Tuntuu, että mikään ei voi viedä kiinnostusta sinuun. Vaikka paljastuisi jotain epätäydellisyyksiä, niin tykkäisin vain enemmän sinusta. Hellyyttäisi vain, jos sulla ois joku "vika".
Miten pääsisin sinusta yli?
17
523
Vastaukset
Oletkohan ihan realisti, nimittäin en ole törmännyt ihmiseen joka ei narisisi toisen vioista, jos ne viaksi kokee?
- Anonyymi
Kyllä näin on. Ihmiset käyttävät "vikoja"ja heikkouksia säälimättä hyväkseen heti tilaisuuden tullen.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18044187m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Miksi sun pitää päästä yli?
- Anonyymi
Aiotko mennä mistä aita on matalin ?
- Anonyymi
Minä ehdin jo rakastua ihmiseen, jossa on "vikoja". Head over heels.
- Anonyymi
On mulla. Isomies ja pieni se. Nyt tiedät ja osiltaan on vaikuttanut käytökseeni monessa asiassa.
- Anonyymi
Ei takulla mulle.Minussa ei muuta olekaan ku vikoja.
- Anonyymi
Ikävä kyllä kukaan ei pysty käyttäytymään täydellisesti läpi elämän vaan jossain tunneskaalan vaiheessa löytyy valuvikoja. Viat kuuluvat elämään, täydellisyys voi olla liikaa pyydetty
- Anonyymi
Läpi elämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läpi elämän?
Kuolemanko sitten?
- Anonyymi
Kukapa täällä on täydellinen? Vikoja löytyy meistä kaikista. Se vain tuntuu sulla nyt, kun et tunne häntä riittävästi. Mikä on vika?
- Anonyymi
Taivaan tulissa on kylä nimeltä Vika.
- Anonyymi
Ihan vaan hyppäämällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426