Ennen pystyi sentään tupakalla käymään.
En siis aio sortua polttamaan, on vaan niin hempskutin tylsäääää.
On kamala tekemisen puute
14
275
Vastaukset
- Anonyymi
ADHD? Etkö osaa olla tekemättä mitään?
- Anonyymi
En osaa. Tarvin virikkeitä.
- Anonyymi
Lapsilla on tylsää. Kai aikuiset keksii jotain tekemistä? Mene vaikka järjestelemään kaappeja tai pese autosi.
- Anonyymi
Minkä takia Suomessa on aina ”järjesteltävä kaappi”? Asutteko te kaapissa?
- Anonyymi
Voithan netissä roikkua vielä pari tuntia.
Niin mie tehen, vaikka jollekin vakkari tyypille se ei näytä sopivan.
Tällä tarkoitan "mukasefua".
Kun en ole samaa mieltä sn. "jeesusilmiöstä", olen sen vihollinen viimiseen tappiin.
Sen tiiän, että kun mie matkustan polttokaminan sportista sisään, silläkään ei ole montaa vuotta häirintäaikaa jälellä.
Radiosta kuulen musiikkia, mutta koneeltani se rotta vei mahiksen. Sitä on liikkeellä. Minäkin sorruin tulemaan tänne tylsyyksissäni. Tosin täälläkin näyttää olevan tylsää. Ehkä vähän netflixiä tänään.
- Anonyymi
Hanki Raamattu tai lue sitä netistä. Lue erityisesti Paavalin kirjoittamia kirjeitä. Niissä on elämän ja maailman suurimmat salaisuudet ja aarteet avattuina. Jeesus on ihmeellinen tuntea. Ei elämässä tarvi mitään muuta kuin hänet. Kaikki muu saa arvonsa vain hänestä.
- Anonyymi
Kun lopetin tupakanpolton niin kävin pitkään partsilla seisomassa tupakka-aikoihin! 10 v polttamatta ja vieläkin joskus tulee vastustamaton halu polttaa. Haistan senkin, kun naapuri käy tupakoimassa rappusilla. En aio alkaa polttamaan uudestaan. Kyllähän se vapauttaa kun ei tarvi miettiä onko tupakat mukana ja kuinka monta pitää olla että pärjää.
Tsemppiä sulle. Älä polta sitä yhtäkään enää koska siitä se jatkuu vaan.- Anonyymi
Keskitysleirijuttuja kun lukee, on tyytyväinen osaansa
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ei kannata edes ajatella uudestaan aloittamista, tai edes että jos yhden vaan vetäisis.
Minulla ei tee silloin mieli jos haistan kun joku polttaa, päinvastoin. Mutta esim. ruoan jälkeen ja kahvin kanssa, ai että!!
Hyvin on silti pitänyt, en ole kertaakaan sortunut enää vetämään. Ja todella onnellinen siitä.
- Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ei kannata edes ajatella uudestaan aloittamista, tai edes että jos yhden vaan vetäisis.
Minulla ei tee silloin mieli jos haistan kun joku polttaa, päinvastoin. Mutta esim. ruoan jälkeen ja kahvin kanssa, ai että!!
Hyvin on silti pitänyt, en ole kertaakaan sortunut enää vetämään. Ja todella onnellinen siitä.
- NainenNeljäs vuosi vasta menossa. Tuntuu ikuisuudelta kuitenkin 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- NainenMulla oli alkuun vaihe et tupakka haisi pahalle. Esim kun kaupan ulkopuolella joku poltti. Nyt kun aikaa on kulunut enemmän niin se on houkuttavan ihana haju.
Mulla oli kylmä talvi kun lopettelin, niin ulkovaatteiden pukeminen ja parvekkeella hetken vietto vei sen ajatuksen tupakasta pois kun oli joku tekeminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljäs vuosi vasta menossa. Tuntuu ikuisuudelta kuitenkin 😁
Sivusta:Hienoa! Neljäs vuosi on hyvä. Luin jostain et kolmen vuoden jälkeen keuhkot on toipuneet tupakasta normaaliin tilaan.
- Anonyymi
Saanko toimittaa ikean laverin sinne koottavaksi?
156 mutteria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396