Parisuhde avioliitossa

Anonyymi-ap

Olemme aviopari iältään 70 vuoden molemminpuolin. Ongelma on että sexiä ei käytännössä enää ole aviomies kyllä pystyisi erektiolääkkeen voimin hyvin mutta vaimoa ei enää kiinnosta sexi. Erektio ongelma johtuu siitä kun on verenpainetauti ollut jo 90- luvun alusta lähtien ja on heikentynyt vähitellen. Hyvästä pitoa on kyllä mutta vaimoa ei vaan enää kiinnosta ja sen hän on kyllä sanonut. Saisinkin kerran että olenko liian vanha mutta siitä ei ole kyse hän sanoi. Syrjähyppy ei kuitenkaan halua tehdä sillä elämä on kuitenkin jo loppupuolella vaikka muuten kyllä ollaan hyvässä kunnossa

7

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, ompa harmi....me, N65 M67, kyllä vielä rakastelemmme silloin tällöin ja jos ei varsinaista seksiä ole, hyväilemme ja olemme liki. Ei meilläkään aina halut just käy yksi yhteen mutta miksei silti voisi olla. Meille on tosi vieras ajatus siitä, että seksin pitäisi aina olla molemmille juuri yhtä kivaa ja ihanaa vaan mielellämme teemme asioita myös sillä periaatteella, että se on toisesta mukavaa, jopa ihanaa!

    • Anonyymi

      M80, N75. Olemme vuosikausia eläneet vaimoni mielitekojen mukaan.
      Koska varsinainen penetratio on ollut pois laskuista jo vuosia niin vaimoni toteuttaa omia "perverssejä" halujaan pari kertaa viikossa.
      Sopii minulle mainiosti.
      Olen itse hyvässä kunnossa ilman mitään viagroja mutta vaimoni vireys muuttuu tasaisesti 6:n viikon jaksoissa. Kerralla ylös. Hiipuen alas.

      • Anonyymi

        Olisi mielenkiintoista tietää näistä vaimon haluista?


    • No eiköhän tässä ole parempi kunnioittaa vaimoa. Jos ei tahdo, niin ei ole pakko.

      Kummallekin on luonto ilmeisesti ilmoittanut, että nyt on lisääntymisajat ohi.

      Verenpainetauti muuten kannattaa hoitaa.

      • Anonyymi

        Mikään ei ole pakko. Haluaminen missä asiassa tahansa on itsestä kiinni. Jos parisuhteessa ei tarvitse mitään tehdä mitä ei halua tai ei huvita tai ei kiinnosta, niin aika hankalaksi menee. Ja ehkäpä se sitten olisikin tarkastelun paikka.

        Rakastelu ei ole kiinni "lisääntymisajasta" vaan sen merkitys on nykyaikana ihan jotain muuta.


    • Anonyymi

      Sexin puute on minunkin avioliitossa on tosiasia.
      Vaimoa ei kiinnosta sillä ikääkin on jo 70 niin kaikkia ongelmia kyllä tulee limakalvoista lähtien.
      Löytyisikö Pohjanmaan alueelta naista jota sexi kiinnostaa mutta oma mies ei välitä enää koko asiasta . Voitaisiin tavata vain sexin merkeissä ja ainoastaan naimisissa oleva saman ongelman kanssa painivat nainen tulee kysymykseen.

    • Anonyymi

      Meillä ikää suurin piirtein saman verran. Seksiä on todella harvoin mutta tykkäämme läheisyydestä muutoin. Seksillä ei juurikaan ole enää meille kummallekaan merkitystä vaan mieluummin tosiaan pussailemme ja olemme lähekkäin. Pari kertaa vuodessa, yleensä kesällä mökkimaisemissa, rakastelemmekin ja hyväähän se on mutta merkitystä ei ole kuten esim. nuorena ja nuorena aikuisena. Himot on hiipuneet vaikka toisiamme rakastamme hyvinkin paljon, jopa enemmän kuin aloittaessamme yhdessä olon 70-luvun loppupuolella.

      Seksistä ei kannata tehdä ongelmaa tai mitään peikkoa muutoin hyvin menevään parisuhteeseen. Siitä saattaa tulla jatkuva kinastelun aihe ja se saattaa tuntua kummastakin todella painostavalta.

      Neuvoja ei ole muuta kuin se, että myös omin käsin onneen -on sallittua. Tätä minä teen silloin tällöin koska libidoni on korkeammalla kuin mieheni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe