Ikänaisten deittailu

Anonyymi-ap

41

762

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä on paljon mummoja pönötyskuvien kanssa.

      • Anonyymi

        Ja vielä enemmän laajan keskijakauksen omaavia setiä harittavine selfieineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä enemmän laajan keskijakauksen omaavia setiä harittavine selfieineen.

        Ei ole paljon setiä, Miten selfie harittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paljon setiä, Miten selfie harittaa?

        Pelfie settiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paljon setiä, Miten selfie harittaa?

        Katsoo sivuun kamerasta, itse ottamassaan kuvassa.


    • Anonyymi

      En ole, eikä ole aikomustakaan koskaan olla. Mä olen aina halutessani löytänyt seuraa helposti IRL.

      • Ja nyt et halua löytää, kun kulutat kaikein aikasi täällä?


      • Anonyymi
        Tushman kirjoitti:

        Ja nyt et halua löytää, kun kulutat kaikein aikasi täällä?

        Mistä päättelet mun viettävän kaiken aikani täällä? Ja mistä päättelet, että en halua löytää haluamani kaltaista seuraa?


    • Minäpä sain yhdelle hahmolleni viestin joka tuli hahmolta joka esittää nuorempaa tyttöä. Vastasin kuitenkin toiveikkaana.

      • Tai siis kaksi viestiä sinne on tullut yhteensä, mutta toinen on ikänaiselta, siihen ei vastannut.

        Olisiko käsitteen "ikänainen" sijasta "menonainen" tai "paussinainen" tai "vaihdenainen" parempia?


    • Anonyymi

      Itse olen siellä, ja olen saanut paljon mukavia ja asiallisia yhteydenottoja ihan kivannäköisiltä miehiltä. Sitä oikeaa ei vain vielä löytynyt.

      • "Sitä oikeaa" ei ole olemassakaan. On van sen hetken oikea. Tai hetken ajan oikea. Tai toistaiseksi oikea.


      • Anonyymi
        Titman kirjoitti:

        "Sitä oikeaa" ei ole olemassakaan. On van sen hetken oikea. Tai hetken ajan oikea. Tai toistaiseksi oikea.

        Enpä tiedä. Näin keski-ikäisenä, yksi avioliitto takana ja useampi pidempi parisuhde sen jälkeen. Kyllä ajattelen, että tiedän mitä en ainakaan halua, ja tiedän myös suurin piirtein, mitä haluan. Näillä spekseillä sitten ei luulisi olevan kovin hankala tunnistaa 'se oikea', kunhan löytyy. Monelle itse olen ollut sitä, mutta ei päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä. Näin keski-ikäisenä, yksi avioliitto takana ja useampi pidempi parisuhde sen jälkeen. Kyllä ajattelen, että tiedän mitä en ainakaan halua, ja tiedän myös suurin piirtein, mitä haluan. Näillä spekseillä sitten ei luulisi olevan kovin hankala tunnistaa 'se oikea', kunhan löytyy. Monelle itse olen ollut sitä, mutta ei päinvastoin.

        Spekseillä voi tunnistaa vain sillä hetkellä kun tunnistaa. Ihmiset muuttuvat, etenkin t​ytöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spekseillä voi tunnistaa vain sillä hetkellä kun tunnistaa. Ihmiset muuttuvat, etenkin t​ytöt.

        Ihmisen perusluonne säilyy kyllä samana kehdosta hautaan, ellei jotain mullistavaa, kuten sota tai katastrofi satu eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen perusluonne säilyy kyllä samana kehdosta hautaan, ellei jotain mullistavaa, kuten sota tai katastrofi satu eteen.

        Vaihdevuodet mullistaa munasarjakkaan elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdevuodet mullistaa munasarjakkaan elämän.

        Sulla ilmeisesti on sitten henkilökohtainen kokemus siitä miten ne ovat muuttaneet sinun luonnettasi. Muutoinhan et tiedä aiheesta mitään, vaan pelkästään mutuilet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ilmeisesti on sitten henkilökohtainen kokemus siitä miten ne ovat muuttaneet sinun luonnettasi. Muutoinhan et tiedä aiheesta mitään, vaan pelkästään mutuilet.

        Miehillä ei ole vaihdevuosia joten sillä tavalla omakohtaista kokemusta ei tietenkään ole, mutta kolme parisuhdettani vaihdevuodet ovat päättäneet.


      • Anonyymi
        Pakaramies kirjoitti:

        Miehillä ei ole vaihdevuosia joten sillä tavalla omakohtaista kokemusta ei tietenkään ole, mutta kolme parisuhdettani vaihdevuodet ovat päättäneet.

        Miesten vaihdevuodet, eli andropaussi, alkavat jossain kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen. Miehet saattavat tällöin mieshormonituotannon laskun seurauksena esimerkiksi menettää seksuaalisen halukkuutensa ja kyvykkyytensä, sekä muuttua kärttyisiksi. Tämä saattaa ymmärrettävästi hyvinkin johtaa siihen, että vaihdevuosi-ikäisen miehen naisystävä lähtee etsimään onneaan muualta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesten vaihdevuodet, eli andropaussi, alkavat jossain kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen. Miehet saattavat tällöin mieshormonituotannon laskun seurauksena esimerkiksi menettää seksuaalisen halukkuutensa ja kyvykkyytensä, sekä muuttua kärttyisiksi. Tämä saattaa ymmärrettävästi hyvinkin johtaa siihen, että vaihdevuosi-ikäisen miehen naisystävä lähtee etsimään onneaan muualta.

        Onko olemassa sellaista asiaa kuin "miehen vaihdevuodet"? "Miesten vaihdevuodet" (kutsutaan joskus andropaussiksi) on hyödytön termi, jota joskus käytetään mediassa. Se on harhakäsite, koska se vihaa siihen, että oireet johtuisivat äkillisestä testosteronin laskusta keski-iässä, samalla tavalla kuin naisilla vaihdevuodet päättää estrogeenin tuotannon. Niin ei ole.

        https://www.nhs.uk/conditions/male-menopause/


      • Anonyymi
        Rumpman kirjoitti:

        Onko olemassa sellaista asiaa kuin "miehen vaihdevuodet"? "Miesten vaihdevuodet" (kutsutaan joskus andropaussiksi) on hyödytön termi, jota joskus käytetään mediassa. Se on harhakäsite, koska se vihaa siihen, että oireet johtuisivat äkillisestä testosteronin laskusta keski-iässä, samalla tavalla kuin naisilla vaihdevuodet päättää estrogeenin tuotannon. Niin ei ole.

        https://www.nhs.uk/conditions/male-menopause/

        Tuhatnikki hyvä, miesten vaihdevuodet alkavat aiemmin kuin naisten ja kestävät pidempään. Siksi sinunkin on varmasti ollut vaikea havaita niiden vaikutuksia itseesi, mutta naisystäväsi ovat muutokset arvatenkin havainneet, jos kerran vaihdevuotesi ovat johtaneet useammankin suhteen päättymiseen niiden aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhatnikki hyvä, miesten vaihdevuodet alkavat aiemmin kuin naisten ja kestävät pidempään. Siksi sinunkin on varmasti ollut vaikea havaita niiden vaikutuksia itseesi, mutta naisystäväsi ovat muutokset arvatenkin havainneet, jos kerran vaihdevuotesi ovat johtaneet useammankin suhteen päättymiseen niiden aikana.

        Luotan siihen että NHS.UK (National Health Service) on oikeassa niin ikänaisten suhteen kuin miesvihaa puhisevien f​emakkojen "andopaussi" -höpötyksen suhteenkin. https://en.wikipedia.org/wiki/National_Health_Service

        Tämän nikin avasin vain siksi että sain tuon pakarakuvan esille. Siinä tapahtuu aivan sama pakaralle (oikea pakara) kuin mikä tapahtuu nenälle sellaisessa valokuvaustilanteessa joka on saanut nimekseen "the selfie effect". Siis, kun kuvataan erittäin läheltä, erittäin laajakulmaisella objektiivilla, niin nenä, ja myös pakara, näyttävät kuvassa todellista suuremmalta.


      • Anonyymi
        Rumpman kirjoitti:

        Luotan siihen että NHS.UK (National Health Service) on oikeassa niin ikänaisten suhteen kuin miesvihaa puhisevien f​emakkojen "andopaussi" -höpötyksen suhteenkin. https://en.wikipedia.org/wiki/National_Health_Service

        Tämän nikin avasin vain siksi että sain tuon pakarakuvan esille. Siinä tapahtuu aivan sama pakaralle (oikea pakara) kuin mikä tapahtuu nenälle sellaisessa valokuvaustilanteessa joka on saanut nimekseen "the selfie effect". Siis, kun kuvataan erittäin läheltä, erittäin laajakulmaisella objektiivilla, niin nenä, ja myös pakara, näyttävät kuvassa todellista suuremmalta.

        Olet siis itse misogyyni sovinisti koska puhut naisten vaihdevuosista halventavaan sävyyn, sekä esität naisia halventavia kuvia jokaisen miljoonan nikkisi profiilikuvissa. Oletko saanut luvan näiden pakaroiden omistajalta hänen kuviensa käyttöön? Jos et, saattaa tämänkin kuvan ja pakaroiden omistaja vaatia sinulta huomattavat rahalliset korvaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdevuodet mullistaa munasarjakkaan elämän.

        Omani menivät huomaamatta jo neljäkymppisenä. Nyt viisikymppisenä libido korkeampi kuin koskaan, ja limakalvoissa ei tietoakaan kuivuudesta. Että se niistä naisiin liittyvistä keski-iän urbaaneista legendoista.


      • Anonyymi
        Pakaramies kirjoitti:

        Miehillä ei ole vaihdevuosia joten sillä tavalla omakohtaista kokemusta ei tietenkään ole, mutta kolme parisuhdettani vaihdevuodet ovat päättäneet.

        Eli sitten olet joko nainen tai et tiedä asiasta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Rumpman kirjoitti:

        Luotan siihen että NHS.UK (National Health Service) on oikeassa niin ikänaisten suhteen kuin miesvihaa puhisevien f​emakkojen "andopaussi" -höpötyksen suhteenkin. https://en.wikipedia.org/wiki/National_Health_Service

        Tämän nikin avasin vain siksi että sain tuon pakarakuvan esille. Siinä tapahtuu aivan sama pakaralle (oikea pakara) kuin mikä tapahtuu nenälle sellaisessa valokuvaustilanteessa joka on saanut nimekseen "the selfie effect". Siis, kun kuvataan erittäin läheltä, erittäin laajakulmaisella objektiivilla, niin nenä, ja myös pakara, näyttävät kuvassa todellista suuremmalta.

        Ihan riippumatta siitä onko sinulla andropaussi vai ei, niin olet kärttyinen ja negatiivinen ukko. Luonne on sinulla siis andropaussioiteiden mukainen, joko hormonaalisesti syistä tai sitten olet saanut tuon luonteen syntymälahjana. Sinänsä ihan sama mistä tuo kärttyily johtuu. Se on joka tapauksessa epämiellyttävää ja tae sille ettet pysty solmimaan pitkäaikaista suhdetta. Kukaan täyspäinen nainen ei jaksa pahantuulista, komentelevaa ja vittuilevaa miestä.


    • Anonyymi

      Treffit on todella hyvä siinä ettei sieltä ei ole tullut yhtäkään roskamailia eikä myöskään sellaisia feikkiviestejä joita yleensä seuranhakupalveluissa tulee kun laatii uuden profiilin.

    • Tuskin, suurin osa on varattuja ja loput varautuneita

    • Anonyymi

      En tajua näitä mollauksia yhtäääään??? Ikänaisia ja kurppia, mitä vattua? En ole yhtään tyrkkyä esittelyä laittanut tinderiin enkä mihkään muuallekkaan,mutta ei ole puutetta miehistä ollut. Mitä te houritte? Tälläkin hetkellä paljon nuorempi mies ja tänne mulle vaa tahtoo vaikka olis nuorempiakin tarjolla. Tämän täytyy olla jotain manipuloimista että vanhemmat naiset tuntisi itsensä ihmisjätteeksi. Ja nämä tähän manipuloivat,tuntevat huonossa itsetunnossa olevan sa itse juuri sitä. Mutta kun pahalla ei hyvää saa,eikä lyttäämäällä,että jatkakaa vaan samaa rataa niin kauan kuin henki pihisee ja huomaatte että mitään ei käteen jäänyt. Ei yhtikäs mitään. Olisiko aika herätä,mutta ettehän te osaa. Ansaittua loppuelämää💩

      • Minä kun olin niin onnellinen kun löysin käsitteen "ikänainen" https://keskustelu.suomi24.fi/t/1500804/mika-on-ikanainen joka on paljon kohteliaampi kuin "kurppa". "Käsite "mummeli" puolestaan on huono muun muassa siksi että se antaa aivan liian lempeän kuvan vaikkapa jääkylmästä piinkovasta fem​akosta.


      • Anonyymi
        Pakaramies kirjoitti:

        Minä kun olin niin onnellinen kun löysin käsitteen "ikänainen" https://keskustelu.suomi24.fi/t/1500804/mika-on-ikanainen joka on paljon kohteliaampi kuin "kurppa". "Käsite "mummeli" puolestaan on huono muun muassa siksi että se antaa aivan liian lempeän kuvan vaikkapa jääkylmästä piinkovasta fem​akosta.

        Paljon käyttöesimerkkejä käsitteelle "ikänainen" https://www.google.com/search?q="ikänainen" - esimerkiksi: nuorekas, sisukas, luunkova, rikas, huikentelevainen, iloinen -ikänainen.

        Näyttelijät palstalla oleva vastaus on täsmällinen: https://keskustelu.suomi24.fi/t/1500804/mika-on-ikanainen#comment-7219869


      • Anonyymi
        Pakaramies kirjoitti:

        Minä kun olin niin onnellinen kun löysin käsitteen "ikänainen" https://keskustelu.suomi24.fi/t/1500804/mika-on-ikanainen joka on paljon kohteliaampi kuin "kurppa". "Käsite "mummeli" puolestaan on huono muun muassa siksi että se antaa aivan liian lempeän kuvan vaikkapa jääkylmästä piinkovasta fem​akosta.

        Sinun laisellesi ikämiehelle aka. lerpulle sopii ikänainen aka. kurppa.


      • Anonyymi
        Pakaramies kirjoitti:

        Minä kun olin niin onnellinen kun löysin käsitteen "ikänainen" https://keskustelu.suomi24.fi/t/1500804/mika-on-ikanainen joka on paljon kohteliaampi kuin "kurppa". "Käsite "mummeli" puolestaan on huono muun muassa siksi että se antaa aivan liian lempeän kuvan vaikkapa jääkylmästä piinkovasta fem​akosta.

        Noinhan se on. Suomessa ikämiessarjojen alaikäraja on 35 vuotta, että siitä yläspäin olemme kaikki ikämiehiä ja -naisia. 👍


    • Anonyymi

      Tsemppiä muille treffailuihin, ei mun näköinen ole ikinä ketään kiinnostanut, olen jo liiankin vanha tuollaiseen.

    • Anonyymi

      En tiedä miten ikä vaikuttaa mutta kaikki tuntuvat olevan seksin perässä.
      Eikö kukaan halua enää parisuhdetta ennen panemista???
      Itse haluan tutustua ennen paneoja. ja haluan että on mahdollisuus m yös kieltäytyä ellei huvita.
      Ja nykyään kaikki haluaa tavata heti eikä tutustua yhtään ensin.

      • Enää? Seksuaaliset parisuhdemarkkinat eivät ole muuttuneet mitenkään. Sinusta vaan on tullut wanha.


    • Anonyymi

      Näin nelikymppisenä miehenä naisen ideaalinen ikä on 19-34v. Joskus tulee pohdittua toki sitäkin, että millaista elo olisi iäkkäämmän 36v+ rouvan kanssa?

      Voi olla, että joskus vanhempaa leidiä kokeilen.

      • Anonyymi

        Luuletsä että nuoret mimmit on susta kiinnostuneita, paitsi tietty jos kustannat kaiken.
        Muuten sulle naureskellaan.


    • Anonyymi

      Sama kai se on onko millä palstalla vai palstalla ollenkaan.
      Seksi tuntuu olevan ensimmäinen, ainoa ja viimeinen mitä mies etsii.
      Olen niin pettynyt em. tarjontaan että olen mielummin yksin kuin huonossa seurassa.
      Innokkustasosta riippuen jopa vaarallisessa seurassa.

    • Anonyymi

      En ainakaan minä. Minulla ei ole profiilia millään nettideittisivustolla

    • Anonyymi

      Moi kaikille!

      Tuohon että ovatko kaikki naiset... en ota suoraan kantaa. Tässä omia kokemuksiani.

      Olen mies ja lähestymässä kuuden kympin paalua.

      Olen naimisissa, ollut jo yli 30 vuotta. Kotiasiat rullaavat omalla painollaan eikä ihan puutteessa tarvitse olla.

      Nettideittailua olen harrastanut noin kymmenen vuotta ja enimmäkseen S24 treffeillä.

      Useamman omissa liitoissa onnettoman ihanan rouvan olen tätä kautta kohdannut ja kolmen kanssa olemme tapailleet jo vuosia säännöllisen epäsäännöllisesti.

      Vietämme kivaa aikaa yhdessä mahdollisuuksien mukaan esimerkiksi retkiteemojen parissa. Nämä treffit pitävät poikkeuksetta sisällään myös rakastelutuokion tai ajan salliessa useamman.

      Profiilini on tiivis, jossa kerron suoraan että naimisissa olen, etsin fiksua varattua naisseuraa ja ikähaarukka lähellä omaani.
      Ulkonmuoto tai -näkövaatimuksia ei ole, selviävät viestien vaihdossa minkälaisia olemme, jos sillä nyt oikeasti edes on merkitystä kummallekaan.

      Se mikä ratkaisee on kuinka hyvin ennen ensimmäisiäkään treffejä jutut ja huumori sopivat yhteen. Turha ehdottaa treffejä jos tämä ei suju.
      En hyökkää profiilissa päälle, mutta kyllä siitä selviää että molemminpuolista kivaa haetaan.

      Näissä minun kohdalle osuneissa suhteissa on oleellista ettei kumpikaan halua omaa elämäänsä laittaa totaaliseen remonttiin. Meille riittää että saamme edes joskus pienen oman salaisen irtioton kotiarjesta ilman sen isompaa draamaa.
      Se on jo paljon se. Auttaa jaksamaan sitä tuttua ja turvallista liittoa.

      Keski-iän ylittäneissä naisissa on mahtavia tyyppejä jotka ovat puhjenneet naiseuden ja naisena olosta nauttimisen kukkaan elämän tässä vaiheessa. Onneksi edes silloin.
      Hienoa että teitä on!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. 3
      740
    Aihe