Onko muilla samaa ongelmaa, että Kik ei lähetä viestejä eteenpäin? Nyt ollut viestit jumissa monta päivää eikä saa yhteyttä muihin. Sovellus päivitetty, eli ei ainakaan siitä johdu.
Kik-sovellus ei toimi
21
7475
Vastaukset
- Anonyymi
Kik- profiilikuvakkeet sumeana ja muutenkin toimii hitaasti?
- Anonyymi
Kuvat hävisivät profiileista näkyvistä syksyllä -23 En tiedä miksi. Liekkö koko sovellus enää toimi muuta kuin bottien kanssa keskusteluun?
- Anonyymi
Tuli asetus, mikä pitää muuttaa, jos haluaa nähdä sumentamattomat kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli asetus, mikä pitää muuttaa, jos haluaa nähdä sumentamattomat kuvat.
Mikä asetus ja missä se on. Oon yrittäny etsiä, mutta en keksi ratkaisua.
- Anonyymi
Onko muilla ongelmia kikin kanssa nyt
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Juu, ei toimita viestejä.
Eilisestä saakka ollut viestit s-tilassa.
Liian usein lagailee tätä samaa nykyään.. - Anonyymi
Kik on takkuillut jo kuukauden. Ei mene viestit, ihan paska. Eikä tietoa missä vika ja miten korjata
- Anonyymi
Juu ei lähetä! Välillä osa viesteistä tulee ja osa jää matkalle!
- Anonyymi
Ei toimi. Osa jää matkalle. Välillä pelittää hyvin, kun sattuu yhtä aikaa viestittelemään ja saa tavallaan linjan auki. Mutta muuten on jo pari päivää ollut surkea.
- Anonyymi
Onkohan mut estetty vai eikö se vaan lähetä mitään? Jotkut toisen viestit tulee välillä perille mut kaikki mun lähettämät on D tai S.
- Anonyymi
Mulla ollut jo 2 vrk sama. En tiedä auttaisko uudelleenasennus. Tosin kun googlaa niin on ympäri maailmaa rikki samalla tavalla
- Anonyymi
Joko teillä toimii?
- Anonyymi
Mulla kestää nykyään aina monta päivää et viesti menee perille. Nyt en tiedä jäikö se vain matkalle kun siihen ei oo reagoitu vaikka ollut pitkään "D".
- Anonyymi
Mulle jää joskus viestit D vaikka ne ovat luettu ja vastattu!
- Anonyymi
Nyt mennyt 5 päivää eikä viestiä vieläkään toimitettu 🤦🏼♀️
- Anonyymi
Kertoisiko joku mikä tuo niikun on ja vaikka jotain tietoja enempikin. Onko jotenkin snapin tapanen?
- Anonyymi
Ei ole todellista.. D meinaa, että viesti on vastaanottajan kännykässä..S meinaa, että viesti on lähetetty, mutta ei ole vastaanottajan kännykässä. S voi tulla esim. siksi, että vastaanottaja ei ole laittanut kännykkäänsä päälle..
- Anonyymi
Itellä ei ole toiminu 3kk aikana. valittää sovellus päivitystä enkä pääse sisään millään.
- Anonyymi
Samaa täälläkin, välillä auttoi kun pakotti lopettamaan sovelluksen mutta nyt ei sekään
- Anonyymi
Ei toimi minulla tai toimii todella huonosti jo toinen, kolmas päivä. Noin 22. maaliskuuta alkaen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039