Höpsön naisen syndrooma

Shosanna79

Tässä nyt ihmettelen urakalla.. välillä mieleen tulee mitä sattuu. Onneksi tänne kirjoittamalla saa mittasuhteita.

Olen ns. höpsö nainen. Fiksuna pidän itseäni, temperamenttisena, sensuellinä myöskin :)

Mutta olen höpsö. Lasken leikkiä, nauran, kiusoittelen, kosketan, huiskin käsilläni asioita selittäessäni.. Annan ehdotuksia, kommentoin, vien jos minua ei viedä :) En ole tuollainen isossa joukossa vaan esim. treffeillä miehen kanssa. En ole mikään pelottava ronski-raisa, vaan melko hillitty tapaus. Jostakin tuo kaikki vaan pursuaa treffeillä esille.

Minusta alkaa tuntua että se on vika.
Pitäisi olla hillitympi, hallitumpi, salaperäisempi.

Annanko ns. "hyvä jätkän" kuvan? Sekö on ongelmana? Vaatepuolikin on enemmän farkku-tennari -tyyliä.. sekin on varmasti miinus miesmarkkinoilla, tai ainakin treffeillä kun nähdään ensimmäistä kertaa.

Pitääkö miehet höpsöistä tytöistä, NAISISTA ylipäätään? En tarkoita tyhmää kanamaista höpsöä, vaan fiksua naista joka on elämäniloinen hassuttelija? Sitähän moni kuuluttaa kaipaavansa, mutta sitten tulee se kohtalokkaan salaperäinen, hillitty nainen, joka nappaa miehen mukaansa, ja höpsö tyttö jää syrjään miettimään mitä höpsöä tulikaan sanoneeksi tällä kertaa?

5

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hillitty

Salaperäisyys on kiehtova piirre ihmisessä.
      Yhtä kiehtovaa kuin elämäniloisuuskin.
      Kuka mitäkin haluaa.

• Gruntz

Kunpa tapaisinkin enemmän höpsöjä naisia... Tähän asti tielleni on osunut enimmäkseen varautuneen viileitä tapauksia. Tai sitten täysin jäässä olevia tyyppejä. Eikä kiinnosta yhtään aloittaa toiseen tutustumista jäähakun kanssa...

Ei ne treffit ole mitkään ylioppilaskirjoitukset, joissa joka sanaa pitää miettiä tarkkaan! Treffeillä saa hölöttää. Jos tietää itse suurin piirtein että mitä hölötyksillään tarkoittaa, niin kyllä se toinenkin jossain vaiheessa ymmärtää. Ja jos ei ymmärrä niin se ei sitten ollut oikea tyyppi minulle...

• Harri

Tottakai, juuri tuollainen iloin "höpsö" on paljon parempi kuin sellainen viilee josta ei arvaa milloin saa kaulinta. Kyllä tulis vaan vastaa heti ottaisin.

• m26v

Kuvailit juuri ihannenaiseni jota täälläkin joskus kyseltiin :) Ja siitä pukeutumisesta.. ite en oo kovinkaan kiinnostunut mitä leidillä on päällä kunhan siinä ei mikään pistä pahasti silmään (itelle ei esim. goottityyli iske niin kauheesti) ja on tilanteen mukainen.

• ghklk

"En tarkoita tyhmää kanamaista höpsöä, vaan fiksua naista joka on elämäniloinen hassuttelija?"

Juuri tuollainen on naisihanteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      158
      11059
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2493
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      976
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe