Suomeen oli povattu herätystä,syyskuusta 2023 alkaen.

Anonyymi-ap

Se alkaisi ilmoituksen mukaan helluntailaisista.
Miten meidän Adventistien kohdalla on,onko nyt valmistauduttava herätykseen.

Olen lukenut paljon Ellenin kirjoja,mutta tämä meni yli hilseeni.
Teenkö väärin,jos menen käymään helluntaiseurakunnassa?
Ihan siis vain tokikin tarkkailemaan.

Voiko joku vanhempi neuvoa.
Olen syvällisten kysymyksien äärellä.

Siellä vaikuttaisi olevan joku herätyksen profeetta.
Voiko Ellenin jälkeen Suomeen tulla sellaista?

30

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en herää pelkästään syyskuussa, vaan yleensä joka aamu.
      Joku aamu voi tosin venyä vähän pitkäksi ja on sitä tullut joskus nukuttua sikeästi se perjantain ja sunnuntain välinen yökin.
      Kuitenkin pyrin heräämään joka päivä.
      En siis luota mihinkään pelkkään syyskuun herätykseen.

    • Anonyymi

      Päinvastoin.
      Jumalat on todistettu taruolennoiksi, joten jos joku haluaa elää satumaailmassa niin siitä vain.
      Monella on jäänyt se lapsuus niin sanotusti päälle,. Silloin piti kuunnella niitä iltasatuja. Eikös se itse musta kirjakin sano, että kun olin lapsi, minä ajattelin kuin lapsi, mutta vartuttuani aikuiseksi, minä hylkäsin sen, mikä lapsen on.

      Aikuistukaa jo siis te jumalharhaisetkin, älkääkä luulko olevanne jonkun jumalan lapsia, koska ette sitä ole.
      Jeesuskin siellä mustassa kirjassa tarinoi olevansa vain ja ainoastaan ihmisen poika, ei hän missään sanonut oikeasti olevansa jumalan poika.
      Hän itse kertoi, että taivaan linnulla on pesänsä ja ketuilla luolansa, mutta IHMISEN POJALLA ei ole mihin päätänsä/kärkeään kallistaa/panna.
      Siis linnutkin saivat pesää, mutta Jeesus ei. Kettumainen asunnoton maankiertäjä se Jeesus oli, mutta siitä huolimatta hän ei saanut pesää.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Vai väärille tulille lämmittelemään???

    • Anonyymi

      Suoraan sanoen tämä adventismi ketuttaa,vaihdan hellareihin.
      Ellen taisi sairastaa psykopatiaa.

      • Anonyymi

        Miksi vaihtaa huonosta toiseen? Jätä kirkkokunnat ja lue Raamattua.


    • Anonyymi

      Minä kyllä heräilen öisin, vesissä on pakko käydä.
      En koe mitään taivaallista tässä. Herääminen on päinvastoin rasite.
      Ennen paperisessa puhelinluettelossa oli heti Herättäjäyhdistyksen jälkeen Herätyksen peruutus.
      Se oli viisautta.

    • Anonyymi

      Miksi valehtelet ja provoilet?

      • Anonyymi

        Kuka tässä valehtelee!


    • Anonyymi

      Mene tunnustamaan syntisi oman seurakuntasi papille ja ripittäydy.
      Älä ota vastaan helluntaihapatusta.
      Siellä vain pilkataan sinua.
      Älä hylkää Jumalan Sapattia.

      • Anonyymi

        No no rauhoitukaapas nyt on jo aika mennä nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no rauhoitukaapas nyt on jo aika mennä nukkumaan.

        Ja minähän valvon juuri silloin kun minua huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minähän valvon juuri silloin kun minua huvittaa.

        Minä taas valvon, koska siellä raamatussa sanotaan että pitää valvoa ja vielä rukoilla ja rukoilla lakkaamatta. Miten siinä voi mennä nukkumaan? Kysyn vaan.
        Olen jo 60 vuotta ollut nukkumatta. Kyllä siitä on jäljet jäänyt.
        Kivinen ja kakkamainen on uskovan tie.


    • Anonyymi

      Kyllä silmiä hierotaan useammassa kodissa.

    • Anonyymi

      Profeetan tähden?

    • Anonyymi

      Kellojen olisi pitänyt jo soida. Mikä mättää?

    • Anonyymi

      Aino Kassiselta kysyttäessä vastaus on varma. Ei tule mitään herätystä!

    • Anonyymi

      Ei ala helluntailaisista.

    • Anonyymi

      Entä sitten, kun kaikki saavat herätyksen?
      Yhtenä joukkona sännätään vessaan ja suihkuun. Mitä siitä tulee muuta kun kaaos.
      Sama tapahtuu uskonnollisella puolella. Kaikki kukertavat Herran sanaa, eikä kukaan kuuntele toistaan. Jonkun ajan kuluttua tulee hiljaisempaa. Aletaan vaivihkaa taas odottamaan uutta herätystä.

    • Anonyymi

      Povaukset eivät kuulu kristinuskoon.

    • Hyvin sanottu >> Anonyymi
      2023-10-06 20:54:10

      Miksi vaihtaa huonosta toiseen? Jätä kirkkokunnat ja lue Raamattua.<<

    • Herätyksen hedelmä ei ole koskaan kaadettu vanhoihin leileihin. Sellainen Herätys ei ole Jumalasta joka alkais Helluntaisesta , Adventista tai kirkkoista..

      • Anonyymi

        Toisaalta, herätystä tuskin annetaan kenellekään kirkonpenkin kuluttajalle vaan kokemuksesta voin kertoa, että se annetaan heille, jotka vilpittömin sydämin tekevät Jumalan työtä ja josta herätyksestä Jumalan työ heidän tekemänsä edistyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta, herätystä tuskin annetaan kenellekään kirkonpenkin kuluttajalle vaan kokemuksesta voin kertoa, että se annetaan heille, jotka vilpittömin sydämin tekevät Jumalan työtä ja josta herätyksestä Jumalan työ heidän tekemänsä edistyy.

        wau waude !!! Miten monta kaupunkia on Herätyksen synnintunnon tuli putsanut sinun kautta? Niinkuin Herätys historiasta monesti tapahtunut ja voimme lukea ? Kun sinun kautta ja sinussa synnintunnon tuli on putsannut uskovia, jonka kautta sitten tuli on levinnyt synnintunnon kautta ja Puhdistanut niinkuin Pietarin aikana uskovia. Vai valeherätystäkö sä mainostat?


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        wau waude !!! Miten monta kaupunkia on Herätyksen synnintunnon tuli putsanut sinun kautta? Niinkuin Herätys historiasta monesti tapahtunut ja voimme lukea ? Kun sinun kautta ja sinussa synnintunnon tuli on putsannut uskovia, jonka kautta sitten tuli on levinnyt synnintunnon kautta ja Puhdistanut niinkuin Pietarin aikana uskovia. Vai valeherätystäkö sä mainostat?

        Kommenttisi ei muuta sitä faktaa, että Jumala antaa herätyksen vain niille, jotka hyötyvät siitä Jumalan työn edistämisessä.

        Ja kyllä, minulle kävi niin. Jumala antoi minulle herätyksen ja käytti silloin minua ihmisten lohduttamiseen, tukemiseen, rohkaisemiseen ja heidän uskoon tulemiseensa, kaikki nämä Jumalan työssä. Mm. kaksi uskonsa menettänyttä palasi Jumalan yhteyteen, toinen juuri ennen kuolemaansa. Kaikki kunnia näistä kuuluu Pyhälle Hengelle.

        Enää en tee Jumalan työtä, vaan sairastan kotona. Mutta saman asian olen havainnut myös monien muiden todistuksista todeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi ei muuta sitä faktaa, että Jumala antaa herätyksen vain niille, jotka hyötyvät siitä Jumalan työn edistämisessä.

        Ja kyllä, minulle kävi niin. Jumala antoi minulle herätyksen ja käytti silloin minua ihmisten lohduttamiseen, tukemiseen, rohkaisemiseen ja heidän uskoon tulemiseensa, kaikki nämä Jumalan työssä. Mm. kaksi uskonsa menettänyttä palasi Jumalan yhteyteen, toinen juuri ennen kuolemaansa. Kaikki kunnia näistä kuuluu Pyhälle Hengelle.

        Enää en tee Jumalan työtä, vaan sairastan kotona. Mutta saman asian olen havainnut myös monien muiden todistuksista todeksi.

        Jumala antaa vain Herätyksen sille joka on kestävä anomisessa itkien Jumalan edessä pyytäen Oikea Herätystä.


    • Anonyymi

      Tämän kuun lopussa herätys siirtyy tunnilla. Se on hyvä niin.

      • Anonyymi

        Täällä Epanjan 33 asteen lämmössä asia ei kauheasti liikuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Epanjan 33 asteen lämmössä asia ei kauheasti liikuta.

        Ymmärrän sen. Mutta eräänä päivänä tuomiossa sinnu tulee liikutus , kun kuulet sanat..


    • Anonyymi

      Että mitenkä? Taaskaan en ymmärtänyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe