Nyt loppui karkin syöminen

Anonyymi-ap

Näyttää siltä että runsas karkin syöminen aiheuttaa kovaa päänsärkyä luulin välillä että ettei se siitä tule.

Söin eilen 400 grammaa karkkia.Nyt on selkäkin kipeänä.On mahdollista että se tukkii siellä jotain kanavia.Olen kuullut siitä joskus kansanparantajalta.
Silloin olisi pitänyt lopettaa kaikki viljatuotteet,mutta en sitä tehnyt.
Kaikki tärkkelys on pahasta.Karkki on siitäkin huono että se lihottaa erittäin nopeasti eli se pitää lopettaa siitäkin syystä.

18

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Karkki nostaa veren sokeria ja sekin aiheuttaa päänsärkyä kun verensokeri on epätasainen.

      • Anonyymi

        Lopetin ensin viljatuotteet ja päänsärky parantui vaikka söin vielä karkkia 100-200 grammaa päivässä ja painoni alkoi pysymään samassa.
        Karkki pitää lopettaa väliaikaisesti KOKONAAN ainakin viikoksi.

        Nyt täytyy jo ottaa se entinen kuuri millä olen laihtunut ennenkin eli ERITTÄIN PALJON liikuntaa.

        Minä EN laihduta KOSKAAN syömällä vähän vaan ainoastaan liikunnalla.


    • Anonyymi

      Pitää pyöräillä yhdellä kädellä lähimpään Lidliin ja ostaa hedelmätoffeeta 26den kilon säkki.Alahyllystä pussitetaan suoraan pieniin pusseihin. Lisänä valmistakakkua jonka kilohinta on 5euroa kilo.Tulee halvemmaksi kuin kakku 30euroa kilo. kuin on yhtä ruokalajia niin laihtuu ja ruoka on hyvää.Nyt pihtimitta oli ylävasen 7mm,alavasen 12mm,yläoikea 3mm ja alaoikea myös 9mm.

      Siitä samasta pystyy pystyy sitten tekemään monia erillaisia eri makuisia versioita vuoroin kakkua ja hedelmätoffeeta ja hedelmätoffeeta ja kakkua.Jos haluaa joskus herkutella maradou suklaata ja kaakauvanukasta.Niin mallit syö ja käyttää pihtimittaa ja minä tajusin saman kun gookletin yhdellä kädellä.

      Tämä kaikki tieto on salaista,enkä pysty kertomaan asiasta yhtään enenpää.Päänsärky ja tärkkelykset lähtevät selkäytimestä vain HYVÄLLÄ ruualla.

      Nyt pitää lähteä uuteen työpaikkaan,koska minulla on seisomatyö.Olen taas paras ja ahkerin työntekijä,koska kukaan ei seiso niin hyvin kuin minä.Veitsenterävät vatsalihakset ovat enään vain parin viikon seisomisen päässä,ja lähetän siitä uuden youtude videon.

      • Anonyymi

        Etkö lukenut EN SYÖ ENÄÄN YHTÄÄN KARKKIA
        Onhan se karkki tietysti paljon paremman makuista kuin tavallinen ruoka,mutta sitä en enään syö


      • Anonyymi

        Etkö lukenut EN SYÖ ENÄÄN YHTÄÄN KARKKIA
        Onhan se karkki tietysti paljon paremman makuista kuin tavallinen ruoka,mutta sitä en enään syö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut EN SYÖ ENÄÄN YHTÄÄN KARKKIA
        Onhan se karkki tietysti paljon paremman makuista kuin tavallinen ruoka,mutta sitä en enään syö

        Se karkki olisi pitänyt lopettaa jo kuukausi sitten.
        Sen tilalla voi syödä sitten terveellistä hyvää ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se karkki olisi pitänyt lopettaa jo kuukausi sitten.
        Sen tilalla voi syödä sitten terveellistä hyvää ruokaa.

        Minkälaista on sitten sinun terveellinen ruokasi? Ettei vaan täytekakkua ja leivoksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista on sitten sinun terveellinen ruokasi? Ettei vaan täytekakkua ja leivoksia?

        Aivan tavallista kotiruokaa missä ei ole yhtään sokeria.
        Silmälasit auttoivat päänsärkyyn silloin kun karkkimäärät oli pienemmät.
        Päänsärky tulee myös siitä jos on huono näkö ja lukee ilman laseja.Minulla on ollut aina hyvä näkö,mutta se meni huonoksi heti kun hommasin uuden älypuhelimen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan tavallista kotiruokaa missä ei ole yhtään sokeria.
        Silmälasit auttoivat päänsärkyyn silloin kun karkkimäärät oli pienemmät.
        Päänsärky tulee myös siitä jos on huono näkö ja lukee ilman laseja.Minulla on ollut aina hyvä näkö,mutta se meni huonoksi heti kun hommasin uuden älypuhelimen.

        Päänsärkyä aiheuttaa monikin asia esim liikasyöminen,liika karkin syöminen,lihasperäiset vammat yms
        Sitten jos samaan aikaan on vähän näitä kaikkia yhtäaikaa päänsärky on kovaa,jo yksikin syy riittää

        Huono näkö aiheuttaa päänsärkyä

        https://www.silmaasema.fi/artikkeli/paansarky-ja-silmat.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päänsärkyä aiheuttaa monikin asia esim liikasyöminen,liika karkin syöminen,lihasperäiset vammat yms
        Sitten jos samaan aikaan on vähän näitä kaikkia yhtäaikaa päänsärky on kovaa,jo yksikin syy riittää

        Huono näkö aiheuttaa päänsärkyä

        https://www.silmaasema.fi/artikkeli/paansarky-ja-silmat.html

        Lähetä linkki, jossa karkki ja päänsärky yhdistetään toisiinsa. Taisit keksiä asiat omasta päästäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä linkki, jossa karkki ja päänsärky yhdistetään toisiinsa. Taisit keksiä asiat omasta päästäsi.

        Ei minulla linkkiä ole tuohon,mutta se on silti totta.


    • Anonyymi

      Luulin,että minulle tuli päänsärky huononäköisille tarkoitetusta seisontatyöstä,jossa olen yhdelläkin kädellä kaikista paras.

      Oli yllätys,kun selvisi tuon huononäön ja päänsäryn yhteys.Ei tullut seisonnasta.Minun piti ottaa raskaaseen seisontatyöhän 400grammaa hedelmätoffeekarkkia kellarista,mutta huonon näön takia olin ottanut mukaan 400grammaa suolasilliä.Siitä tuli melkein 28grammaa suolaa. lounaaksi.Vaikka ruoka oli HYVÄÄ,suolasta tuli kova päänsärky.Olisi pitänyt huomata siitäkin kun join sen liemen purkista,ettei se ole mitään karkkia.

      Enään en tee samaa virhettä,ja päänsärkykin on loppu.Pistän sillit nykyisin oikealle ja karkit vasemmalle kellarin ovesta lukien.Nyt jatkan taas tätä seisomista,josta minulle maksetaan.

    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi rauhoittaa tilanne muutamaksi kuukaudeksi ja ottaa iisisti. Älä yritä laihduttaa, vaan syö fiksusti, äläkä ahmi. Aikaisintaan neljän kuukauden kuluttua ala laihduttaa (jos tarve vielä on).

      • Anonyymi

        Kyllä se oli pakko aloittaa nyt täysillä koska aloin lihoa kilon viikossa.Nyt syön vain terveellisiä herkkuja.


    • Anonyymi

      Ei säre yhtään nyt päätä kun en syönyt yhtään karkkia ja kaloritkin oli vain 1700
      Söin aivan tavallista ruokaa
      Päivällä Kaalipata,
      Jälkiruoka tyrnivispipuuro
      Iltapäivällä riisiä sianlihakastikkeella,
      Illalla proteeniletut

      Siihen lisäksi kakkukahvit 2 kertaa päivässä
      Hyvin pystyn olemaan ilman karkkia,ei tee yhtään edes mieli.
      Nyt lisään paljon proteenia ruokavalioon kananmunanvalkuaisen muodossa.
      Siinä on erittäin vähän kaloreita ja paljon proteenia
      Kananmunan valkuaista pystyy lisäämään reilusti esim smootshieen ja esim omenapiirakkaan.

      • Anonyymi

        Tuo teksti oli taas pilailijan tekemä,se en ollut minä.Tekstin aina eroittaa minun teksteistä.


      • Anonyymi

        Kokeilin kokeeksi näitä,kumpikin oli erittäin hyvän makuisia ja niissä on paljon proteenia.
        Mootshien tein aivan omasta päästä ja omenapiirakan yhden netin ohjeen mukaan jonka muokkasi itselleni sopivaksi.Yllättävää oli se että siitä tuli niin hyvän makuista vaikka kaikki ainekset oli erittäin terveellisiä äysjyvä kaurahiutaleita,banaania,kananmunanvalkuaista jossa on PALJON PROTEENIA.
        Olen joskus kokeillut jonkun bodarin ohjeen mukaan mutta silloin tuli niin pahan makuista että en ole niitä tehnyt ollenkaan.


    • Anonyymi

      Pilailija on vallannut taas keskustelun. proteenin ja smuutshien kanssa.Minä en ole tehnyt niitä tekstejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2819
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      386
      2690
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2210
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1855
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1718
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1502
    Aihe