Sitten kun sähkövatkaimen akku antautuu ja yrität tarjota sitä johonkin ja akkupaketti maksaa vaikka sen 20tonttua! Kukaan ei osta sulta sitä autoa vaikka se on alle 10vuotias. Vaihtoarvo on 0e
En mene halpaan tässä asiassa. Kovasti jokapaikassa höyrytään sähkäreistä mutta sitten kun nostaa tämän asian esiin kukaan ei sano mitään kaikki kääntää selkänsä eivätkä rupattele sinulle halaistua sanaa! Mistäs se kertoo? Saapa hyvän vaikutelman eikö? Ne vaan yrittää kusettaa sinulta rahat pois mutta ei idiootit tajua!
Ajatelkaapa tätä
10
239
Vastaukset
- Anonyymi
TRÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOLLL ! ! TROLLITEHTAAN AIVOTOON NARSU SEEKOPÄÄ IRIOOTIN DISSAUS AVAUS ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Varjelkoon kyttääkö ne meikäläisen perintöä toimimattomilla romuilla? Nyt riitti en osta patterin piruja.
- Anonyymi
En osta mitään autoa, joka maksaa yli 20 000 € muutenkaan.
- Anonyymi
Paljonko maksetaan 10 vuotiaasta polttiksesta, jonka moottori tai vaihteisto on hajonnut? Romuauton hinnan.
- Anonyymi
ne viedään käsistä kovalla hinnalla vaihto moottorin saa muutamalla satasella ja vaihto työ ei paljoa maksa
- Anonyymi
Auto (aina käytetty) on ollut jo vuodesta 1975, mutta sellaista ei ole vielä ollut
missä kone tai vaihdelaatikko olisi ollut rikki. Mistä niitä oikein löytyy. - Anonyymi
10 vuotiaan polttiksen moottori ja vaihteisto on yleensä vielä ehjä 100-200 000 km jälkeen, ja ostaja kyllä huomaa koeajossa jos ei ole. Sähköauton akun kuntoa on vaikea havaita koeajossa.
Ja polttisauton moottori ja vaihteistorempat maksavat muutamia tuhansia, ei kymmeniä tuhansia. - Anonyymi
Mikään polttis ei ole mistään kohtaa romuna 10v iässä täällähän autojen keskiikä muutenkin on tyyliin 20vuotta. Hyvistä polttiksista vaikka esim volvo mb audi bmw saat riihikuivaa ja rutosti!!!
- Anonyymi
Millaisen akun saa 20 puutarhatontulla?
- Anonyymi
Harva ostaa muutenkaan sähköautoa koska se sen käyttö tulisi kalliimmaksi ostohinnan takia. Oli se käytetty tai uusi.
Eivät kasaa kuluja turhaan koska ne joutuu aina maksamaan.
Katsellaan markkinoita kun on 1000 - 7000€ väliin tuhansia autoja myynnissä 100% sähköisiä. Mikä on kunto ja ajomatka akulla. Ei niitä tule olemaan, se sähköauto poistuu markkinoilta.
Itse en edes suunnittele ottavani sähköautoja koskaan. Pidän eurot tilille ja niitä lisääntyy, alle 2000€ autossa. Miksi ottaisin useita kertoja tai 10 kertaa enemmän maksettavaa? Lisäämään kuluja merkittävästi ja kadottamaan omia rahoja. Sekä merkittävä lisätyö latauksesta. Myös riskit pienemmät kun ajelen bensa autolla. Mp:llä ajavat kuluttaa lähelle saman mitä autoni vie.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368