En osta kenkiä

Anonyymi-ap

Käyn usein kenkäkaupoissa, mutta en osta kenkiä. Mikään malli, mitä kenkäkaupat myyvät eivät ole jalalleni sopivat. Minulla on 37 numeron jalka. Minulla on jalkani levein kohta varpaiden kohdalla. En halua sulloa varpaitani kenkään, joka yhtään kapenee kärkeä kohti, kun sen päinvastoin tulisi levetä!
En halua liikavarpaita ja tämän vuoksi poistun kenkäkaupasta aina tyhjin käsin. Minulla on onneksi 11 vuotta vanhat duckfeet kengät, joita siis käytän melkein kesät ja talvet. Kesällä voin käyttää urheilusandaaleja, joissa on hyvät säädöt.
Halvaksi tulee, mutta jos kaikki olisivat kuten minä, kivijalkakenkäkaupat tekisivät konkurssin. Voisitteko hankkia leveäkärkisiä kenkiä myyntiin, ettei minun tarvitsisi ostaa netistä? Sitävartenhan kenkäkaupat ovat, että ne MYYVÄT kenkiä, joita asiakkaat käyttävät, eikö? Eihän kukaan nykypäivänä halua sulloa varpaitaan ahtaisiin kenkiin, eihän?
Joskus olen ostanut tähän 37 numeroiseen jalkaan 40 numeron kengät, että olisi edes hiukan leveyssuunnassa tilaa varpaille. Enää en tähän suostu.

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy myös kunnon kenkäkaupoissa, esim. Mephisto tai aina voit teettää kengät.

      • Anonyymi

        Helpompi on tilata netistä noita tanskalaisia, nahkaisia duckfeettejä. Nehän on aika ikuisiakin ja tehdään myös talvikenkiä.


    • Anonyymi

      Katsoin netissä Memphiston tarjontaa. Siellä oli ihan samanlaista kenkää tarjolla kuin muissakin kenkäkaupoissa, joista olen tyhjin käsin tullut kotiin.
      On se varmaan uskottava, että hyvin normaalin näköiseen 37-38 kokoiseen jalkaan ei kenkiä valmisteta. Jopa jalkafyssari on sanonut, etten tarvitse erikoisvalmisteisia kenkiä. Tämä tarkoittanee sitä että on aivan normaalia, että jalkaterä levenee varpaita kohti?
      Eikä suinkaan kapene, kuten kenkiä suunnittelevat ihmiset luulevat. Paljasjalkakengät näyttävät vähän siltä kuin kengän tulisi näyttää, mutta en halua ohutpohjaista kenkää.

    • Anonyymi

      Ihme, ettei kenkäkaupat mene konkurssiin, kun niissä ei myydä ihmisen jalkaan sopivia kenkiä. Kyllä 2020-luvulla pitäisi jo saada mukavia kenkiä.

    • Anonyymi

      Itse en enää edes käy kenkäkaupoissa, kun eihän siellä ole ihmisen jalkaan tehtyjä kenkiä. Ne taitaa olla tehty yksivarpaisille avaruusolennoille, kun tosiaan kengän kärjet ovat kapenevia?
      Tehkää nyt helvetissä oikean muotoisia kenkiä, jos tarkoitus on että kenkiä ostetaan jä käytetään!

      Onko tarkoitus, että kaikkille kasvaa vaivaisen luut ja liikavarpaat, että lääkäreillä riittäisi duunia?

    • Anonyymi

      Belissima -kenkäkaupassa myydään pieniä kenkiä leveällä lestillä. Tällä hetkellä näyttää olevan H-lesti levein, mutta joskus aiemmin oli J-lestiinkin asti pieniä ja leveitä kenkiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe