Kaksoisveljeni on paras kaverini

Anonyymi-ap

Kun ikää tulee lisää, niin huomaan yhä enemmän arvostavani kaksoisveljeni ystävyyttä. Olemme nyt 21v ja asumme opiskelujen vuoksi yhteisessä asunnossa.
Samalla olen kuitenkin huomannut, että sen jälkeen kun muutimme kotoa pois opiskelujen vuoksi, olen ollut entistä läheisempi veljeni kanssa.
Tavallaan se on luonnollista koska jaamme päivittäiset tehtävät asunnosamme. Mutta olen samalla huomannut että tukeudumme toisiimme entistä nemmän monissa asioissa.
Olen myös huomannut että en tykkää olla kovinkaan pitkiä aikoja yksikseni. Aikaisemmin kotona asuessa en tuntenut olevani yksin jos veljeni meni käymään jonkun kaverinsa luona, koska kotona oli aina muita. Mutta nyt kun olemme kahdestaan, niin tunnen joskus olevani niin yksin kun olen itsekseni kotona.
En ole koskaan tuntenut näin voimakkaasti yksinäisyyttä. Olen yrittänyt hukuttaa sitä tunnetta yrittämällä keskittyä joihinkin mukaviin asioihin, kuten pelaamalla pelejä. Usein tämä onnistuukin, mutta ei aina. Iltojen pimetessä joskus tuntuu kuin seinät kaatuisivat päälle. Mutta kun hän tulee kotiin, niin tunnen välittömästi oloni iloiseksi.
En ole kysynyt tunteeko hän samoin, mutta jotakin kertoo varmaan se että viihdymme yleensä kotona kahdestaan ollessamme samassa huoneessa. Eli jos minä pelaan jotakin peliä tietokoneeni ääressä ja veljelläni ei ole mitään muutakaan tekemistä, tulee hän yleensä huoneeseeni ja hyppää sänkyyni. Emme usein edes saata puhua mitään keskenämme, mutta tykkäämme olla vain samassa huoneessa. Mahtaako muut tuntea samanlaisia asioita?

4

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletteko identtiset kaksoset?

• Anonyymi

Se on luonnollista että tuntee suurta yhteyttä kaksoisveljeensä. Ei se erossa olo ole aina helppoa muillekaan.

Tässä video joka osoittaa sen miltä tuntuu kun pelkää menettävänsä parhaan mittatilaustyönä tehdyn ystävänsä. Tunteet nousevat pintaan videon loppupuolella.

TWIN BROTHERS BEST MAN SPEECH - DECEMBER 2021
      https://www.youtube.com/watch?v=jUzEXCQRKYs

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      110
      5238
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      39
      3585
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      176
      2989
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      16
      2969
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1562
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1426
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1237
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      78
      1082
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      1010
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      962
    Aihe