Onko muilla samaa ongelmaa, että Kik ei lähetä viestejä eteenpäin? Nyt ollut viestit jumissa monta päivää eikä saa yhteyttä muihin. Sovellus päivitetty, eli ei ainakaan siitä johdu.
Kik-sovellus ei toimi
21
6924
Vastaukset
- Anonyymi
Kik- profiilikuvakkeet sumeana ja muutenkin toimii hitaasti?
- Anonyymi
Kuvat hävisivät profiileista näkyvistä syksyllä -23 En tiedä miksi. Liekkö koko sovellus enää toimi muuta kuin bottien kanssa keskusteluun?
- Anonyymi
Tuli asetus, mikä pitää muuttaa, jos haluaa nähdä sumentamattomat kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli asetus, mikä pitää muuttaa, jos haluaa nähdä sumentamattomat kuvat.
Mikä asetus ja missä se on. Oon yrittäny etsiä, mutta en keksi ratkaisua.
- Anonyymi
Onko muilla ongelmia kikin kanssa nyt
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Juu, ei toimita viestejä.
Eilisestä saakka ollut viestit s-tilassa.
Liian usein lagailee tätä samaa nykyään.. - Anonyymi
Kik on takkuillut jo kuukauden. Ei mene viestit, ihan paska. Eikä tietoa missä vika ja miten korjata
- Anonyymi
Juu ei lähetä! Välillä osa viesteistä tulee ja osa jää matkalle!
- Anonyymi
Ei toimi. Osa jää matkalle. Välillä pelittää hyvin, kun sattuu yhtä aikaa viestittelemään ja saa tavallaan linjan auki. Mutta muuten on jo pari päivää ollut surkea.
- Anonyymi
Onkohan mut estetty vai eikö se vaan lähetä mitään? Jotkut toisen viestit tulee välillä perille mut kaikki mun lähettämät on D tai S.
- Anonyymi
Mulla ollut jo 2 vrk sama. En tiedä auttaisko uudelleenasennus. Tosin kun googlaa niin on ympäri maailmaa rikki samalla tavalla
- Anonyymi
Joko teillä toimii?
- Anonyymi
Mulla kestää nykyään aina monta päivää et viesti menee perille. Nyt en tiedä jäikö se vain matkalle kun siihen ei oo reagoitu vaikka ollut pitkään "D".
- Anonyymi
Mulle jää joskus viestit D vaikka ne ovat luettu ja vastattu!
- Anonyymi
Nyt mennyt 5 päivää eikä viestiä vieläkään toimitettu 🤦🏼♀️
- Anonyymi
Kertoisiko joku mikä tuo niikun on ja vaikka jotain tietoja enempikin. Onko jotenkin snapin tapanen?
- Anonyymi
Ei ole todellista.. D meinaa, että viesti on vastaanottajan kännykässä..S meinaa, että viesti on lähetetty, mutta ei ole vastaanottajan kännykässä. S voi tulla esim. siksi, että vastaanottaja ei ole laittanut kännykkäänsä päälle..
- Anonyymi
Itellä ei ole toiminu 3kk aikana. valittää sovellus päivitystä enkä pääse sisään millään.
- Anonyymi
Samaa täälläkin, välillä auttoi kun pakotti lopettamaan sovelluksen mutta nyt ei sekään
- Anonyymi
Ei toimi minulla tai toimii todella huonosti jo toinen, kolmas päivä. Noin 22. maaliskuuta alkaen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023