vain.

      Vaan joo, kuten tossa edelläkin jo todettiin parin muun toimesta, niin tietenkin sinällään ihan kannatettavaa. Ig:tä ja muita vastaaviahan moititaan epärealististen ulkonäköihanteiden ja ylisuurten vaatimusten luomisesta. Tietysti on positiivista, että erilaiset "ulkonäkövaikuttajat" sitten tekevät myös tuollaisia omaa realismiansa esilletuovia esiintymisiä. Tuota kuvaa ja valtaosaa kaikista nakumekkokuvista katsoessa ainakin itseltäni vähenevät ulkonäköpaineet rutkasti.

      • Anonyymi

        "Tuota kuvaa ja valtaosaa kaikista nakumekkokuvista katsoessa ainakin itseltäni vähenevät ulkonäköpaineet rutkasti."

        Mun täytyy kompata tätä. Jos tästä nakumekkotrendistä ja joissain pelkissä teipeissä esiintymisistä ym. hakee positiivisia puolia, niin se vähentää todella paljon ulkonäköpaineita myös multa. Erityisesti se tekee tota, kun noissa nakumekoissa yms. otetaan just tollasia kuvia, joissa se kohde ei joka ainoassa kuvassa itse päätä ja määritä, että miten ja missä täydellisessä asennossa ja valaistuksessa se kuva otetaan.

        Mä olen melkein aina noiden nakumekkokuvien kohdalla jopa vähän yllättynyt, että ai tollanen kroppako tuolla ihmisellä oikeasti onkin ja että okei, tuollaisellakin kropalla voi kehdata pistää tollasta päälleen. Ja mä en tarkota edellisessä lauseessani sanamuodollani "tuollaisellakin kropalla" mitään negatiivista tai rumaa. Mä tarkotan sitä, että siellä on tavallinen naiskroppa, ei mitään yliluonnollisen upeaa, vaan tavallista ja tavallinen ei ole mikään haukkumasana.

        En mä tiedä lainkaan mitä tolla trendillä ajetaan takaa ja onko se ajatus lainkaan tuo, mutta mulle se tekee tuon ja saman tekee sellaset rantakuvat ja bikinikuvat, joissa on toi sama juttu, että kohde ei itse päätä just tasan millanen ja missä kohtaa se kuva on otettu. Kovia ulkonäköpaineita ja vaatimuksia kropalle sen sijaan aiheuttaa sellanen pukeutuminen, jossa sinne alle vaatteen alle on puettu jo sun mitä muotoilevaa ja korostavaa alusvaatetta ja toppaustkin on ehkä strategisissa kohdissa ja se upea puku on tehty korostamaan sellasta täydellistä "viulun siluettia".


      • Anonyymi

        "Sinällään mä en ymmärrä lainkaan tarvetta pukeutua noin"

        Suuri rahallinen palkkio varmaankin selittää tarpeen tässä tapauksessa.


    • Anonyymi

      . Mitä noi kaks pientä on tos alushousujen ylä puolel? Muunneltu kuva, kenen lie!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe