Parisuhde/suhteet

Anonyymi-ap

Miksi mies haukkuu sonraläjäksi.. Ollaan oltu yli 2 vuotta yhdessä ja käytäytyy omituisesti.Jos riita tulee ei,halua keskustella lakasee asiat maton alle, et saa sanoa tai ilmaista omia mielipiteitäsi. Haastaa riitaa tahallisesti ja sen jälkeen syytää minua riidan aiheuttajaksi.

20

333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä hän puhuu totta.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitäköhän mies tarkoitaa sillä,

    • Anonyymi

      Kykenemätön kommunikointiin. Ajautuu keskustelussa lapsen tasolle.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä! Suosittelen että eroat hänestä välittömästi!


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä?
      Asunnon takia, vuokranmaksun takia, laskujen maksun takia, , seksin takia, seuran takia, yksinäisyyden pelon vuoksi, et voi olla yksi koska pelkäät koko ajan ettet pärjää missään, et osaa elää yksinäsi,?
      Itse en katsoisi tuollaista miestä hetkeäkään.
      Luo ystävyyssuhteita ikäisiisi naisiin, sukulaisiin ja muihin, äläkä elä tunneriippuvuussuhteessa tahoon joka todennäköisesti tulee kohtelemaan sinua huonosti jatkossakin.
      Vaikuttaa tuon käyttäytymisen perusteella kontrolloimaan pyrkivältä.

      Kontrolloinnin tarve miehissä voi kehittyä muutaman vuoden seurustelunkin jälkeenkin ja pahentua henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan vähitellen, ajan kanssa.
      Se kontrollinnin tarve ei näy heti seurustelusuhteen alkuaikoina vaan tulee esiin vuosiakin myöhemmin.

      Ilman muuta tuossa on viitteitä siihen ikävämpään kehityssuuntaan.

      Suosittelen etäisyyden ottamista ja mikäili mahdollista , myös täysin erillään asumista. Pieni breikki parisuhteessanne voisi terävoittää miehenkin ajatuksia siitä mitä hän oikein haluaa.
      Samoin tekisi sulle itsellesi hyvää pitää taukoa jos miehen käytös alkaa olemaan ahdistusta herättävää. Siinä on nimittäin aina riski olemassa että titynlaiseen kaltoinkohteluun sopeutuu ja se siinä ei näe enää mitään epätavallista, vaikka itse huomaa voivansa kuukausi kuukaudelta yhä huonommin , hymyily, elämänhalu ja iloisuus katoaa lopulta , samoin itsetunto alkaa murentumaan eikä usko enää itseensä yhtä vahvasti kuin ennen, ei omaan pärjäämiseensä tai kykyihinsä.

      Se kaikki tapahtuu hitaasti mutta vääjäämättömästi .

      Jos tuolta kaikelta haluaa välttyä, ei kannata tehdä komoromisseja jos toinenkaan ei ole sellaisiin suostuvainen.
      Usein mies vain jatkaa samaa tahtia epävakaalta ja impulssiiviselta vaikuttavaa käyttäytymistään jos itse ei tee siitä stoppia, reagoimattomuus vain vahvistaa miehelle että olet antanut hänellev luvan käyttäytyä huonosti seuraamuksitta ja yleensä mies jatkaa huonoa käytöstään.
      Hän ei osaa itse stopata sitä jostain syystä, kun ei ole sisäistä ymmärrystä siitä mikä on väärin , mikä oikein. Hän vain jatkaa ja jatkaa.
      Siksi uhrin on tehtävä siitä itse loppu, asetettava rajat sille miten itseään antaa kohdeltavan.

      • Anonyymi

        Hyvä,kysymys ja olen itsekkin samaa miettinyt ja elämän kokeneena.Osaan olla yksin ja elää itsenäisesti.Minulla on kaksi ihanaa lasta,olen hänelle sanonut että tässä on jotain outoa hänen käytöksessänsä.Suuttuu ja hermostuu ja haukkuu vainoharhaiseksi.Kenenkään kanssa en saa ystävystyä tällä paikkakunnalla niin tuli heti mieleen että,hän pelkää jotain omasta itsestään paljastuvan.Hänen äitinsäkään ei edes tunne ja haukku lumpuksi puhelimessa.


      • Anonyymi

        Niin ja vielä että pisti välit äitiinsä poikki,kun puhun erosta niin vetoo että jos tämä menee rikki niin hänellä on paljon menetettävää..Luultavammin tarkoittaa että välinsä äitiin..


      • Anonyymi

        Asun onneksi omassa asunnossa vaikka on halunnut minun muuttavan luoksensa.Näin on paljon parempi.Koska ei todellakaan tarvitse sietää aikuiselta tollaista käytöstä.


    • Anonyymi

      Haluaa että eroatte mutta ei ole sisua sanoa sitä.

    • Anonyymi

      Kiitos naiset vastauksista.Hakusin kuulla mitä muut ovat asiaan mieltä koska olen itsekkin ajatellut samoin.

    • Anonyymi

      Mies saattaa olla juoppo ja alkoholi yhdistettynä usein juopoilla suussa oleviin lonksuviin tekohampaisiin saa monen juopon puheen kuulostamaan jokeltelulta ja siksi hän on sanonut sinua sonraläjäksi. Jos miehesi olisi raitis ja hänellä olisi hampaat suussa niin uskoisin että hän olisi pystynyt sanomaan sontaläjä tuon sopertelun sijaan.

      • Anonyymi

        Totta,olen huomannut että hakee riidan tahallisesti ja pääsee sillä limuilla ottamaan paukkua...Olen myös hänen serkulta kuullut vaikka en sitä tunnekkaan että on kova valehtelemaan. Onneksi on oma koti mihin mennä.


      • Anonyymi

        Olen myös sanonut hänelle peilaat omaa peilikuvaas minuun,eli hänen ilkeää käytöstään.Olen myös ilmaissut että annat epävarmuutta asioihin ja epäluottaamus kuvaa itsestäsi.Siinävaiheessa hän saa raivokohtauksen.hän ei kuulemma salaa mitään saatika valehtele,mun mielipiteet ei kuulemma kiinosta häntä..


    • Anonyymi

      Nämä yksinpuhelut on erikoisia.

      • Anonyymi

        Sama täälä,yksin puhelut on erikoisia.heti kun puhelin soi,kuka tähän aikaan soittaa..sitten kun vastaa pyörii levottomasti kun hyönä.


    • Anonyymi

      Meillä ukko huorittelee ja käy välillä käsiksi vaikka olisi vieraitakin. Vanhempani kun olivat kylässä niin meni heidän saunoessaan saunaan ja haukkui äitiäni huoraksi ja isääni tuppikulliksi. Myöhemmin kyllä pyytää anteeksi ja selittää asiaa työstressillä😔

      • Anonyymi

        Alistavaa häikeilämätöntä häpeällistä.


    • Anonyymi

      Haukkuu kkoska miehes on idiootti. Ja sinä olet myös idiootti koska olet sen kanssa. Eikö ole yhtään kunnioitusta itseäsi kohtaan kun siedät tuollaista käytöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2162
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      377
      1624
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1210
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1186
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1009
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      973
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      938
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      868
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      828
    Aihe