Hei vaan ja hyvää iltaa

Kuinkas täällä huristaa? Kurja sää, joten eipä tule muuta kuin möllöteltyä mökissä. ⚜️

20

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tylsää. Eksyin palstalle, täälläkin on tylsää. Paikka on tainnut rauhoittua😁

      • On kyllä rauhoittunut ehkä vähän liikaakin.


      • mustasusi kirjoitti:

        On kyllä rauhoittunut ehkä vähän liikaakin.

        No vietän enemmän muilla alustoilla aikaa nykyään, mutta tämähän tuntuu oikein hautausmaalta.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No vietän enemmän muilla alustoilla aikaa nykyään, mutta tämähän tuntuu oikein hautausmaalta.

        Millä muilla alustoilla? Somessa?


      • mustasusi kirjoitti:

        Millä muilla alustoilla? Somessa?

        Juu. Enemmän varmaan tuolla TikTokin puolella. Siellä on sentään hauskoja videoita😁


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Juu. Enemmän varmaan tuolla TikTokin puolella. Siellä on sentään hauskoja videoita😁

        Aivan. Onhan niitä toki. Mutta juttuseuraa ei niistä löydä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Aivan. Onhan niitä toki. Mutta juttuseuraa ei niistä löydä.

        Kyllä siellä ihan sosiaalinen voi olla ja jutella ihmisille. Joku tekee videon, niin siellä voi ihan keskustella aiheesta. Jotkut juttelevat yksityisesti, jotkut pitävän livejä jne. Toki sielläkin on paljon anonyymejä ja trolleja, riitoja yms. Oikeesti suosittelen kokeilemaan. Jotkut on jopa löytänyt sieltä kumppanin 😁


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Kyllä siellä ihan sosiaalinen voi olla ja jutella ihmisille. Joku tekee videon, niin siellä voi ihan keskustella aiheesta. Jotkut juttelevat yksityisesti, jotkut pitävän livejä jne. Toki sielläkin on paljon anonyymejä ja trolleja, riitoja yms. Oikeesti suosittelen kokeilemaan. Jotkut on jopa löytänyt sieltä kumppanin 😁

        En ole niin sosiaalinen, että osaisin niissä paikoissa mitään ihmisten kanssa jutella... olen hiljaa fb ja instassakin enimmäkseen.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole niin sosiaalinen, että osaisin niissä paikoissa mitään ihmisten kanssa jutella... olen hiljaa fb ja instassakin enimmäkseen.

        No sä voit olla siellä vaikka user123456 ja kuvaton. Ei tarvitse postata itse mitään omalla naamalla mitään jos et tahdo.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No sä voit olla siellä vaikka user123456 ja kuvaton. Ei tarvitse postata itse mitään omalla naamalla mitään jos et tahdo.

        No joo. Jo tekisin niin, jos se kiehtoisi... joskus kyllä videoita katson.


      • mustasusi kirjoitti:

        No joo. Jo tekisin niin, jos se kiehtoisi... joskus kyllä videoita katson.

        Mä seuraan siellä aika paljon mun harrastuksiin liittyviä juttuja, ruokajuttuja yms. Ne alkaa automaattisesti näkymään feedissä, kun katselet jotain tiettyä. Oon saanut tosi hyviä vinkkejä ja niksejä sieltä.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Mä seuraan siellä aika paljon mun harrastuksiin liittyviä juttuja, ruokajuttuja yms. Ne alkaa automaattisesti näkymään feedissä, kun katselet jotain tiettyä. Oon saanut tosi hyviä vinkkejä ja niksejä sieltä.

        No varmasti niin. Jokaiselle kyllä löytyy jotakin katsottavaa noista.


    • Anonyymi

      Mollis, mollis

    • Täällä on tuullut aivan älyttömästi. Olisin voinut lentää tuulen mukana johonkin. Tänään ollut mieli maassa ja alakuloinen fiilis. Onkohan jotain syysmasennusta liikkellä.
      😒🖕🏻😔👎🏻

      • Kyllä varmasti rannikolla käy puhuri nyt. Laivatkin pysyy satamissa. ⛴️

        Ikävä kuulla, että on masista. 🫤

        Onko sulla yleensä syksyisin sellaista synkempää?


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä varmasti rannikolla käy puhuri nyt. Laivatkin pysyy satamissa. ⛴️

        Ikävä kuulla, että on masista. 🫤

        Onko sulla yleensä syksyisin sellaista synkempää?

        Ei tämä mielestäni ihan tavanomaista ole. Pimeys tottakai vaikuttaa mielialaan, siis vaikka tykkäisikin pimeydestä niin se on ihan biologista se vaikuttaminen…

        Mulla oli joskus vähän nuorempana niin keväisin joskus mieli romahti. Aivan äärimmäistä ahdistuneisuutta yhtenä keväänä, toisena keväänä voimakas masentuneisuus.
        Nykyään ei enää, onneksi.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei tämä mielestäni ihan tavanomaista ole. Pimeys tottakai vaikuttaa mielialaan, siis vaikka tykkäisikin pimeydestä niin se on ihan biologista se vaikuttaminen…

        Mulla oli joskus vähän nuorempana niin keväisin joskus mieli romahti. Aivan äärimmäistä ahdistuneisuutta yhtenä keväänä, toisena keväänä voimakas masentuneisuus.
        Nykyään ei enää, onneksi.

        Toivottavasti on jotain ohimenevää. Olet mielestäni niin positiivinen ihminen. Mutta tuleehan noita kausia vähän jokaiselle.


      • mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti on jotain ohimenevää. Olet mielestäni niin positiivinen ihminen. Mutta tuleehan noita kausia vähän jokaiselle.

        Kiitos, toivotaan😊


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe