Huono tarjonta

Anonyymi-ap

On niin huono tarjonta, ettei ole tosikaan. Olen selannut satoja profiileja. Treffeillä vain 5 kanssa. Pettymyksiä. Baareissa käyminen maksaa, ja tarjonta sama kuin jossain tinderissä. Ei auta bumble, ei hinge. kaipaan vain leikkisää, uskollista ja hyvännäköistä.

71

763

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kelpuutat vain 2% ehdkkaista mutta itse olet realistisesti "hyvä" joka tarkoittaa jotain 30% joukossa olemista niin siinä on aivan selvä epäsuhta.

      On suuri joukko sinua kauniimpia, nuorempia, fiksumpia ja omillaan toimeentulevia naisia jotka ovat sen pienen miesjoukon mielestä mielenkiintoisempia.

      Hyvää sinkkuelämää, yrität naida tasosi yläpuolelle.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että hän etsii kumppania oman tasonsa yläpuolelta? Mistä tiedät hänen tasonsa? Entä jos hän etsii nimenomaan samantasoisia mutta kun sellaisia ei ole tarjolla? Näinhän se useilla naisilla on. Miehiä on tarjolla vaikka kuinka paljon mutta kamalaa rupusakkia. Oman tasoista ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että hän etsii kumppania oman tasonsa yläpuolelta? Mistä tiedät hänen tasonsa? Entä jos hän etsii nimenomaan samantasoisia mutta kun sellaisia ei ole tarjolla? Näinhän se useilla naisilla on. Miehiä on tarjolla vaikka kuinka paljon mutta kamalaa rupusakkia. Oman tasoista ei löydy.

        Nimenomaan, tarjolla on rupusakkia vessaselfie-kuvineen ja tekstittömine, niin aloittaja on ihan oikeassa, ettei löydy oman tason, saatikka yli oman tason seuraa!


      • Anonyymi

        Millä perusteella naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella naisia?

        Sillä on taas vähän omat sfäärit päällä, ehkä tämän koetaan nostavan omaa markkina-arvoa


      • Anonyymi

        ”On suuri joukko sinua kauniimpia, nuorempia, fiksumpia ja omillaan toimeentulevia naisia jotka ovat sen pienen miesjoukon mielestä mielenkiintoisempia. ” Koetko itse olevasi tällainen suhteessa kuviteltuun vastapuoleesi? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”On suuri joukko sinua kauniimpia, nuorempia, fiksumpia ja omillaan toimeentulevia naisia jotka ovat sen pienen miesjoukon mielestä mielenkiintoisempia. ” Koetko itse olevasi tällainen suhteessa kuviteltuun vastapuoleesi? 🤭

        En, mutta toisaalta minun kiinnostukseni suuntautuu paljon suurempaan otantaan naisia ja jätän suoraan superkissat rauhaan koska mitä helvettiä minulla on heidän kanssaan tekemistä?

        Minä olen sitä suurta miesjoukkoa ja oikeastaan ainoa mikä minulle on annettu keskiverron yli on viiltävä äly ja kyky nähdä asiat sellaisina kuin ne ovat.

        AP on elämänsä hukkaava idiootti joka haikailee jotain mitä hän ei saa, hän kertoi sen ensimmäisessä viestissään. Sensijaan että menisi itseensä ja oppisi jotain hän syyttää maailmaa siitä että hänen keskivertoutensa ei riitä Lois Lanen rooliin Supermiehen rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta toisaalta minun kiinnostukseni suuntautuu paljon suurempaan otantaan naisia ja jätän suoraan superkissat rauhaan koska mitä helvettiä minulla on heidän kanssaan tekemistä?

        Minä olen sitä suurta miesjoukkoa ja oikeastaan ainoa mikä minulle on annettu keskiverron yli on viiltävä äly ja kyky nähdä asiat sellaisina kuin ne ovat.

        AP on elämänsä hukkaava idiootti joka haikailee jotain mitä hän ei saa, hän kertoi sen ensimmäisessä viestissään. Sensijaan että menisi itseensä ja oppisi jotain hän syyttää maailmaa siitä että hänen keskivertoutensa ei riitä Lois Lanen rooliin Supermiehen rinnalla.

        ”Minä olen sitä suurta miesjoukkoa ja oikeastaan ainoa mikä minulle on annettu keskiverron yli on viiltävä äly ja kyky nähdä asiat sellaisina kuin ne ovat. ”

        Höpö höpö. Esität ventovierasta naisesta analyyseja vaikka et tiedä hänestä yhtään mitään. Et näe asioita sellaisina kuin ne ovat vaan sellaisina jollaiseksi ne kuvitelmissasi muodostat.

        ”AP on elämänsä hukkaava idiootti joka haikailee jotain mitä hän ei saa”

        No niinhän sinäkin olet. Haikailet naisen perään etkä naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minä olen sitä suurta miesjoukkoa ja oikeastaan ainoa mikä minulle on annettu keskiverron yli on viiltävä äly ja kyky nähdä asiat sellaisina kuin ne ovat. ”

        Höpö höpö. Esität ventovierasta naisesta analyyseja vaikka et tiedä hänestä yhtään mitään. Et näe asioita sellaisina kuin ne ovat vaan sellaisina jollaiseksi ne kuvitelmissasi muodostat.

        ”AP on elämänsä hukkaava idiootti joka haikailee jotain mitä hän ei saa”

        No niinhän sinäkin olet. Haikailet naisen perään etkä naista saa.

        Tuohan kirjoitti selvästi että vain pieni vähemmistö miehistä kelpaisi, mutta tuo pieni vähemmistö ei korvaansa lotkauta tuolle naiselle. Se on hänen kynästään, ei minun.

        Miten tilanteen voi ymmärtää väärin? Jos aloittaja on oikeasti korkeatasoinen nainen hän saisi sellaisen miehen josta kiinnostuu. Voi olla että aloittaja on kuvankaunis nainen, mutta hänet ei-haluttavaksi saattaa tehdä aivan sietämätön luonne. Tai hän saattaa olla kaikessa hyvä, mutta kun hän haluaisi miehen joka on kaikessa erinomainen - niin pelkkä hyvä ei riitä.

        "No niinhän sinäkin olet. Haikailet naisen perään etkä naista saa."

        En muuten haikaile, koska on alati yleisempää että naiset ovat tuollaisia vitun pässejä joista ei ole kuin murhetta tai vitutusta. Jotta haikailisin mitään naisten suunnalta pitäisi antaa ensin ihan oikeasti hyvä syy tehdä niin. Tämä muuten alkaa sitten olla sentimentti koko miessukukunnalla hiljalleen koska jossain vaiheessa suuresta joukosta naisista on tullut aivan sietämättömiä kusipäitä.

        Miksi muuten sanoisin asiat tällä tavalla töykeästi? Tämä ei ole mikään soidinrituaali. Tämä on maan pinnalle palautus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta toisaalta minun kiinnostukseni suuntautuu paljon suurempaan otantaan naisia ja jätän suoraan superkissat rauhaan koska mitä helvettiä minulla on heidän kanssaan tekemistä?

        Minä olen sitä suurta miesjoukkoa ja oikeastaan ainoa mikä minulle on annettu keskiverron yli on viiltävä äly ja kyky nähdä asiat sellaisina kuin ne ovat.

        AP on elämänsä hukkaava idiootti joka haikailee jotain mitä hän ei saa, hän kertoi sen ensimmäisessä viestissään. Sensijaan että menisi itseensä ja oppisi jotain hän syyttää maailmaa siitä että hänen keskivertoutensa ei riitä Lois Lanen rooliin Supermiehen rinnalla.

        Siis millä perusteella on nainen? Ja hakeeko miehiä edes, voi olla naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan kirjoitti selvästi että vain pieni vähemmistö miehistä kelpaisi, mutta tuo pieni vähemmistö ei korvaansa lotkauta tuolle naiselle. Se on hänen kynästään, ei minun.

        Miten tilanteen voi ymmärtää väärin? Jos aloittaja on oikeasti korkeatasoinen nainen hän saisi sellaisen miehen josta kiinnostuu. Voi olla että aloittaja on kuvankaunis nainen, mutta hänet ei-haluttavaksi saattaa tehdä aivan sietämätön luonne. Tai hän saattaa olla kaikessa hyvä, mutta kun hän haluaisi miehen joka on kaikessa erinomainen - niin pelkkä hyvä ei riitä.

        "No niinhän sinäkin olet. Haikailet naisen perään etkä naista saa."

        En muuten haikaile, koska on alati yleisempää että naiset ovat tuollaisia vitun pässejä joista ei ole kuin murhetta tai vitutusta. Jotta haikailisin mitään naisten suunnalta pitäisi antaa ensin ihan oikeasti hyvä syy tehdä niin. Tämä muuten alkaa sitten olla sentimentti koko miessukukunnalla hiljalleen koska jossain vaiheessa suuresta joukosta naisista on tullut aivan sietämättömiä kusipäitä.

        Miksi muuten sanoisin asiat tällä tavalla töykeästi? Tämä ei ole mikään soidinrituaali. Tämä on maan pinnalle palautus.

        Missä kohtaa on puhuttu miehistä? Ja onko aloittaja nainen? Ei välttämättä. Ei ihme, että oot tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa on puhuttu miehistä? Ja onko aloittaja nainen? Ei välttämättä. Ei ihme, että oot tyhmä

        Aloittaja on nainen aivan selvästi ja kiistatta, sen hahmottaa ja haistaa pitkälle kunhan vain myöntää asian älyllisellä rehellisyydellä.

        Sinun typerä venkoilusi ei asiaa miksikään muuta, haluat vain poistaa sen ikävän totuuden jonka löin pöytään millä tahansa halvalla metodilla.

        Etkö ikinäkoskaan ole keskustellut oikeasti?

        Shoppailuasenteella olevat naiset ovat arvoltaan miinusmerkkisiä. He eivät rakenna toimivia suhteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen aivan selvästi ja kiistatta, sen hahmottaa ja haistaa pitkälle kunhan vain myöntää asian älyllisellä rehellisyydellä.

        Sinun typerä venkoilusi ei asiaa miksikään muuta, haluat vain poistaa sen ikävän totuuden jonka löin pöytään millä tahansa halvalla metodilla.

        Etkö ikinäkoskaan ole keskustellut oikeasti?

        Shoppailuasenteella olevat naiset ovat arvoltaan miinusmerkkisiä. He eivät rakenna toimivia suhteita.

        Oot selkeesti vahvoilla ihmissuhteissa ja arvostat naisia = D





        Vihje: kettuilin.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18045641n

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olen keskitasoa parempi ja varmasti fiksumpi. Ulkonäköäkin on, matchin saan helposti, mutta tarjonta on huono makuuni.

      • Anonyymi

        Joka äijä luulee olevansa keskimääräistä parempi ja "ansaitsevansa" hyvännäköisenmuijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka äijä luulee olevansa keskimääräistä parempi ja "ansaitsevansa" hyvännäköisenmuijan.

        Keskitasoa parempi -kommentoija; en ole mies, vaan nainen. Haen kyllä seuraa molemmista.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla kun miehet on arvostelleet naisia, on tavallisen palstamiehen tavallinen nainen missi. Myös missejä haukutaan rumiksi ja läskeiksi, ja heitä pidetään tavallisina.

      Sitten taas kun miesten kuvia arvostellaan, ulkoisesti nörtin näköiset ei-urheilulliset miehet on tavallisen palstamiehen mielestä komistuksia. Epäsuhta siinä mitä silmät näkee on kova.

      Samoin plastalla näkee, että tavallisen miehestä käytetty palstasynonyymi on autisminkirjon kuuluva, selkeästi epäsosiaalinen, empatiakyvytön tai sitten älyllisesti hieman vajaavainen mies.BTW: näistä ominaisuuksista ei ole tavallinen vaan kaukana populaation mediaanista. Mitä enemmän mies hokee tavallisen miehen kelpaamattomuutta, sitä enemmän mainitut piirteet korostuu kirjoituksissa.

      Pariutuminen on haastavaa, vaikka kaikki olisi kunnossa. Edes niiden tärkeinpien (sisäiset ominaisuudet, arvot, molemminpuolinen tunne) asioiden kohtaaminen ei ole helppoa yhdistettynä elämäntilanteeseen, jossa on valmis aloittamaan uuttta. Jos lisäksi on muita kriteereitä, jotka osuvat populaation ääripäihin (missin ulkonäkö, 25v-joka haluaa papan, älykkyys jne.) niin luultavasti ”etsintäaika” on pitkä. Ei voi mitään! Joko voi itse tiputtaa kriteereitään ja tyytyä siihen mitä saa helpommin tai sitten odottaa sitä oikeaa, jos sellaisen sattuu löytämään. Omat kriteerit on sisäisiä, mutta silti ei niitä oikeita joka oksalla istu.

      • Anonyymi

        ”missejä haukutaan rumiksi ja läskeiksi, ja heitä pidetään tavallisina.

        Sitten taas kun miesten kuvia arvostellaan, ulkoisesti nörtin näköiset ei-urheilulliset miehet on tavallisen palstamiehen mielestä komistuksia. ”

        Juuri niin. Palstaprinssien mielestä rumat miehet ovat taviksia ja tavikset komistuksen. Missinaiset ovat heidän mielestään taviksia ja tavisnaiset rumia.

        Tähän perustuu heidän väitteensä siitä miten naiset muka tavoittelevat oman tasonsa yläpuolelta. Palstaprinssien mielestä ylipainoinen taikinanaamainen viinan turvottama epäsiisti, huonohampainen ja peseytymätön ätmi ja hoikka kuntosalilla käyvä terve tavisnainen ovat samaa tasoa.

        Nämä tietokonepelejä pelaavat kaljaa kittaavat äidin ja yhteiskunnan varoilla elävät peräkammarinpojat luulevat olevansa kunnollisia tavismiehiä.

        Käykää edes suihkussa, pukeutujan puhtaisiin vaatteisiin ja käykää hammaslääkärissä! Ällöttää kun mieheltä puuttuu hampaita ja suu on tupakkamällin muistuttamana.


      • Anonyymi

        Olen tehnyt saman havainnon: mitä pontevammin mieskirjoittaja puhuu siitä miten tavismies ei kelpaa ja miten naiset eivät huoli omantasoistaan (taso on heidän mielestään yhtä kuin ulkonäkö!) ja miten vain ”mallimiehet” (siis muotinäytöksissä ja kansikuvapoikina leipänsä tienaavat miehet!) saavat naisia, sitä selvempiä tekstistä paistavat kirjoittajan seuraavanlaiset ominaisuudet:

        - empatiakyvyttömyys
        - taipumus projisoidaan omia taipumuksiaan, luonteenpiirteitään ja ajatteluaan muihin
        - kateus ja katkeruus
        - itsekritiikin puute
        - kyvyttömyys kuunnella toisia
        - mielikuvitusmaailmaa eläminen
        - pahantahtoisuus ja vahingonilo
        - katkeruus yhteiskuntaa ja koko maailmaa kohtaan
        - oman miehisen vetovoiman yliarvioitu
        - yhteiskunnan ja äidin varoilla eläminen
        - nettiriippuvuus
        - kyvyttömyys solmia normaaleja kaveruussuhteita
        - sisätiloissa roikkuminen, liikunnan puute
        - koulutuksen puute
        - haluttomuus tehdä töitä
        - erittäin heikko itsetunto
        - aloitekyvyttömyys.

        Nuoko ovat kunnollisen tavismiehen ominaisuuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt saman havainnon: mitä pontevammin mieskirjoittaja puhuu siitä miten tavismies ei kelpaa ja miten naiset eivät huoli omantasoistaan (taso on heidän mielestään yhtä kuin ulkonäkö!) ja miten vain ”mallimiehet” (siis muotinäytöksissä ja kansikuvapoikina leipänsä tienaavat miehet!) saavat naisia, sitä selvempiä tekstistä paistavat kirjoittajan seuraavanlaiset ominaisuudet:

        - empatiakyvyttömyys
        - taipumus projisoidaan omia taipumuksiaan, luonteenpiirteitään ja ajatteluaan muihin
        - kateus ja katkeruus
        - itsekritiikin puute
        - kyvyttömyys kuunnella toisia
        - mielikuvitusmaailmaa eläminen
        - pahantahtoisuus ja vahingonilo
        - katkeruus yhteiskuntaa ja koko maailmaa kohtaan
        - oman miehisen vetovoiman yliarvioitu
        - yhteiskunnan ja äidin varoilla eläminen
        - nettiriippuvuus
        - kyvyttömyys solmia normaaleja kaveruussuhteita
        - sisätiloissa roikkuminen, liikunnan puute
        - koulutuksen puute
        - haluttomuus tehdä töitä
        - erittäin heikko itsetunto
        - aloitekyvyttömyys.

        Nuoko ovat kunnollisen tavismiehen ominaisuuksia?

        Jos käytät ranskalaisia viivoja listaamaan negatiivisia ominaisuuksia olet koronarokottamaton natsi.


    • Anonyymi

      Uskollinen ja hyvännäköinen mies ei kulje käsi kädessä:D

      Kyllä me mallimiehet otamme komeasta ulkonäöstä kaiken hyödyn irti ja paukutamme myös parisuhteessa muita naisia!

      • Anonyymi

        ”Kyllä me mallimiehet otamme komeasta ulkonäöstä kaiken hyödyn irti ja paukutamme myös parisuhteessa muita naisia”

        Tämän kirjoitti kateellinen ja pahansuopa ätmi. Ei kukaan mies käytä itsestään nimitystä mallimies.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Tuon kirjoitti katkera ätmi. Ei komea mies kutsu itseään mallimieheksi. Ätmi projisoi omia fantasioitaan komeisiin miehiin.

        Mitä reppanampi mies, sitä epäluotettavampi.

        Reppanamies on joka naisen vietävissä. Jos hän onnistuu saamaan naisen, hän on ensin riemuissaan mutta hetken päästä vihainen ja pettynyt, kun naisen kuuluminen hänen elämäänsä ei ratkaisutkin kaikkia hänen ongelmiaan. Hän päättelee että se on naisen syy. Sitten hän odottaa kieli pitkälle tilaisuutta päästä pettämään ja jos sellainen ihme tapahtuu, häntä ei pidättele mikään.


    • Anonyymi

      Jos nainen on tasoltaan tavis, niin saa lyhyessä ajassa tuhansia tykkäyksiä. Silti naiset valittavat kun eivät saa miestä. No ette tietenkään saa kun pyritte treffeille vaan niiden super komeiden panoalfojen kanssa. Niillä miehillä kun sitä valinnanvaraa on ja siinä jää tavisnainen kakkoseksi:D

      • Anonyymi

        Tuhansia tykkäyksiöä, joo. Suurin osa öijönköpoyröitä, syrjäytyneitä peräkammarinpoikia ja muita ”kunnollisia taviksia”. Eli sellaisia äöliöitä joilta saatu huomio inhottaa. Nainen kun ei ajattele että riittää kun miehellä in penis. Ätmille sen sijaan riittää että naisella on pimppi. Hän on jopa ylpeä siitä ettei naisesta muuta haluakaan. Kun hän ylpeänä korostaa sitä ettei Ile ulkonäkökeskeineb, hän tarkoittaa juuri tätä: naisella ruma naama ei haittaa kun rumaakin naisen jalkojen välissä on pimpero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhansia tykkäyksiöä, joo. Suurin osa öijönköpoyröitä, syrjäytyneitä peräkammarinpoikia ja muita ”kunnollisia taviksia”. Eli sellaisia äöliöitä joilta saatu huomio inhottaa. Nainen kun ei ajattele että riittää kun miehellä in penis. Ätmille sen sijaan riittää että naisella on pimppi. Hän on jopa ylpeä siitä ettei naisesta muuta haluakaan. Kun hän ylpeänä korostaa sitä ettei Ile ulkonäkökeskeineb, hän tarkoittaa juuri tätä: naisella ruma naama ei haittaa kun rumaakin naisen jalkojen välissä on pimpero.

        Näin sitä taas oikeutetaan itselle niitä mallimiehiä kun 80% naisista on omasta mielestään missejä ja naisten mielestä miehistä vain 10% kuuluu mallimiehiin.

        Hienosti oikeutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sitä taas oikeutetaan itselle niitä mallimiehiä kun 80% naisista on omasta mielestään missejä ja naisten mielestä miehistä vain 10% kuuluu mallimiehiin.

        Hienosti oikeutettu.

        Minä en oikeuta itselleni mallimiehiä. Mallimiehet ovat homoja. Kukaan nainen ei puhu mallimiehistä. Vain ätmit ja homot käyttävät sitä sanaa.


        Tiedätkö mitä oikeuttaa-verbi edes tarkoittaa? Käytät sitä sanaa joka välissä.


      • Anonyymi

        Onko tavisnainen pyytänyt saada tuhansia tykkäyksiä? Luuletteko että normaali nainen haluaa että kaiken maailman pervertikot, reppanat ja luuserit kuolaavat hänen peräänsä? Me toi alkoi juuri tästä eli naisen oikeudesta olla rauhassa häiriköiltä. Jättäkää rauhaan, älkää tykätkö! 😡😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sitä taas oikeutetaan itselle niitä mallimiehiä kun 80% naisista on omasta mielestään missejä ja naisten mielestä miehistä vain 10% kuuluu mallimiehiin.

        Hienosti oikeutettu.

        Minä todellakin oikeutan itseni päättämään ihan itse mitä elämältä toivon, haluan ja tavoittelen. Sinä et päätä sitä asiaa minun puolestani. Minun ei tarvitse tehdä sinulle tiliä siitä mitä toivon, haluan ja tavoittelen. Luulet tietäväsi nuo asiat mutta et tiedä. Mutta pidä luulosi. Sinulle ei kuulu mitä minä toivon, haluan ja tavoittelen. Minun asiani eivät kuulu sinulle. Huolehdi sinä vain omista toiveistani, haluamisistasi ja tavoitteistasi.


    • Anonyymi

      Tuntuu olevan illuusio että naisista 80% on missejä ja miehistä vain 10% on mallimiehiä.

      • Anonyymi

        Ei mene sinulla jakeluun että taso tarkoittaa aika paljon muutakin kuin ulkonäköä. Komealla ulkonäöllä varustettu mies joka on typerä ja ilkeä on tasoa 4.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene sinulla jakeluun että taso tarkoittaa aika paljon muutakin kuin ulkonäköä. Komealla ulkonäöllä varustettu mies joka on typerä ja ilkeä on tasoa 4.

        Eikä mene sinulla jakeluun, ettei naiset ikinä tule tutustumaan vähän rumemman, hyväluontoisen miehen luonteeseen, koska hänen ulkonäkönsä ei ole lähestymisen arvoinen.

        Ja komea mies voi ihan hyvin myös olla luonteeltaan kultaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mene sinulla jakeluun, ettei naiset ikinä tule tutustumaan vähän rumemman, hyväluontoisen miehen luonteeseen, koska hänen ulkonäkönsä ei ole lähestymisen arvoinen.

        Ja komea mies voi ihan hyvin myös olla luonteeltaan kultaa.

        Eikä mene sinulla jakeluun, ettei naiset ikinä tule tutustumaan vähän rumemman, hyväluontoisen miehen luonteeseen, koska hänen ulkonäkönsä ei ole lähestymisen arvoinen. ”

        Kyllä minulla että jakeluun että rumalla miehellä voi olla ihana luonne ja suurenmoinen huumorintaju. Hän voi olla mahtava persoonallisuus. Voin arvostaa häntä sukulaisena, ystävänä, työtoverina. Mikään ei estä minua tutustumassa häneen ja pitämästä hänestä. Mutta jos hän ei miehenä kiinnosta niin hän todellakin on ja pysyy kaverina ja työtoverina. En voi pakottaa itseäni naisena kiinnostumaan ja kiihottumaan miehestä jonka koen fyysisesti vastenmieliseksi.

        Olen muuten nuoruudessani ollut vuosikausia korviani myöten rakastunut erittäin rumaan mieheen. Hänellä ei ollut hieno luonne. Hän oli sutki ja valehtelija. Näin jälkeenpäin ajatellen oli luojan lykky ettei suuri unelmani parisuhteesta hänen kanssaan toteutunut. Se olisi ollut katastrofi.


    • Anonyymi

      Tupakointi on yksi big turn off; kellertävät hampaat, huono hengitys vaikka kuinka harjaisi, krooninen limainen yskä. Yäk. Siihen sitten vielä se tupakoitsijan terveellinen aamupala eli kahvikupponen ja rööki, ja avot.

    • Anonyymi

      ""Onko tavisnainen pyytänyt saada tuhansia tykkäyksiä?""

      Aika ristiriitaista tuo uikuttamisesi. Etkö tiedä miten tinder toimii? Ilman tuhansia tykkäyksiä tavisnaiset ei näkyisi niille mallimiehille joita tavisnaiset juuri tavoittelevat ja tavisnaiset jäisivät missinaisten jalkoihin. Kiittämätön sinä ainakin olet.

      Tässäkin halutaan vain pieni määrä tykkäyksiä ja juuri siltä pieneltä miesjoukolta eli siis komeimmistola ja sehän ei onnistu ilman tuhansia tykkäyksiä.

      • Anonyymi

        Tavisnaiset eivät tavoittele mallimiehiä. Mallimies = mies joka tienaa elantonsa kansikuvapoikana ja esiintymällä muotinäytöksissä. Se on toki ihan kunniallista työtä, mutta sitä työkseen tekevät miehet ovat yleensä homoja.


      • Anonyymi

        Mistä päättelet että haluan näkyä mallimiehille? En itsekään katsele heitä. En käy muotinäytöksissä.


      • Anonyymi

        No minkä helkkarin takia te ääliöt annatte tuhansia tykkäyksiä kun me emme niitä kaipaa, kun emme tykkää teistä takaisin ja kun ne tykkäykset aiheuttavat vain sen että nämä naiset näkyvät vihaamillenne komeille miehille???? MIKSI???? Käsittämätöntä että syytät naisia siitä että miehet antavat naisille tykkäyksiä. Eivät naiset ole vastuussa siitä mitä miehet tekevät. Lopettakaa se tykkäysten jakaminen. Me emme halua niitä ettekä te itse hyödy niistä. Aiheutatte niillä vain itsellenne vahinkoa.

        Menkää kävelylle ja haukatkaa raitista ilmaa. Jättäkää se sissin maksama kännykkä kotiin.


    • Anonyymi

      80% naisista tavoittelevat pientä 10% miesjoukkoa eli sitä komeimmistoa.

      80% kuuluu pieni naisjoukko jotka syyllistävät komeita miehiä kun eivät saa komeita miehiä parisuhteeseen ja he haluaisivat ulottaa valtansa niin pitkälle, että he vain sanelisivat komeille miehille "sinä pariudut nyt minun kanssa."

      • Anonyymi

        Keksit juttuja omasta päästäsi. Sinä et tiedä mitä 80% naisista tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksit juttuja omasta päästäsi. Sinä et tiedä mitä 80% naisista tekee.

        Intätkö sinä siis, että se pieni miesjoukko on rumia tai taviksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksit juttuja omasta päästäsi. Sinä et tiedä mitä 80% naisista tekee.

        Mutta sinä sen sijaan tunnut tietävän, että naiset ei missään nimessä ja kuuna päivänä tykkäisi komeista mallimiehistä. Mihin tämä inttämä perustuu kun vain pieni miesjoukko saa paljon mätsejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intätkö sinä siis, että se pieni miesjoukko on rumia tai taviksia?

        En intä. Sanon etten todellakaan tiedä keitä ja millaisia he ovat. En voi tietää millaisista miehistä muut naiset tykkäävät. Tiedän vain millaisista itse tykkään.. Etkä sitä tiedä sinäkään. Meidän välillämme on sellainen ero että sinä luulet tietäväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä sen sijaan tunnut tietävän, että naiset ei missään nimessä ja kuuna päivänä tykkäisi komeista mallimiehistä. Mihin tämä inttämä perustuu kun vain pieni miesjoukko saa paljon mätsejä?

        Sinä väität tietäväsi täsmälleen kuinka suuri prosenttiosuus miehistä saa tykkäyksiä. Väität tietäväsi myös minkä ominaisuuksien perusteella ne tykkäykset on annettu. Mistä olet tietosi hankkinut? Hakkeroimalla tuhansia Tinder-tilejä, vai?

        Minä sen sijaan en väitä tietäväsi sellaista mitä en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä sen sijaan tunnut tietävän, että naiset ei missään nimessä ja kuuna päivänä tykkäisi komeista mallimiehistä. Mihin tämä inttämä perustuu kun vain pieni miesjoukko saa paljon mätsejä?

        Ärsyttää tuo mallimies-sana. Mallimies on yhtä kuin miesmalli. Se on ammattinimike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En intä. Sanon etten todellakaan tiedä keitä ja millaisia he ovat. En voi tietää millaisista miehistä muut naiset tykkäävät. Tiedän vain millaisista itse tykkään.. Etkä sitä tiedä sinäkään. Meidän välillämme on sellainen ero että sinä luulet tietäväsi.

        Komea, fiksu, ekstrovertti, kouluttautunut, sulavakäytöksinen seuramies joka osaa käsitellä naisia.

        Miten tämä voi olla vaikeaa hahmottaa?

        OK nainen voi halutessaan poimia vapaan tavismiehen koska näitä miehiä on roskaksi asti. Sensijaan arvoasteikon yläpää - jollaiseksi tavismies ei ihan oikeasti voi mitenkäänpäin tulla (sekä puutteidensa että kannustimien puuttumisn takia) on vankasti asemassa jossa he voivat nirsoilla naisseuransakin suhteen.


    • Anonyymi

      Eli kaipaisit muuten niinkuin minua, mutta tuo hyvännäköinen on vähän miten sen kukin ottaa.

    • Anonyymi

      Kun näitä kirjoituksia lukee, niin ei ihme, jos tarjonta on huonoa treffisovelluksissakin. Joillain tuntemattomilla menee tunteisiin, ja ulistaan, kun joillekin ei kelpaa. No ei mullekaan kelpais joku negatiivinen tyyppi, joka kertoo olevansa tavis.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Aloittajan saamat vastaukset todellakin vahvistavat kuvaa siitä että miestatjonta on surkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Aloittajan saamat vastaukset todellakin vahvistavat kuvaa siitä että miestatjonta on surkeaa.

        Tuomitset negatiivisuuden vastauksissa muttet sitä negatiivisuutta alkuperäisessä kirjoituksessa. Double standard ja olkiukkoja kaikkialle.

        Yleensäkin tälläisen julkisen keskustelun tarkoitus on keskustella siitä aiheesta jonka aloittaja tuo tapetille. Kun aloittaja laittaa selvät faktat tilanteesta eikä itse selvästikään ymmärrä ongelman luonnetta ja vastaajat vastaavat annettujen faktojen kautta kohti ilmeistä johtopäätöstä niin se ei ole mikään vääryys, se on se mitä haettiin.

        Brutaalia julmuutta olisi taputella aloittajaa selkään ja sanoa että hyvin teet, koska silloin hän aivan varmasti jatkaisi tekemäänsä virhettä eikä kohtaisi sitä puolta asiasta jolle hän itse voi jotain.

        Vertaan nyt nettideittailua autokaupoilla olemiseen, kiertelet käytettyjen autojen liikkeessä ja nuhjuiset koslat eivät kiinnosta. Ok - ja sitten kun menet ja löydät jostain sellaisen minkä oikeasti haluaisit niin hinta on aivan liian kallis. Onko silloin vika tarjonnassa vai vika etsijän omissa asenteissa ja kateettomissa odotuksissa? Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomitset negatiivisuuden vastauksissa muttet sitä negatiivisuutta alkuperäisessä kirjoituksessa. Double standard ja olkiukkoja kaikkialle.

        Yleensäkin tälläisen julkisen keskustelun tarkoitus on keskustella siitä aiheesta jonka aloittaja tuo tapetille. Kun aloittaja laittaa selvät faktat tilanteesta eikä itse selvästikään ymmärrä ongelman luonnetta ja vastaajat vastaavat annettujen faktojen kautta kohti ilmeistä johtopäätöstä niin se ei ole mikään vääryys, se on se mitä haettiin.

        Brutaalia julmuutta olisi taputella aloittajaa selkään ja sanoa että hyvin teet, koska silloin hän aivan varmasti jatkaisi tekemäänsä virhettä eikä kohtaisi sitä puolta asiasta jolle hän itse voi jotain.

        Vertaan nyt nettideittailua autokaupoilla olemiseen, kiertelet käytettyjen autojen liikkeessä ja nuhjuiset koslat eivät kiinnosta. Ok - ja sitten kun menet ja löydät jostain sellaisen minkä oikeasti haluaisit niin hinta on aivan liian kallis. Onko silloin vika tarjonnassa vai vika etsijän omissa asenteissa ja kateettomissa odotuksissa? Häh?

        Ja miten tuollainen ihminen lähtee autokaupoilta?

        Kävellen tai bussilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomitset negatiivisuuden vastauksissa muttet sitä negatiivisuutta alkuperäisessä kirjoituksessa. Double standard ja olkiukkoja kaikkialle.

        Yleensäkin tälläisen julkisen keskustelun tarkoitus on keskustella siitä aiheesta jonka aloittaja tuo tapetille. Kun aloittaja laittaa selvät faktat tilanteesta eikä itse selvästikään ymmärrä ongelman luonnetta ja vastaajat vastaavat annettujen faktojen kautta kohti ilmeistä johtopäätöstä niin se ei ole mikään vääryys, se on se mitä haettiin.

        Brutaalia julmuutta olisi taputella aloittajaa selkään ja sanoa että hyvin teet, koska silloin hän aivan varmasti jatkaisi tekemäänsä virhettä eikä kohtaisi sitä puolta asiasta jolle hän itse voi jotain.

        Vertaan nyt nettideittailua autokaupoilla olemiseen, kiertelet käytettyjen autojen liikkeessä ja nuhjuiset koslat eivät kiinnosta. Ok - ja sitten kun menet ja löydät jostain sellaisen minkä oikeasti haluaisit niin hinta on aivan liian kallis. Onko silloin vika tarjonnassa vai vika etsijän omissa asenteissa ja kateettomissa odotuksissa? Häh?

        Oletat aloittajaa tuntematta että hän itse in ns. alempiarvoinen nainen jolla ei ole kanttia paljon vaatia. Mistä tiedät että hän tavoittelee miestä jollaiseen hänenlaisellasn ei Ile mahdollisuuksia ja jollaista hän ei ansaitse? Minusta aloittajan tekstistä ei ilmene mitään mikä viittaisi siihen. Hän sanoo vain ettei löydä mieleistään eli huumorintajuista, uskollista hyvännäköistä.

        Pääsääntöisesti toiselta ei pidä vaatia enemmän kuin itseltään. Mistä päättelet ettei aloittaja itse ole huumorintajuinen, uskollinen ja hyvännäköinen?
        Et ole edes kysynyt häneltä täyttääkö hän itse nuo miehelle asettamansa vaatimukset. Sinä vain päätit suoralta kädeltä ja aloittajaa tuntematta ettei hän varmaankaan niitä täytä ja vastasit hänelle tuon faktana pitämäni oletuksen pohjalta.

        Korostan etten minäkään häntä tunne. Ehkä hän täyttää itse nuo vaatimukset, ehkä ei, Sinä ja minä kumpikaan emme tiedä. Sinä jostain syystä kuitenkin kirjoitat niin kuin tietäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat aloittajaa tuntematta että hän itse in ns. alempiarvoinen nainen jolla ei ole kanttia paljon vaatia. Mistä tiedät että hän tavoittelee miestä jollaiseen hänenlaisellasn ei Ile mahdollisuuksia ja jollaista hän ei ansaitse? Minusta aloittajan tekstistä ei ilmene mitään mikä viittaisi siihen. Hän sanoo vain ettei löydä mieleistään eli huumorintajuista, uskollista hyvännäköistä.

        Pääsääntöisesti toiselta ei pidä vaatia enemmän kuin itseltään. Mistä päättelet ettei aloittaja itse ole huumorintajuinen, uskollinen ja hyvännäköinen?
        Et ole edes kysynyt häneltä täyttääkö hän itse nuo miehelle asettamansa vaatimukset. Sinä vain päätit suoralta kädeltä ja aloittajaa tuntematta ettei hän varmaankaan niitä täytä ja vastasit hänelle tuon faktana pitämäni oletuksen pohjalta.

        Korostan etten minäkään häntä tunne. Ehkä hän täyttää itse nuo vaatimukset, ehkä ei, Sinä ja minä kumpikaan emme tiedä. Sinä jostain syystä kuitenkin kirjoitat niin kuin tietäisit.

        Miten naisilla se miehen ja parisuhteen saaminen voi olla niin vaikeeta kun naisilla on Tindereissä sun muissa tuhansia tykkäyksiä? Siis tuhansia tykkäyksiä ja kaikki miehet leimataan pskoiksi ja kelpaamattomiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat aloittajaa tuntematta että hän itse in ns. alempiarvoinen nainen jolla ei ole kanttia paljon vaatia. Mistä tiedät että hän tavoittelee miestä jollaiseen hänenlaisellasn ei Ile mahdollisuuksia ja jollaista hän ei ansaitse? Minusta aloittajan tekstistä ei ilmene mitään mikä viittaisi siihen. Hän sanoo vain ettei löydä mieleistään eli huumorintajuista, uskollista hyvännäköistä.

        Pääsääntöisesti toiselta ei pidä vaatia enemmän kuin itseltään. Mistä päättelet ettei aloittaja itse ole huumorintajuinen, uskollinen ja hyvännäköinen?
        Et ole edes kysynyt häneltä täyttääkö hän itse nuo miehelle asettamansa vaatimukset. Sinä vain päätit suoralta kädeltä ja aloittajaa tuntematta ettei hän varmaankaan niitä täytä ja vastasit hänelle tuon faktana pitämäni oletuksen pohjalta.

        Korostan etten minäkään häntä tunne. Ehkä hän täyttää itse nuo vaatimukset, ehkä ei, Sinä ja minä kumpikaan emme tiedä. Sinä jostain syystä kuitenkin kirjoitat niin kuin tietäisit.

        "Ehkä hän täyttää itse nuo vaatimukset, ehkä ei"

        Tiedämme. Hän ei viehätä miehiä jotka viehättävät häntä. Muuten tuo nainen olisi suhteessa/viettämässä aktiivista seuraelämää mieluisten miesten kanssa eikä häntä kiinnostaisi vinkua missään netin takapajuisilla roskisalueilla sitä että läjän parhaat miehet eivät vastaa hänelle.

        Aloittaja koittaa löytää vikaa "koko nettimaailmasta" kun vika löytyy tasan omasta peilikuvasta.

        Lisäksi koska aloittaja vaikuttaa todella rasittavalta henkilöltä joka ei pysty todelliseen itsereflektioon hän saattaa hyvinkin olla ulkoisesti viehättävä mutta henkisellä puolella jäädään kyllä kynnysmatoksi. Erittäin korkeaprofiiliset miehet ovat sekä ulkoisesti viehättäviä - että älykkäitä ja mukavia. Eivät he tympeiden ämmien kanssa halua toimia, kun ei tarvi.


    • Anonyymi

      Huono tarjonta tarkoittaa naisten kielellä sitä, että nainen ei saa halumiansa miehiä parisuhteeseen.

      Eli nainen ei ole kiinnostunut niistä miehistä jotka antavat naiselle tykkäyksiä.

      Ja ne mallimiehet taas vastaavasti ei halua naisen kanssa parisuhdetta. Tykkäyksiä tämä mallimiesten joukko kyllä jakaa, mutta ne ovat yleensä seksitykkäyksiä.

      • Anonyymi

        ”Huono tarjonta tarkoittaa naisten kielellä sitä, että nainen ei saa halumiansa miehiä parisuhteeseen.”

        Ei tarkoita. Huono tarjonta tarkoittaa ettei löydy ketään joka millään lailla kiinnostaisi ja jonka kanssa haluaisi parisuhteen.. Että netistä ei löydy ketään jonka haluaisi. Rupusakkia.

        Eikös Pyhä Palstatotuus ole tämä:

        Naiset saavat tuhansia tykkäyksiä ja niitä tulee todella paljon myös komistuksilta mutta komistukset ovat järjestään seksitykkääjiä. Pyhä Palstatotuus on että naiset pääsevät treffeille komistuksen kanssa ja harrastavat tämän kanssa seksiä, minkä jälkeen naiset yrittävät saada komistukset parisuhteeseen ja pettyvät kun eivät onnistu.

        Aloittaja ei sano mitään sinnepäinkään. Hän nimenomaan sanoo että treffikumppanit eivät sykäyttäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Huono tarjonta tarkoittaa naisten kielellä sitä, että nainen ei saa halumiansa miehiä parisuhteeseen.”

        Ei tarkoita. Huono tarjonta tarkoittaa ettei löydy ketään joka millään lailla kiinnostaisi ja jonka kanssa haluaisi parisuhteen.. Että netistä ei löydy ketään jonka haluaisi. Rupusakkia.

        Eikös Pyhä Palstatotuus ole tämä:

        Naiset saavat tuhansia tykkäyksiä ja niitä tulee todella paljon myös komistuksilta mutta komistukset ovat järjestään seksitykkääjiä. Pyhä Palstatotuus on että naiset pääsevät treffeille komistuksen kanssa ja harrastavat tämän kanssa seksiä, minkä jälkeen naiset yrittävät saada komistukset parisuhteeseen ja pettyvät kun eivät onnistu.

        Aloittaja ei sano mitään sinnepäinkään. Hän nimenomaan sanoo että treffikumppanit eivät sykäyttäneet.

        Eihän nuo eroa toisistaan käytännössä millään tavalla. Yksi toteuttaa nirsouttaan jo ennakkovalinnassa, toinen nirsoilee treffeillä jolloin kaikille olisi ollut helpompaa että olisi nirsoillut jo ennakkovalinnassa.

        Jokainen ihminen on arvokas ja jokaisen ihmisen silmien takana on universumi, ok, kaikki ei leiki kaikkien kanssa mutta jos ei löydä lainkaan leikkikaveria silloin vika on yksiselitteisesti itsessä.

        Tyttärelläni meni 3 vuotta tajuta että hän ei voi suhtautua toisiin lapsiin nuivasti ja torjuvasti ja saada samalla kavereita. Mutta tulipahan opittua, nyt kuusivuotiaana hänellä on jo muutama :)

        Jännää että on olemassa ihmisiä jotka aikuisiälläkään eivät vielä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo eroa toisistaan käytännössä millään tavalla. Yksi toteuttaa nirsouttaan jo ennakkovalinnassa, toinen nirsoilee treffeillä jolloin kaikille olisi ollut helpompaa että olisi nirsoillut jo ennakkovalinnassa.

        Jokainen ihminen on arvokas ja jokaisen ihmisen silmien takana on universumi, ok, kaikki ei leiki kaikkien kanssa mutta jos ei löydä lainkaan leikkikaveria silloin vika on yksiselitteisesti itsessä.

        Tyttärelläni meni 3 vuotta tajuta että hän ei voi suhtautua toisiin lapsiin nuivasti ja torjuvasti ja saada samalla kavereita. Mutta tulipahan opittua, nyt kuusivuotiaana hänellä on jo muutama :)

        Jännää että on olemassa ihmisiä jotka aikuisiälläkään eivät vielä...

        Palstaprinssithän vinkuvat jatkuvasti sitä miten väärin on että tavis ei pääse edes treffeille. Aloittaja meni treffeille viiden tavisoletetun kanssa. Sinusta se oli väärin tehty. Olisiko aloittajan pitänyt jo profiilista tajuta että vastassa on jotain ihan muuta kuin profiilista ja viestittelystä voisi päätellä. Sinä olet siis sitä mieltä että jos ei ole jo etukäteen satavarma siitä että treffikumppani on juuri sitä mitä etsin, ei pidä mennä treffeille ollenkaan. Siinä tapauksessa kenenkään ei pidä mennä treffeille ollenkaan. Sitä kun ei voi etukäteen tietää. Ei vain voi.

        Palstaprinssit ovat muuten kanssasi ihan eri mieltä. He valittavat etteivät saa naisilta edes mahdollisuutta kun eivät pääse treffeille.

        Pikkulapsen leikkikaverin esittämiä kriteerejä ei oikein voi verrata parisuhdekumppauuteen. Leikkikavereita voi olla monta, kumppaneita yksi ainoa. Leikkikaverin ei tarvitse olla puoleensavetävä eikä hänen kanssaan ole intiimiä suhdetta. Todella outoa verrata näitä asioita toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo eroa toisistaan käytännössä millään tavalla. Yksi toteuttaa nirsouttaan jo ennakkovalinnassa, toinen nirsoilee treffeillä jolloin kaikille olisi ollut helpompaa että olisi nirsoillut jo ennakkovalinnassa.

