Rasittuneet silmät lihottaa

Anonyymi-ap

Jatkuva tietokoneella istuminen tai kännykän käyttö rasittaa silmiä,siitä tulee näitä erillaisia silmäsairauksia mikä aiheuttaa lihomista.

Itselläni meni näkö kun aloin käyttää älypuhelinta.
En nähnyt enään lukea ja jouduin hankkimaan silmälasit.Tuo vaurio tuli kun olin käyttänyt älypuhelinta noin 8 kuukautta.
Käytin aikaisemmin vain tavallista vanhanaikaista kännykkää ja sitäkin vain muutamia kertoja kuukaudessa joihinkin pieniin tekstiviestein ja joihinkin satunnaisiin pieniin tärkeisiin muutaman minuutin puheluihin.
Älypuhelinta aloin käyttämään siksi koska ne on nykyään 100 kertaa parempia kuin muutamia vuosia sitten.

Älypuhelimen käytöstä tuli jatkuvaa kovaa päänsärkyä joka aiheutti lihomista.Söin kipuun ja lihoin.
Päänsärkyä ei ole nyt ollut ollenkaan kun hommasin lukulasit ja laihduttaminen on todella helppoa kun sitä päänsärkyä ei ole.

Jos haluaa laihtua,kannattaa käydä ensimmäisenä optikolla näön tarkistuksessa .
Päänsärky saattaa johtua monesta muustakin asiasta.

https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/paatetyo-vasyttaa-ja-rasittaa-silmia-miten-sita-voi-helpottaa/

8

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi höpöukko menee entistä enemmän sekaisin päästään.

      Etkö saa mistään lääkärin apua itsellesi?

      • Anonyymi

        Kyllä se aivan tosi juttu on.laihtuminen ja lihominen kokonaisvaltainen asia,tuokin on niistä vain yksi ja niitä on vaikka kuinka paljon.
        Et pysty esim laihduttamaan huonosti varustautuneena,pitää olla kaikki välineet ja muonitus kunnossa.Esim jos Ukrainassa olisi tarpeeksi hyviä aseita se voittaisi sodan.
        Minulla on ainakin välineitä joka lähtöön ja Kaksi isoa pystymallin pakastinta täynnä itse tehtyä ruokaa ja marjoja
        Sekään ei riitä että välineitä on,ne pitää osata myös huoltaa.
        Ei pystyisi esim pyöräilemään huonoilla jalkineilla kun pakkasta on -20-25 astetta.
        Talvipyöräily ON erittäin laihduttavaa liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se aivan tosi juttu on.laihtuminen ja lihominen kokonaisvaltainen asia,tuokin on niistä vain yksi ja niitä on vaikka kuinka paljon.
        Et pysty esim laihduttamaan huonosti varustautuneena,pitää olla kaikki välineet ja muonitus kunnossa.Esim jos Ukrainassa olisi tarpeeksi hyviä aseita se voittaisi sodan.
        Minulla on ainakin välineitä joka lähtöön ja Kaksi isoa pystymallin pakastinta täynnä itse tehtyä ruokaa ja marjoja
        Sekään ei riitä että välineitä on,ne pitää osata myös huoltaa.
        Ei pystyisi esim pyöräilemään huonoilla jalkineilla kun pakkasta on -20-25 astetta.
        Talvipyöräily ON erittäin laihduttavaa liikuntaa.

        Ei kaikkeen liikkumiseen ja liikuntaan tarvita mitään välineitä, onnistuu ilman niitäkin.
        Rikkaat toki saattavat harrastaa " välineurheilua ", mutta ei se tarkoita, että olisi pakko omistaa kaiken maailman välineet liikkumista varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkeen liikkumiseen ja liikuntaan tarvita mitään välineitä, onnistuu ilman niitäkin.
        Rikkaat toki saattavat harrastaa " välineurheilua ", mutta ei se tarkoita, että olisi pakko omistaa kaiken maailman välineet liikkumista varten.

