Kik-sovellus ei toimi

Anonyymi-ap

Onko muilla samaa ongelmaa, että Kik ei lähetä viestejä eteenpäin? Nyt ollut viestit jumissa monta päivää eikä saa yhteyttä muihin. Sovellus päivitetty, eli ei ainakaan siitä johdu.

27

12175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kik- profiilikuvakkeet sumeana ja muutenkin toimii hitaasti?

    • Anonyymi

      Kuvat hävisivät profiileista näkyvistä syksyllä -23 En tiedä miksi. Liekkö koko sovellus enää toimi muuta kuin bottien kanssa keskusteluun?

      • Anonyymi

        Tuli asetus, mikä pitää muuttaa, jos haluaa nähdä sumentamattomat kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli asetus, mikä pitää muuttaa, jos haluaa nähdä sumentamattomat kuvat.

        Mikä asetus ja missä se on. Oon yrittäny etsiä, mutta en keksi ratkaisua.


    • Anonyymi

      Onko muilla ongelmia kikin kanssa nyt

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi

        Juu, ei toimita viestejä.
        Eilisestä saakka ollut viestit s-tilassa.

        Liian usein lagailee tätä samaa nykyään..


      • Anonyymi

        Kik on takkuillut jo kuukauden. Ei mene viestit, ihan paska. Eikä tietoa missä vika ja miten korjata


    • Anonyymi

      Juu ei lähetä! Välillä osa viesteistä tulee ja osa jää matkalle!

    • Anonyymi

      Ei toimi. Osa jää matkalle. Välillä pelittää hyvin, kun sattuu yhtä aikaa viestittelemään ja saa tavallaan linjan auki. Mutta muuten on jo pari päivää ollut surkea.

    • Anonyymi

      Onkohan mut estetty vai eikö se vaan lähetä mitään? Jotkut toisen viestit tulee välillä perille mut kaikki mun lähettämät on D tai S.

    • Anonyymi

      Mulla ollut jo 2 vrk sama. En tiedä auttaisko uudelleenasennus. Tosin kun googlaa niin on ympäri maailmaa rikki samalla tavalla

    • Anonyymi

      Joko teillä toimii?

      • Anonyymi

        Mulla kestää nykyään aina monta päivää et viesti menee perille. Nyt en tiedä jäikö se vain matkalle kun siihen ei oo reagoitu vaikka ollut pitkään "D".


    • Anonyymi

      Mulle jää joskus viestit D vaikka ne ovat luettu ja vastattu!

    • Anonyymi

      Nyt mennyt 5 päivää eikä viestiä vieläkään toimitettu 🤦🏼‍♀️

    • Anonyymi

      Kertoisiko joku mikä tuo niikun on ja vaikka jotain tietoja enempikin. Onko jotenkin snapin tapanen?

    • Anonyymi

      Ei ole todellista.. D meinaa, että viesti on vastaanottajan kännykässä..S meinaa, että viesti on lähetetty, mutta ei ole vastaanottajan kännykässä. S voi tulla esim. siksi, että vastaanottaja ei ole laittanut kännykkäänsä päälle..

    • Anonyymi

      Itellä ei ole toiminu 3kk aikana. valittää sovellus päivitystä enkä pääse sisään millään.

      • Anonyymi

        Samaa täälläkin, välillä auttoi kun pakotti lopettamaan sovelluksen mutta nyt ei sekään


    • Anonyymi

      Ei toimi minulla tai toimii todella huonosti jo toinen, kolmas päivä. Noin 22. maaliskuuta alkaen.

    • Anonyymi

      Koko kik-sovellusta ei enää löydy Googlen Play-kaupasta? Olen on-off -käyttäjä, jonka poistettava sovellus puhelimesta.

      • Anonyymi

        Sama vika... ei kai oo poistunut kaupasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vika... ei kai oo poistunut kaupasta?

        joo ei löydy. mikäköhän juttu


      • Anonyymi

        ite kans samanlailla käytän


    • Anonyymi

      Toivottavasti saisivat korjattus

      • Anonyymi

        niinpä.onx mitää muuta vaihto ehtoo laittaa sitä sovellusta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe