Seksiviesti tarkoitettu toiselle naiselle?

Anonyymi-ap

Päätin avautua ja kysyä mieltä mieltä olette tästä.
Olen vajaa viisikymppinen nainen ja seurustellut vähän vanhemman miehen kanssa viisi vuotta.
Emme asu yhdessä, joten olemme toistemme luona vuorotellen öitäkin.
Asiaan.
Vuosi sitten mies lähetti minulle seksisävyttisen viestin- arkena iltapäivällä kun oli menossa muutaman tunnin kuluttua iltavuoroon.
Viestissä luki näin:" Niin himoitsen sinua. Lähden nyt tulemaan luoksesi" (miehellä on auto, minulla ei)
Olimme silloin erossa toisistamme muutama päivä tapaamisten välissä.
Yllätyin siitä viestistä, koska miehellä ei ollut tapana lähettää minulle tuollaisia seksisävytteisiä viestejä.
Se on tekee parisuhteelle hyvää kun yllättää toista noin harmaan arjen keskellä.
Kysyin ilahtunena mieheltä oliko se minulle.
Hänellä taisi mennä pasmat sekaisin kun vastasi nopeasti hämmentyneenä tyyliin mitä, ei, ei ole minulle.
Olin tyrmistynyt ja järkyttynytkin.
Lähettikö mies vahingossa toiselle naiselle tarkoitetun viestin minulle??
Kuten saattaa arvata, siitä tuli iso riita.
Viestejä lenteli tiuhaan tahtiin: minun puolelta syyttäviä viestejä ja miehen puolelta selittelyä kunnes ilmoitti päättäväisesti tulevansa heti luokseni selvittämään sattunutta väärinkäsitystä. ennen töihin menoa.
En halunnut tavata miestä, joten lähdin kotoa ystävän luo.
Näytin ystävälle miehen lähettämää viestiä ja kerroin ettei miehen tapoihin kuulunut lähetellä minulle tuollaisia viestejä..vaikka minulla ei ole sitä vastaan.
Tapasin sitten seuraavana päivänä miestä ulkona syömisen merkeissä.
Oli mukava ja rauhallinen hetki, oltiin ihmisten ilmoilla joten täytyi käyttäytyä mutta kun menimme autoon selvittämään niin aloimme riidellä.
Mies raivostui ja uhosi, että hän mielellään luovuttaa kännyn poliisille, niin tutkii kännyn viestejä joista selviää lähettikö mies viestin numerooni vai ei.
Riita loppui tuloksettomana ja mielessäni oli edelleen kysymyksiä puhuiko mies totta vai ei. jne.jne.
Myöhemmin palasi asiaan pari kertaa testatakseni antaako mies joka kerta saman vastauksen. Yllätyksekseni mies antoi joka kerta eri tarinan / selityksen.
Hieman taustatiertoa jos auttaa: miehellä ei ollut montaa parisuhdetta, lähinnä seksisuhteita nuoruudessa. Aikuisena eleli sinkkuna, eikä harrastanut ns.irtoseksiä. Meni kerran naimisiin ja erosi joitakin vuosia ennen kuin tapasi minut. Tästä sain käsityksen ettei mies "paneskellut ympäriinsä", päinvastoin. Huomasin jo suhteemme alussa, että olin meistä se joka halusi seksiä useamman kerran viikossa, joten jouduin vetämään miestä kuin pässiä narusta :D
Mies itsekin huomasi, että hänen libido ei ole yhtä voimakas kuin minun.
Silti en tiedä mitä ajatella tästä :/

5

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakastatko tätä miestä? Jos rakastat sinulle merkitsee se, että hän ei välttämättä saa suhteestanne sitä, mitö toivoo. Myöskään teidän seksihalut ei mene yksiin.
      Jos et rakasta, voit päästää hänet pois. Hän ei ole velvollinen kertomaan sinulle sen enempää.

• Anonyymi

Riitelynne on todella tarpeetonta.

Joko sinä jatkat ystävyyttä/suhdetta tuon miehen kanssa tai et. Te kumpikin olette ennemmän kuin aikuisia, eikö elämä ole opettanut teille yhtään mitään?!

• Anonyymi

Hän on pettänyt sinua.

• Anonyymi

Hän ei enää pysty seksiin kanssasi ja taitaa muuten olla aika urvelo...?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      54
      7742
    2. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      20
      7364
    3. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      171
      6911
    4. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      53
      6742
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      42
      5751
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      76
      5710
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      101
      5466
    8. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      24
      3175
    9. Minne haluaisit

päästä kaivattusi kanssa ensimmäiselle yhteiselle matkalle?
      Ikävä
      50
      876
    10. Näytit tosi hyvältä

Myös uudella tyylillä. 😊
      Ikävä
      59
      855
    Aihe