Onko muilla samoja kokemuksia että kun stressaannut todella paljon tai huolestut jostakin asiasta, alkaa kurkkua kutittamaan ja yskittämään aivan valtavasti. Joskus jopa niin paljon että tuntuu kuin oksettaisi. Tulee sellainen yskänpuuska ja kurkkua joskus oikein turvottaa.
Stressiyskä
7
304
Vastaukset
- Anonyymi
Stressi tai paniikkiyskä on tuttua. Panikoit jostakin asiasta kun et tiedä mitä pitäisi tehdä ja ensireaktio on kova kurkun kutina.
Minulla on tullut tuollainen kun olen jännittänyt joitakin labratuloksia. Pelkäsin tuloksista löytyvän jotakin vakavaa ja aivan viime hetkillä ennen kuin sain tulokset, olin aivan stressaantunut ja yskin kuin olisin ollut lähinnä keuhkosairas.
Se menee ohi mutta kurkkua saattaa kuivata ja turvottaa jonkin aikaa jälkeenpäin.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18043169u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jokainen reagoi äärimmäiseen stressiin omalla tavallansa, mutta yleisimpiä lienee yskä ja vatsan kipuilu. Onpa moni jopa oksentanut äärimmäisessä tilanteessa.
- Anonyymi
Jaa no yskit sitten niin sillähän tuo ratkeaa. Vatsalla reagoiminen on paljon nolompaa.
- Anonyymi
Olen stressaaja. Saan noita yskanpuuskia ja kurkun kutinaa, vaan empä ole koskaan yhdistänyt niitä. Pitänee seurata. Ja taas kaikille jotka sanovat että nämä ketjut ovat turhaa hömpänpömppää, eivät ole. Kiitos.
- Anonyymi
On ollut stressiyskää ja saan myös pahan nuhan äärimmäisen stressin takia, joudun niistämään päiväkausia ja paperia kuluu.
- Anonyymi
Minulla astmaa tulee stressistä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4124713Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221875- 1451612
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751335Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151196Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791166Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise151101Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671046- 661012
- 381000