        Kyllä sitä pitää olla paljon kaikenlaisia vaatteita ja jalkineita jos harrastaa ulkoliikuntaa ja ainakin kaksi kunnossa olevaa pyörää ja suksia.
        Esim erillaisia kumisaappaitakin löytyy 6 paria ja suksia 10 paria.Yksi metrin naulakko täynnä erilaisia tuilipukuja ja verkkareita.
        Monissa ja talvipyöräilykengissä käytä akkukäyttöisiä pohjallisia.
        En pystyisi tekemään niitä lenkkejä ilman näitä varusteita enkä siis voisi laihtua ollenkaan.

        Minä en laihduta koskaan vähällä syömisellä vaan liikunnalla.Se on siis aivan sen liikunnan ansiota että laihdun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä pitää olla paljon kaikenlaisia vaatteita ja jalkineita jos harrastaa ulkoliikuntaa ja ainakin kaksi kunnossa olevaa pyörää ja suksia.
        Esim erillaisia kumisaappaitakin löytyy 6 paria ja suksia 10 paria.Yksi metrin naulakko täynnä erilaisia tuilipukuja ja verkkareita.
        Monissa ja talvipyöräilykengissä käytä akkukäyttöisiä pohjallisia.
        En pystyisi tekemään niitä lenkkejä ilman näitä varusteita enkä siis voisi laihtua ollenkaan.

        Minä en laihduta koskaan vähällä syömisellä vaan liikunnalla.Se on siis aivan sen liikunnan ansiota että laihdun.

        Sekään ei riitä että on jalkineet,ne pitää olla hyvin istuvat että niillä jotain tekee.
        Vaatteet pitää olla hengittäviä,muuten kastuu.
        Jos osaa pukeutua oikein koskaan ei ole liian kuuma eikä kylmä,jos osaa sen taidon liikunnan harrastaminen on huomattavasti miellyttävämpää
        Olen pistänyt ne pukeutumiset ylös pukeutumistaulukkoon.
        Minulla ei kastu vaatteet ollenkaan vaikka teen pyörälenkin kovalla vesisateella kun on kuminen sadeviitta ja sadelahkeet ja alla hyvin kevyt vaatetus.
        Tein kumisaappaista pyöräily kengät pulttaamalla kumilevyyn kesäpyöräilykengänpohjat ja ne sitten kiinni kumisaappaisiin lujalla teipillä.Sen voisi vahvistaa vielä lasikuitumassalla,mutta ne on pysyneet kiinni aivan sillä teipilläkin.


    • Anonyymi

      Lihominen ei johdu silmäsairauksista, vaikka aloittaja niin väittää.
      Aloituksin alkaa sanoin " jatkuva tietokoneella istuminen...."
      Eli siinä tuli se lihomisen syy, se jatkuva istuminen.
      Vaikka ei käyttäisi silmiään lainkaan, eikä olisi silmäsairautta, paino voi silti nousta jo pelkästään istumisesta, sen aiheuttaa liikunnan ja liikkumisen puute.

      • Anonyymi

        Kyllä se tuossa tapauksessa aiheutti lihomisen.
        Nyt minulla on käytössä väliaikaisesti halvat vain 10 euroa maksaneet lukulasit joilla näkee yllättävän hyvin +1.50
        Kahden viikon kuluttua tulee kalliimmat joissa on heijastamaton pinnoite.
        Painoa tuli takaisin 3 kiloa.Tiedän ainakin nyt varoa leipien syömistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tuossa tapauksessa aiheutti lihomisen.
        Nyt minulla on käytössä väliaikaisesti halvat vain 10 euroa maksaneet lukulasit joilla näkee yllättävän hyvin 1.50
        Kahden viikon kuluttua tulee kalliimmat joissa on heijastamaton pinnoite.
        Painoa tuli takaisin 3 kiloa.Tiedän ainakin nyt varoa leipien syömistä.

        Jos saat lasit, hyvä niin, ainakin sitten näet paremmin.
        Mutta vaikka sinulla sitten ne lasit tulee olemaan, niin kyllä se paino silti voi hyvinkin nousta, jos jatkat istumista.
        Se ei lisää tai vähennä kiloja, on lasit tai ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe