Raamatussa ei ole kaikki kristittyjen omat opit!

Anonyymi-ap

Kirkkohäät on kristittyjen oppi samoin kuin lapsikaste, rippi, ehtoollinen vaikka ne kristittyjen rituulit suoritetaan kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen mm Kaikkivaltiaan Jeesuksen pilkkaamiseksi:

Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituvien suvut ja kutsutut häävieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman lupauksen yhteisestä Pyhästä liitosta.
Johanneksen evankeliumi:
2:1 "Ja kolmantena päivänä oli häät Galilean Kaanassa, ja Jeesuksen äiti oli siellä.
2:2 Ja myös Jeesus ja hänen opetuslapsensa olivat kutsutut häihin.
2:11 Tämän ensimmäisen tunnustekonsa Jeesus teki Galilean Kaanassa ja ilmoitti kirkkautensa; ja hänen opetuslapsensa uskoivat häneen.

Tässä kristittyjen Barjeeseksen palveljoiden ehtoollinen.
Katekismuksen herran ehtoollisen nauttiminen on törkeä Jeesuksen pilkkaus.
Barjeesuksen ehtoollisenne on laitettu korvaamaan Lait antaneen kaikki valtiaan Jeesuksen opin ehtoollisen ja siitä tietoisena Paavali antoi vakavan varoituksen TUOMIOSTA sitä haluaville joten ilmeisesti todellisuudessa ehtoollisessa tarjotaan Barjeesuksen lihaa ja verta.

Paavalin antama tuomio pikkaamiesta:
1. Kor. 11:28–29 "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."

Jeesus ole asettanut herran ehtoollisia edes pyhänä....
(Sanoilla "veri" ja "leipä" on vertauskuvallinen merkitys kuten ylempänä Pietarin kysymyksen asettamisesta selviää.)
HERRAN PYHÄ EHTOOLLINEN
http://www.katekismus.fi/sakramentit/37.html
Jeesus sanoi: ”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa ja minä pysyn hänessä.” (Joh. 6:56)
Seurakunta kuunteli ja noudatti uskollisesti apostolien opetusta. Uskovat elivät keskinäisessä yhteydessä, mursivat yhdessä leipää ja rukoilivat."
-
Eikä Paavali ollut oppikuntineen läsnä Jeesuksen tarjoamassa ehtoollisella MAHDOLLISESTI Barjeesuksen ehtoollis tilaisuudessa jos se kristittyjenkin synnit sovittajaksi uskottu tarjosi omilleen...
Ap.t. 2:42 Eikö malja, jonka me siunaamme, ole yhteys Kristuksen vereen? Ja eikö leipä, jonka me murramme, ole yhteys Kristuksen ruumiiseen? Leipä on yksi, ja niin mekin olemme yksi ruumis, vaikka meitä on monta, sillä tulemme kaikki osallisiksi tuosta yhdestä leivästä.
1. Kor. 10:16-17 Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?
10:17 Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset."
-
Katekismuksen herran ehtoollisen nauttiminen on törkeä Jeesuksen pilkkaus.
Barjeesuksen ehtoollisenne on laitettu korvaamaan Lait antaneen kaikki valtiaan Jeesuksen opin ehtoollisen ja siitä tietoisena Paavali antoi vakavan varoituksen.
Yleensä kristityt rakastavat muka Jeesusta vaikka monet heistä on tehnyt Hänestä "ulostetta" pilkaten:
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
15:18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.
15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.
15:20 Nämä ihmisen saastuttavat; mutta pesemättömin käsin syöminen ei saastuta ihmistä."
-
TÄSTÄ SELVIÄÄ, että Lait antaneella kristillisten Jeesuksella ei ole ruumista:
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
-
Kristittyjen raamattu ei kerro jos Lain antaneen Jeesuksen ja ryövärin lisäksi ristillä oli kristittyjen oma Barjeesus.
MUTTA....
https://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/muut/seisoiko_pilatuksen_edessa_kaksi_jeesusta/?session=12524243&numero=12/2016
....kristittyjen omista tietolähteistä voi löytyä toduuden helmiä....
Ja; näin erovat kristityt kristillisistä. Nykyisin kristittyt eksyttäen samaistetaan kristillisten kanssa vaikka ovat eri herroja palvelevia:
Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita, ja kristityistä ei tule edes uskomalla kristillisiä!

8

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jopas sie oot tiukkis täti

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18044105M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kristittyjen raamattu ei kerro jos Lain antaneen Jeesuksen ja ryövärin lisäksi ristillä oli kristittyjen oma Barjeesus.

      Niin kai kun niitä Bar jeesuskia löytyy kapakista

      • Anonyymi

        eikä se Bar-jejjkus ole ristillä vaan se juo siellä omassa pöydässään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä se Bar-jejjkus ole ristillä vaan se juo siellä omassa pöydässään

        jos pörrräät siellä ja tykkäät, niin mee jutteleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos pörrräät siellä ja tykkäät, niin mee jutteleen

        saisi Bar-jejikus kuulla mielipiteitäsi kristityitten Raamatusta oikein kunnolla siinä illan aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saisi Bar-jejikus kuulla mielipiteitäsi kristityitten Raamatusta oikein kunnolla siinä illan aikana

        kun jos se on hilijanen ja sinä noin puhelias, niin tehän olisitte sopiva parikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun jos se on hilijanen ja sinä noin puhelias, niin tehän olisitte sopiva parikin

        se oppisi kuulemaan syntyjä syviä oikein kunnolla


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe