https://mvlehti.net/2023/10/11/analyysi-suomen-infosota-venajaa-vastaan-kaasuputkivaitteella-ei-kantanut-venaja-sivuutti-syytokset/
Nille on annettu ohjet että kaikkista pitä syttä Venäjä.
Hyvä että se oli ankkuri.
Uskokaapa vain ei mediamme ja johtomme pyydä Venäjältä anteeksi eikä mitään muutakaan pahoittelua.
Eipä tietenkän vähän sama kun niko hoitsu toisen hoitsun kanssa sytti minua kun joku oli riehunnut ylistaron baarissa ja minä olin ollut pitzzerissa syömässä pitzza ei pyytännet anteksi eikä mitän muutakan pahoittelua.
Olivat vain kovasti pettyneittä kun en ollutkan muualla kun pitzzalla varman meidän johto ja valtamedia ovat kovasti pettyneittä.
Sota haukkoja ne ovat ja nille on annettu ohjet että kaikkista pitä syyttä venäjä kunnes ne löytä tekosyy sodalle vähän sama asia kun niko hoitsu odotta että koska löyty syy että minut saa potkia pihalle sittä hoitokodista ja kun ei syttä löydy niin keksi syyksi että olen seissonnut leikkipuiston reunalla uhkamassa hänen lapsi ja vaimoa.
Mikä mätämuna hän on mikä tahansa hänelle kelpa että hän saa potkia minut pihalle mutta kun se pöpilä hoitsu joka toimitti minut sinne hoitokotin mitä oli minun oma hoitsu halusi minut kriminali saairalan mutta lekuri oli hänen kanssa eri mielttä niin toi roy hoitsu sopi se niko ja mia hoitsun kanssa että ne pitä huoltta että en pärjä sinä hoitokodissa vaan että minut potkaistan sielttä pihalle jos vaikkpa lekuri olis sen jälken eri mielttä kun toi roy hoitsu on ollut työissä kriminali saairala
Valtamedian pahoittelut Venäjälle.
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
https://mvlehti.net/2023/10/11/analyysi-suomen-infosota-venajaa-vastaan-kaasuputkivaitteella-ei-kantanut-venaja-sivuutti-syytokset/
Nille on annettu ohjet että kaikkista pitä syttä Venäjä.
Hyvä että se oli ankkuri.
Uskokaapa vain ei mediamme ja johtomme pyydä Venäjältä anteeksi eikä mitään muutakaan pahoittelua.
Eipä tietenkän vähän sama kun niko hoitsu toisen hoitsun kanssa sytti minua kun joku oli riehunnut ylistaron baarissa ja minä olin ollut pitzzerissa syömässä pitzza ei pyytännet anteksi eikä mitän muutakan pahoittelua.
Olivat vain kovasti pettyneittä kun en ollutkan muualla kun pitzzalla varman meidän johto ja valtamedia ovat kovasti pettyneittä.
Sota haukkoja ne ovat ja nille on annettu ohjet että kaikkista pitä syyttä venäjä kunnes ne löytä tekosyy sodalle vähän sama asia kun niko hoitsu odotta että koska löyty syy että minut saa potkia pihalle sittä hoitokodista ja kun ei syttä löydy niin keksi syyksi että olen seissonnut leikkipuiston reunalla uhkamassa hänen lapsi ja vaimoa.
Mikä mätämuna hän on mikä tahansa hänelle kelpa että hän saa potkia minut pihalle mutta kun se pöpilä hoitsu joka toimitti minut sinne hoitokotin mitä oli minun oma hoitsu halusi minut kriminali saairalan mutta lekuri oli hänen kanssa eri mielttä niin toi roy hoitsu sopi se niko ja mia hoitsun kanssa että ne pitä huoltta että en pärjä sinä hoitokodissa vaan että minut potkaistan sielttä pihalle jos vaikkpa lekuri olis sen jälken eri mielttä kun toi roy hoitsu on ollut työissä kriminali saairala.
Niko ja mia on ollut patti tilantessa kun roy hoitsu on vaatinnut että nidden on nopeasti löydettävä tekosyy että saa minut nopeasti potkaistua ulos hoitokodista ja kun tekosyyttä ei ole löytynyt niin roy hoitsu on sannonut niko ja mia että keksikä sitten joku syy nyt on isot rahat kysessä niin ne on sitten keksinnyt että olen seisonnut leikkipuiston reunalla ja uhkailut niko vaimoa ja lasta.
Minä en tiedä minkälaisita summista on kyse mutta onko sillä mitän muuta kun akademista merkitystä mutta vuosi kriminali saairala maksa omakoti talon verran ja sihen pitkä hoitoaika eli 17 vuotta eli niin kun 17 omakoti taloa että isoista summista on kyse.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18050120M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992