Erityisen hirvittävä kauhuvisa

21

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehnosti meni, eli 13.

      • Paremmin sulla meni kuin mulla. Ihan hyvä tuloshan tuo on. Kokeilitko sitä toista testiä, jonka otin Youtubesta?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Paremmin sulla meni kuin mulla. Ihan hyvä tuloshan tuo on. Kokeilitko sitä toista testiä, jonka otin Youtubesta?

        Vain 14, sillä olen nähnyt noista niin harvoja.


      • buddy-love kirjoitti:

        Vain 14, sillä olen nähnyt noista niin harvoja.

        Sullahan meni aika hyvin =)


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18048661Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      9 oikein 🤣. Tuntisin paremmin itse elokuvissa olevat hahmot kuin esim. randomien näyttelijöiden nimet joita tuossa osittain kysyttiin. Aika heikosti vaikka katselen elokuvista juuri kauhuleffoja. Niitä elokuvia on niin paljon että on vaikeaa hallita kokonainen genre. En tiennyt It follows-kysymystä vaikka se on ihan top-päässä elokuvien ranking-listallani.

      • Ihan hyvä tulos =)


    • 15/22 Höh...oon kyllä pettyny tulokseen mutta ei kyllä ollu toisaalta ihan helppoja kysymyksiäkään.🤔🙂.

      • En vielä tehny tota youtuben visaa mutta tarvii jossain vaiheessa koittaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En vielä tehny tota youtuben visaa mutta tarvii jossain vaiheessa koittaa.🙂.

        Hyvä tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos!

        Kiitos ystäväni!😊.


    • Anonyymi

      👻👻😬

    • Mä tykkään kauhuleffoista, mutten jaksanut kuin noin kymmenen kysymystä, koska jokaikinen niistä meni väärin. :D Niin päättelin että ei ne loputkaan sitten kovin hyvin olisi menneet...

      • No ei se mitään =D


    • Olipa vaikea visa. En katso kauhuelokuvia. Ne eivät kuulu minun suosikkeihin.

      12/22

      • Sulla meni kuitenkin paremmin kuin mulla. Ei kauhuelokuvat ole munkaan suosikkeja, mutta katson joskus. Enemmän katson esim. komedioita, romanttisia komedioita, scifiä ja vaikka seikkailuelokuvia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sulla meni kuitenkin paremmin kuin mulla. Ei kauhuelokuvat ole munkaan suosikkeja, mutta katson joskus. Enemmän katson esim. komedioita, romanttisia komedioita, scifiä ja vaikka seikkailuelokuvia.

        Samoin. Minun suosikkeja on romanttiset komediat ja seikkailuelokuvat .


    • Tuossa ekassa tulokseni oli jopa 11/22, vaikka se tuli 100% arvaamalla. Kauhu ei ole minun genreni, eli en ole katsonut enkä aio katsoa kauhuelokuvia. 🙂

      • Ihan hyvä tulos kaikesta huolimatta =)


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018048661tl

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • 11/22. En katso lainkaan kauhufilmejä, mutta muutaman tiesin yleissivistyksen kautta esim Kingin kirjat ja kuka on säveltänyt Manaajan musiikin. Olinpa muutaman leffankin noista nähnyt, mutta en ole katsonut kauhua varmaan yli 20 vuoteen. Menee liikaa ihon alle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2749
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1402
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1172
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      375
      1060
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1021
    6. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      920
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      920
    8. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      844
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      44
      840
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      806
    Aihe