Olen 30v parisuhteessa oleva mies ja minulla on sisaruksia ja isä ja äiti. Olen ollut aina läheinen oman perheeni kanssa mutta aina kun näen heitä teemme porukalla jotain yhdessä. Haluaisin kuitenkin viettää aikaa kahdestaan oman äitini kanssa. Olen huomannut että äitini viettää muiden sisarusten kanssa paljon aikaa keskenään ja haluaisin että hän jakaisi minunkin kanssa kahdenkeskeistä aikaa, mutta mitä tapoja olisi viettää äidin kanssa kahdenkeskeistä aikaa. Onko muilla samoja kokemuksia/ajatuksia joita voisi jakaa?
Äidille ja pojalle kahdenkeskistä aikaa
7
1741
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä on hyvä lähteä liikkeelle että onko teillä yhteisiä intressejä eli mitä yhteistä teillä on. Äitisuhde ja isäsuhde ovat tärkeitä sillä jos niissä on jotain häikkää niin se heijastuu muuhunkin elämään. Eli jos vain kynnelle kykenee niin niitäkin ihmissuhteita on huollettava.
- Anonyymi
Olen 36vuotias ja itsekin haluaisin äitini kanssa enemmän kahdenkeskistä aikaa. Soitellaan kyllä suht usein mutta fyysisesti ei olla kuin muutamia kertoja oltu kahdestaan.
Toivottavasti tulevaisuudessa saisin rauhallista kahdenkeskistä aikaa.- Anonyymi
No voi voi,toi on sairasta puhua tuolleen,taitaa olla jonkun ilkeen ihmisen tarinaa!taitaa olla toi sama apgubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi,toi on sairasta puhua tuolleen,taitaa olla jonkun ilkeen ihmisen tarinaa!taitaa olla toi sama apgubbe!
On tosiaan sairasta puhetta.
- Anonyymi
Mitä jos viet äitisi risteilylle, tai muuten vaan viikonloppulomalle johonkin kivaan paikkaan.
- Anonyymi
Laita pöytä koreaksi ja kutsu syömään.
- Anonyymi
Olishan iteki kiva kulkee munasillani äidin edessä ja pieni määrä amfetamiinia mutsin juomaan joten eiköhän jo ärsyttävän rehellisestä ja oman tuntonsa mukaan elävästä 60 vuotiaasta saatas se joka ei voi vastustaa 26v poikansa kyrpää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4362719Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1931930- 601824
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3101387Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1581213Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal711096- 901057
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.331023Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121007K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali9979