Gulassikeitto

Anonyymi-ap

Lidlstä ostin gulassikeittoa, mutta kylläpä oli tulista keittoa.
No chileihin tottuneelle se ei ole tulista, mutta meikäläiselle olli, koska en chilejä syö.

17

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En määkään tykkää tosi tulisesta.

    • Anonyymi

      Pidän tästä keitosta aika hyvää,

    • Eiks se oo vankileiri venäjällä. Ja tästä tulee mieleen keitto joka syötetään vangeille.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ainakin sen gulassikeiton, jonka resepti mulle on opetettu, kuuluukin olla vähän tulista. Suomesta tosin on vaikea löytää kaikkia "oikeita" aineksia, mutta toi hyvää se on.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Alkoikin tekemään gulassia. Pitääkin harkita, jos ensi viikolla tekisi.


    • Anonyymi

      Oikeasti suosikkiruokani on tuollainen, tuossa on reaalinen kuva kun chateaubriandia masusumassa kilo:
      https://imgbb.com/KrnJXH7

    • Anonyymi

      Eilen luulin taas vaihteeksi että Lidlin symboli olisi ollut Kuu. Se näyttää siltä jos sitä nopeasti vilkaisee. Kuuhulluus. Kiipeä Lidlin katolle ja pystytä lippu sinne niin olet käynyt Kuun pinnalla 🌝. Sen jälkeen voit tokaista että eihän se ollutkaan niin vaikea missio kuin mitä luulin.

      • Anonyymi

        Siinäpä ketterästi kiivettiin kuuhun asti.


    • Anonyymi

      Minä taisin luvata jollekin haaveilija39 että en häiitse häntä enää, vain yrinit piristää, ja ehkä onnistuin koska hän on kirjoitellut paljon :)

    • Itse en pidä liian tulisesta ruuasta. Kaikki muut maut ja mausteet jäävät sen tulisuuden alle. Suu on kuin tulessa, eikä maista mitään.
      Mausteita saa olla, mutta maltillisesti ja tasapainossa, jotta makuelämys olisi miellyttävä.

      Kiitos vinkistä. En osta tuota.

      • Anonyymi

        En minkään osta toista kertaa, kun en ole tulisen ruoan ystävä.
        Vaikkei mikään ärhäkän tulinen ollut, niin alkoi polte ikävästi tuntumaan kurkussa, kun keittoa lusikoi ja maito lievitti tulisuutta, mutta keiton lopposan syöminen ei enää tuntunut nautinnolta, kun joka lusikallinen aiheutti sykkivän poltteen kurkkuun, kun nielaisi.
        Kerran ostin inferno pizzan lidlistä, ihan järkyttävän tulista, että hampaan juuriin sattui tulisuus ja piti roskiin heittää 3/4 osaa pizzasta.
        En koskaan osta iferno pizzaa.
        Paikkakunnallani on Thaimaalainen, Vietnamilainne ja intialainen ruokapaikka, mutta eipä ole tullut käytyä niissä syömässä, koska varmana miedoimmankin ruoan tulisuus on meikäläiselle liikaa.
        Mausteita kyllä käytän ruoassa, mutte chilejä.


    • Anonyymi

      minä ostan monesti naudan liha mönttejä kononaisia, koska ne säilyvät kauan kauan ja voi tehdä kaikenlaista ruokaa ja leikata oman maun mukaan erilaisia paloja kuin Hannibal the Cannibal - psykopaatti-psykiatri :D

    • Anonyymi

      Taputa itseäsi, kun astuit ulos mukavuusalueeltasi. Loiventaisiko tulisuutta nokare smetanaa?

    • Anonyymi

      Ovatkohan kaikki maailman psykiatrit psykopaatteja, yrittävät piilottaa mielisairautensa tittelin taakse?

      Ja pitäisi olla pippelin päivä, liputuspäivä, kuin on myös naisten päivä.
      Pippelin Päivä -lipuuspäivä.

      t. arpa-kalle.

    • Anonyymi

      Pitääkin kokeilla olisiko tuossa riittävästi potkua ollakseen hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe