Miehen paljaat nilkat, aiheuttaako väristyksiä?

10

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan samalla tavalla minusta on tyhmän näköistä, jos naisella on liian lyhyet housut. Tarkoitan nyt siis housuja, joiden muka pitäisi olla pitkät housut ja sitten nilkat vilkkuu. Mietin aina, että miksi henkilö on ostanut liian lyhyet housut. Itsehän käytän siis maksilahkeita, jos kyse on pitkistä housuista. Niissä ei ole tarkoitus vilkkua nilkkojen, eikä sukkien.

• Taisin kysyä väärin, yritän uudelleen. Kun munasarjakas on miehen kanssa treffillä jossa kumpkin arvioi seksuaalisen kiinnostuksensa vahvuutta toiseensa, niin aiheuttaako miehen paljaat nilkat munasrajakkallle seksuaalista inhoa miestä kohtaan vai seksuaalista halua miestä kohtaan, vai onko paljastelu yhdentekevää?

• Anonyymi
        Chickster_Layworthy kirjoitti:

Taisin kysyä väärin, yritän uudelleen. Kun munasarjakas on miehen kanssa treffillä jossa kumpkin arvioi seksuaalisen kiinnostuksensa vahvuutta toiseensa, niin aiheuttaako miehen paljaat nilkat munasrajakkallle seksuaalista inhoa miestä kohtaan vai seksuaalista halua miestä kohtaan, vai onko paljastelu yhdentekevää?

Vastasin jo miten asian koen.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastasin jo miten asian koen.

Ahaa, olet siis maksilahkeissa kulkeva mies. Tarkoitukseni oli kysyä tytöiltä, munasarjakas tarkoittaa heikompaa sukupuolta.

Housullinen munasarjakas ei ole oikeasti kumppania etsimässä paitsi joks on kuumahousullinen (hot pants).

• Anonyymi
        Chickster_Layworthy kirjoitti:

Ahaa, olet siis maksilahkeissa kulkeva mies. Tarkoitukseni oli kysyä tytöiltä, munasarjakas tarkoittaa heikompaa sukupuolta.

Housullinen munasarjakas ei ole oikeasti kumppania etsimässä paitsi joks on kuumahousullinen (hot pants).

Väärin meni arvaus. Olen aina pariutunut housuissa, enkä omista yksiäkään hotpäntejä. Mä en käytä niin rumia vaatteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni arvaus. Olen aina pariutunut housuissa, enkä omista yksiäkään hotpäntejä. Mä en käytä niin rumia vaatteita.

Olet siis lepakko.Tarkoitukseni oli kysyä terveiltä tytöiltä.

• Anonyymi

Tuo on nyt hänen "mielipiteensä" (häivemiesvihaa), osaksi siksi että on jo 32 vuotta vanha, osaksi siksi että hänestä on lapsen saannin ja viimeisimmän eron jälkeen muodostunut sekaseksuaali sekä piinkova feministi.

Emilyn suhdehistoria kokonaisuudessaan: https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/a43865820/emily-ratajkowski-dating-timeline-boyfriend-husband/

Kahdeksan miestä (jos oikein laskin), seassa esim. Brad Pitt, moni muukin hänen miehistään kulkee ja on kulkenut ilman sukkia.

• Ilmeisesti ne aiheuttavat kutinaa munasarjakkaissa, kun Emilykin otti asian hampaisiinsa.

• Anonyymi

Verenpainefarkut ja nilkat paljaana on jotain todella hirveää nykyajan muotia. Siihen vielä potkulauta ja vyölaukku niin huh huh. Tehköön ihmiset mitä huvittaa mutta tuo nilkkahomma on jotain mikä ei jakeluun mene ollenkaan? T: pursiseura

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3533
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      42
      1704
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1635
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe