Ilman keittämistä.
Saako sitä vi**n vettä juoda vaiko eikö saa?
34
726
Vastaukset
- Anonyymi
On kumma ettei saa vesilaitoksen sivuille asiasta tietoa.
- Anonyymi
Ongelmat pyritään laikaisemaan maton alle ja pitämään mahdollismman pienen piirin tiedossa. "Lähetetään tekstari heille joita asia koskee".
On vaan kyseenalaista saavatko kaikki asianosaiset niitä tekstareita, ja keittävät sitä vettä vaikka ei tarvitsisikaan. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18049986z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä jesus ihmiset on laiskoja kun ei saa vettä keitettyä,,,ostavat mialummin kaupasta mitä lie lähdevettä 🤣
- Anonyymi
Vedestä tulee pahan makuista kun sen keittää.
- Anonyymi
Älä turhaan lausu hänene nimeään .........
- Anonyymi
Se on enempi mehua mitä sieltä v***sta tulee.
- Anonyymi
En löytänyt juuri tähän hätään vesilaitoksen tiedotetta, mutta löysin YLE uutisen sivulta tällaisen uutisen...On vissiin rauhoitettua aluetta vanhoiltapojilta??
"Naisen sukuelimestä Unescon maailmanperintökohde?" - Anonyymi
Kuka ny vettä muutenkaa juaa. Kuplavettä saa kaupasta, on parempaa, ja kaliaakin voi juara. Menkää ny niiren vesienne kans tttuhun.
- Anonyymi
Älä ny vettä, juo ennemmin viinaa
- Anonyymi
onko se vtun vesi kusta
- Anonyymi
En oo koskaan juonu vettä!
- Anonyymi
Mulle riittää, muutan muualle asumaan. Pitäkää tunkkinne
- Anonyymi
Hyvä! Emme jää kaipaamaan tuollaista ruikuttajaa.
- Anonyymi
Ei ole ilmoitettu että sitä saisi juoda. Seuraavan kerran asiasta tiedotetaan aikaisintaan maanantaina 16.10. Sitä ennen keität kiltisti, tai ripuloit, kuinka vaan.
- Anonyymi
Mistä tiedät että tiedotetaan aikaisintaan 16.10?
Ei minulle vaan ole tullut tekstarilla tämmöistä tietoa. Kiitos tästä tiedosta, jos pitää paikkansa. Asianosaisille tätä ei kuitenkaan ole tiedotettu.
Tässä mennään nyt sitten toisen käden tietojen varassa, kun ei muuta ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että tiedotetaan aikaisintaan 16.10?
Ei minulle vaan ole tullut tekstarilla tämmöistä tietoa. Kiitos tästä tiedosta, jos pitää paikkansa. Asianosaisille tätä ei kuitenkaan ole tiedotettu.
Tässä mennään nyt sitten toisen käden tietojen varassa, kun ei muuta ole.Juttu on päivän Ilkka-Pohjalaisessa. Nyt kun luin vähän tarkemmin, niin tuo maanantai koskeekin Teuvaa jossa on myös bakteereja vedessä.
Lapuan osalta keittokehoitus saattaa päättyä jo huomenna perjantaina, mikäli saadaan puhdas näyte.
Kummassakin vesi on ollut jo puhadasta, mutta bakteereja on löytynyt vielä vesijohtoverkosta.
- Anonyymi
"Saako sitä vi**n vettä juoda vaiko eikö saa?"
____
Jos on vatta kovalla, niin Ritamäelle juamaan hanasta vettä ja sitte huusiin. 🥴- Anonyymi
Saa sitä juoda
- Anonyymi
"Mulle riittää, muutan muualle asumaan. Pitäkää tunkkinne"
-Ai, Teuvalle vai?...- Anonyymi
Ei kun jonnekin etelän maille, jossa vesi kannetaan kaupasta pulloilla.
- Anonyymi
Vitun vesi, jos se on keltaista ja tahmeaa niin jätä juomatta, jos se taas on kirkasta ja liukasta niin olet oikeilla jäljillä.
- Anonyymi
Ulostevettä haloo! Ei saa juoda
- Anonyymi
Nyt saa jo juoda. Eikö mee jakeluun..
- Anonyymi
Ei kannata juoda, tulee ripuli. Haistakaa ennen kun juotte, meillä ainakin haiskahtaa kloorille.
- Anonyymi
Näytteet on otettu ja kaikki ok. Ennemmin luotan viralliseen tietolähteeseen kuin sinun mutuun
- Anonyymi
Äläkää ny aina rutaakko. Teirän mitää vettä tartte juara. Ha! Muuttakaa pois.
- Anonyymi
Vesitornin korjaus kestää kuukauden. Koska sitten saadaan puhdasta vettä, voi viedä päiviä.
- Anonyymi
Vesitorni ohitettu putkilla. Nyt tulee puhdasta vettä.
- Anonyymi
No saa jo juoda. Näytteet otettu ja siitä on ilmoitettu että kaikki ok.
- Anonyymi
JUU, NYT SAA JUODA VETTÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUU, NYT SAA JUODA VETTÄ.
Enpä taida, en aivan hetkeen.. ihan sama onko ohitettu vesitorni vai ei.. linnunpaskat on putkissa, ja ne ei sieltä hetkeen lähde vaikka klooraisivat kuinka paljo, ja mitä enemmän klooraavat sen paskemmalle maistuu
- Anonyymi
Haen halpahallista vihki vettä.
- Anonyymi
Paskavwttäkö juara?, minoon aina juanu pontikkkaa, seinäsessä poltettua komĺmesti kirkastettua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138