        Jokainen ihminen on arvokas ja jokaisen ihmisen silmien takana on universumi, ok, kaikki ei leiki kaikkien kanssa mutta jos ei löydä lainkaan leikkikaveria silloin vika on yksiselitteisesti itsessä.

        Tyttärelläni meni 3 vuotta tajuta että hän ei voi suhtautua toisiin lapsiin nuivasti ja torjuvasti ja saada samalla kavereita. Mutta tulipahan opittua, nyt kuusivuotiaana hänellä on jo muutama :)

        Jännää että on olemassa ihmisiä jotka aikuisiälläkään eivät vielä...

        Onhan sellainen nainen nirso joka ei innostu epäsiististä, huonosti käyttäytyvästä miehestä. Naisen pitää suin päin rynnätä parisuhteeseen jos en treffeillekin lähtenyt. Muuten on nirso, kranttu ja kronkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sellainen nainen nirso joka ei innostu epäsiististä, huonosti käyttäytyvästä miehestä. Naisen pitää suin päin rynnätä parisuhteeseen jos en treffeillekin lähtenyt. Muuten on nirso, kranttu ja kronkeli.

        Korvaa epäsiisti ja huonostikäyttäytyvä seuraavalla sarjalla wi-toivottuja sdioita. Jatka tätä kunnes asiat eivät ole muuta kuin omaa pikkumaisuutta ja vetoa siihen että jokaisella saa olla omat mieltymykset.

        Jos jokainen deittikumpoani on ihan oikeasti likainen ihmisperse silloin pienin yhteinen nimittäjä on edelleen valitsija itse. Eikö silloin kohtalokin jo osoita että tämä on se mitä haet vaikkei kelpaa?


    • Miksi suomalaiset vaatii niin hirveesti tarjontaa. mieti nyt joku Prisma, niin kyllä vähemmälläkin selvii. Ihminen selviää lopulta todella vähällä.

      • Anonyymi

        No kyllä deittisovelluksissa tarjontaa on ja tinderissä varsinkin. Aloittaja tarkoittaa, että mallimiehiä on vähän jolloin myös parisuhde mallimiehen kanssa on vaikeampi saada. Jos mallimiehiä olisi enemmän, niin niitä riittäisi useammalle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä deittisovelluksissa tarjontaa on ja tinderissä varsinkin. Aloittaja tarkoittaa, että mallimiehiä on vähän jolloin myös parisuhde mallimiehen kanssa on vaikeampi saada. Jos mallimiehiä olisi enemmän, niin niitä riittäisi useammalle naiselle.

        Aloittaja ei puhunut mallimiehistä mitään. Sinä sen sijaan puhut niistä jatkuvasti. Olet epäilyttävän kiinnostunut mallimiehistä. Tulepa kaapista ulos. Ei homous ole rikos eikä sairaus.


    • Anonyymi

      Pitkään yksin olleilla miehillä, jotka näistä nettisovelluksista löytyvät, on omaan makuuni valitettavan huonoja opittuja (tai oppimatta jääneitä) tapoja; röyhtäillään ruokapöydässä, noustaan kiittämättä, kaadetaan kahvia vain itselle. En ala opettamaan aikuisille miehille tapoja, todellinen turn off.

      • Anonyymi

        Kyllä. Samoja kokemuksia. Tullaan treffeille haisevissa likaisissa vaatteissa, kaivetaan nenää, puhutaan ruoka suussa, keskeytetään toisen puhe, mutistaan epäselvästi, ei osata keskustella.

        Ja tuossa on lueteltu vain lievempiä ongelmia. On niitäkin jotka tulevat viinalta ja tupakalta haisevia ja tuijottavat naisen rintoja.

        Just joo, en jaksa näitä ”kunnollisia taviksia”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Samoja kokemuksia. Tullaan treffeille haisevissa likaisissa vaatteissa, kaivetaan nenää, puhutaan ruoka suussa, keskeytetään toisen puhe, mutistaan epäselvästi, ei osata keskustella.

        Ja tuossa on lueteltu vain lievempiä ongelmia. On niitäkin jotka tulevat viinalta ja tupakalta haisevia ja tuijottavat naisen rintoja.

        Just joo, en jaksa näitä ”kunnollisia taviksia”.

        Todella törkeää. Naiset kun yleensä valmistautuvat aika huolella treffeille.


    • Anonyymi

      Ihan hyviä naisia on ja kyllä niitä saa sänkyyn kun vaan osaa puhua.

    • Anonyymi

      Ettekö te palstaprinssit osaa lukea? Aloittaja ei sanonut ettei saa haluamiaan miehiä. Hän sanoo ettei Tinderistä löydy miestä jonka hän haluaisi. Ensin pitää löytyä mieluinen mies jonka haluaisi, ja sitten vasta ruvetaan tutkailemaan olisiko tuo mies saatavilla. Mutta aloittaja ei ole löytänyt sellaista.

      Mallimiehistä hän ei ole puhunut mitään. Te väitätte naisia ulkonäkökeskeisiksi vaikka me harvemmin edes puhumme ihmisten ulkonäöstä. Te itse puhutte siitä kaiken aikaa. Te koko ajan ja jatkuvasti puhutte ensimmäiseksi ulkonäöstä.

      Oli kyseessä mies tai nainen niin te ensimmäiseksi otatte esille tämä henkilön ulkonäön. Teidän mielestänne tasokin merkitsee vain ulkonäköä. Sellainen asenne on ulkonäkökeskeisyyttä.

    • Anonyymi

      Palstaprinssit viivyttelevät että on se kauheaa kun naiset eivät saa haluamiaan miehiä parisuhteeseen. Mutta eivät naiset itse puhu sellaisesta mitään. Naiset toteavat ettei kiinnostavia ja tavoittelemisen arvoisia miehiä löydy vapailta markkinoilta. Eivätkä he sitä valita ja Ulvila. He pärjäävät ilmankin. Kun ei löydy niin asia ok, pärjätään ilman.

      Palstaprinssit jankkaavat miten tyhmää on tavoitella sellaista mitä ei voi saada. Miksi he sitten itse tavoittelevat naisia?

    • Anonyymi

      Palstaprinssien logiikkaa:

      On kauheaa kun naiset tavoittelevat miehiä joita eivät voi saada. Iski se on kauheaa? No juuri siksi kun he eivät voi noita miehiä saada.

      On ihan ok kun miehet tavoittelevat naisia joita eivät voi saada. Miksi se on ok? No juuri siksi kun he eivät voi noita naisia saada.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe