Kuinkas täällä huristaa? Kurja sää, joten eipä tule muuta kuin möllöteltyä mökissä. ⚜️
Hei vaan ja hyvää iltaa
20
251
Vastaukset
Tylsää. Eksyin palstalle, täälläkin on tylsää. Paikka on tainnut rauhoittua😁
mustasusi kirjoitti:
On kyllä rauhoittunut ehkä vähän liikaakin.
No vietän enemmän muilla alustoilla aikaa nykyään, mutta tämähän tuntuu oikein hautausmaalta.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
No vietän enemmän muilla alustoilla aikaa nykyään, mutta tämähän tuntuu oikein hautausmaalta.
Millä muilla alustoilla? Somessa?
mustasusi kirjoitti:
Millä muilla alustoilla? Somessa?
Juu. Enemmän varmaan tuolla TikTokin puolella. Siellä on sentään hauskoja videoita😁
Juu. Enemmän varmaan tuolla TikTokin puolella. Siellä on sentään hauskoja videoita😁
Aivan. Onhan niitä toki. Mutta juttuseuraa ei niistä löydä.
mustasusi kirjoitti:
Aivan. Onhan niitä toki. Mutta juttuseuraa ei niistä löydä.
Kyllä siellä ihan sosiaalinen voi olla ja jutella ihmisille. Joku tekee videon, niin siellä voi ihan keskustella aiheesta. Jotkut juttelevat yksityisesti, jotkut pitävän livejä jne. Toki sielläkin on paljon anonyymejä ja trolleja, riitoja yms. Oikeesti suosittelen kokeilemaan. Jotkut on jopa löytänyt sieltä kumppanin 😁
Kyllä siellä ihan sosiaalinen voi olla ja jutella ihmisille. Joku tekee videon, niin siellä voi ihan keskustella aiheesta. Jotkut juttelevat yksityisesti, jotkut pitävän livejä jne. Toki sielläkin on paljon anonyymejä ja trolleja, riitoja yms. Oikeesti suosittelen kokeilemaan. Jotkut on jopa löytänyt sieltä kumppanin 😁
En ole niin sosiaalinen, että osaisin niissä paikoissa mitään ihmisten kanssa jutella... olen hiljaa fb ja instassakin enimmäkseen.
mustasusi kirjoitti:
En ole niin sosiaalinen, että osaisin niissä paikoissa mitään ihmisten kanssa jutella... olen hiljaa fb ja instassakin enimmäkseen.
No sä voit olla siellä vaikka user123456 ja kuvaton. Ei tarvitse postata itse mitään omalla naamalla mitään jos et tahdo.
No sä voit olla siellä vaikka user123456 ja kuvaton. Ei tarvitse postata itse mitään omalla naamalla mitään jos et tahdo.
No joo. Jo tekisin niin, jos se kiehtoisi... joskus kyllä videoita katson.
mustasusi kirjoitti:
No joo. Jo tekisin niin, jos se kiehtoisi... joskus kyllä videoita katson.
Mä seuraan siellä aika paljon mun harrastuksiin liittyviä juttuja, ruokajuttuja yms. Ne alkaa automaattisesti näkymään feedissä, kun katselet jotain tiettyä. Oon saanut tosi hyviä vinkkejä ja niksejä sieltä.
Mä seuraan siellä aika paljon mun harrastuksiin liittyviä juttuja, ruokajuttuja yms. Ne alkaa automaattisesti näkymään feedissä, kun katselet jotain tiettyä. Oon saanut tosi hyviä vinkkejä ja niksejä sieltä.
No varmasti niin. Jokaiselle kyllä löytyy jotakin katsottavaa noista.
- Anonyymi
Mollis, mollis
Täällä on tuullut aivan älyttömästi. Olisin voinut lentää tuulen mukana johonkin. Tänään ollut mieli maassa ja alakuloinen fiilis. Onkohan jotain syysmasennusta liikkellä.
😒🖕🏻😔👎🏻Kyllä varmasti rannikolla käy puhuri nyt. Laivatkin pysyy satamissa. ⛴️
Ikävä kuulla, että on masista. 🫤
Onko sulla yleensä syksyisin sellaista synkempää?mustasusi kirjoitti:
Kyllä varmasti rannikolla käy puhuri nyt. Laivatkin pysyy satamissa. ⛴️
Ikävä kuulla, että on masista. 🫤
Onko sulla yleensä syksyisin sellaista synkempää?Ei tämä mielestäni ihan tavanomaista ole. Pimeys tottakai vaikuttaa mielialaan, siis vaikka tykkäisikin pimeydestä niin se on ihan biologista se vaikuttaminen…
Mulla oli joskus vähän nuorempana niin keväisin joskus mieli romahti. Aivan äärimmäistä ahdistuneisuutta yhtenä keväänä, toisena keväänä voimakas masentuneisuus.
Nykyään ei enää, onneksi.Prinsessasi kirjoitti:
Ei tämä mielestäni ihan tavanomaista ole. Pimeys tottakai vaikuttaa mielialaan, siis vaikka tykkäisikin pimeydestä niin se on ihan biologista se vaikuttaminen…
Mulla oli joskus vähän nuorempana niin keväisin joskus mieli romahti. Aivan äärimmäistä ahdistuneisuutta yhtenä keväänä, toisena keväänä voimakas masentuneisuus.
Nykyään ei enää, onneksi.Toivottavasti on jotain ohimenevää. Olet mielestäni niin positiivinen ihminen. Mutta tuleehan noita kausia vähän jokaiselle.
mustasusi kirjoitti:
Toivottavasti on jotain ohimenevää. Olet mielestäni niin positiivinen ihminen. Mutta tuleehan noita kausia vähän jokaiselle.
Kiitos, toivotaan😊
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341