Tuossa jokin aika sattumalta törmäsin tähän bändiin ja hommasin heidän ensimmäisen levyn(Lovelorn). Tämä levy oli ihan jees ja kurkkasin bändin kotisivuille jossa ilmoitettiin uuden levyn tulosta.
No, etsin senkin käsiini koska tuo Lovelorn oli
ihan jees musiikkia.
Vinland saga tuntuu jotenkin rauhallisemmalta levyltä, mutta helmiäkin joukossa on. Kuten Elegy, mourning tree, twilight sun ja farewell broud men.
Ehkä bändi vielä etsii sitä omaa juttuaan, mutta saumoja kyllä mielestäni on menestymiseen
Leave's eyes-Vinland saga
4
763
Vastaukset
- liv fan
...tolla uudella levyllä? Lovelorn meni sen takia mulla myyntiin:(
- sak
Parilla biisillä vähän öräistään, mutta ei niin paljon että sen luulisi häiritsevän.
- selene-87
tuota levyä jostakin nettikaupasta, Suomalaisesta mieluiten?
Olisi ihan kiva hankkia tämä uusin, kun itsekin tuohon Lovelorniin ihastuin, mutta kun tänne pikkukylän levykauppaan tulevat vaan ne pintaliito artistien/bändien levyt. - örrimöykyn serkun sukulainen
just kuulin sattumalta tän bändin biisin nimeltä: for amelie, ja se oli kyllä aika laatumusaa :D että vois kyllä kuunnella enemmänkin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482