Kun lukee näitä aloituksia, niin hyvä Luoja sentään teidän kanssanne
Tällä sivustolla huomaa, mikä on se paras uskonto
18
248
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä palstalla erottuu selvästi mihin lahkoon ei kannata sekaantua, ei yhteenkään
Tervetuloa JT seuraan kristilliseen!
Tullaan vaikka hakemaan kokouksiin!- Anonyymi
Ainut ja oikea rakkauden tyyssija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut ja oikea rakkauden tyyssija.
JT porukkoihin ei kannata mennä.
JT:t ovat valkeiksi kalkittuja hautoja. Kirottuja.
Hokevat kyllä:"Jehova, Jehova, kuin jotain mantraa, mutta valehtelevat Jehovan nimessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT porukkoihin ei kannata mennä.
JT:t ovat valkeiksi kalkittuja hautoja. Kirottuja.
Hokevat kyllä:"Jehova, Jehova, kuin jotain mantraa, mutta valehtelevat Jehovan nimessä.Olen töissä vanhainkodissa.....jokaisella potilaalla on Jumala mielessä kun loppu lähestyy, sinä olet yksi heistä, kun se ikä koittaa!
Nyt voit jatkaa pullistelua siihen asti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen töissä vanhainkodissa.....jokaisella potilaalla on Jumala mielessä kun loppu lähestyy, sinä olet yksi heistä, kun se ikä koittaa!
Nyt voit jatkaa pullistelua siihen asti!Minulla on Jumala mielessä TÄNÄÄNKIN.
Mutta se on eri asia kun vartiotornilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Jumala mielessä TÄNÄÄNKIN.
Mutta se on eri asia kun vartiotornilla.Siinä tapauksessa sinulla ei ole Jumalaa ollenkaan!
JT on isä ja Poika, lahkoilla sitä ei ole! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen töissä vanhainkodissa.....jokaisella potilaalla on Jumala mielessä kun loppu lähestyy, sinä olet yksi heistä, kun se ikä koittaa!
Nyt voit jatkaa pullistelua siihen asti!Olen itsekin tehnyt töitä vanhusten parissa.
Oletko sinä vartiotornilaisena rukoillut kuolevien kanssa? Tuskinpa. Olethan vartiotornilainen.
Kerran olin kaksistaan kuolevan vanhuksen kanssa työpaikallani. Hän ei puhunut enää mitään.
Sanoin hänelle:"Rukoillaanko Herraa Jeesusta, että Hän muistaisi sinua kun tulee valtakuntaansa?"
Hän hymyili vienosti.
Rukoilimme. Seuraavana aamuna kun menin töihin, hän oli kuollut, sama vieno hymy kasvoillaan mikä oli hänellä edellisenä päivänä .
Rukoiletko sinä työpaikallasi kuolevien kanssa?
Jos olet JT, niin epäilen suuresti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekin tehnyt töitä vanhusten parissa.
Oletko sinä vartiotornilaisena rukoillut kuolevien kanssa? Tuskinpa. Olethan vartiotornilainen.
Kerran olin kaksistaan kuolevan vanhuksen kanssa työpaikallani. Hän ei puhunut enää mitään.
Sanoin hänelle:"Rukoillaanko Herraa Jeesusta, että Hän muistaisi sinua kun tulee valtakuntaansa?"
Hän hymyili vienosti.
Rukoilimme. Seuraavana aamuna kun menin töihin, hän oli kuollut, sama vieno hymy kasvoillaan mikä oli hänellä edellisenä päivänä .
Rukoiletko sinä työpaikallasi kuolevien kanssa?
Jos olet JT, niin epäilen suuresti.Puhut asian vierestä!
Ihmisenä oma elämäntyyli ratkaisee, onko pelastettujen joukossa!
Vanhus kenen puolesta rukoilit, oli turhaa, jos ei ollut uskossa, sillä ei pelastuta,jos rukoillaan pv ennen kuolemaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut asian vierestä!
Ihmisenä oma elämäntyyli ratkaisee, onko pelastettujen joukossa!
Vanhus kenen puolesta rukoilit, oli turhaa, jos ei ollut uskossa, sillä ei pelastuta,jos rukoillaan pv ennen kuolemaaPahantekijä sanoi Jeesukselle, joka oli hänen vierellään:"Muista minua kun tulet valtakuntaasi". Toinen kirosi Jeesusta.
Tuo vanhus, joka hymyillen kuoli, ei ainakaan kieltänyt minua rukoilemasta.
Mistä sinä tiedät mitä hän vielä sydämmessään ajatteli?
Ehkä hän ei ollut koskaan ottanut kantaa Jeesukeen, mutta kuoleman tulessa, niinkuin pahantekijäkin, viimein otti.
Mikä sinä olet sanomaan:" turhaa"? Oletko joku "varajeesus"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahantekijä sanoi Jeesukselle, joka oli hänen vierellään:"Muista minua kun tulet valtakuntaasi". Toinen kirosi Jeesusta.
Tuo vanhus, joka hymyillen kuoli, ei ainakaan kieltänyt minua rukoilemasta.
Mistä sinä tiedät mitä hän vielä sydämmessään ajatteli?
Ehkä hän ei ollut koskaan ottanut kantaa Jeesukeen, mutta kuoleman tulessa, niinkuin pahantekijäkin, viimein otti.
Mikä sinä olet sanomaan:" turhaa"? Oletko joku "varajeesus"?Ristin tilanne oli aivan toinen!
Turhaa on tulla uskoon pv ennen kuolemaa, samoin koskee rukoilemista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristin tilanne oli aivan toinen!
Turhaa on tulla uskoon pv ennen kuolemaa, samoin koskee rukoilemista!Ristin tilanne ei ole yhtään toinen.
Pahantekiä teki sen viime hetkellä.
Sinäkin voit tehdä sen viime hetkellä ja tunnustaa, että Jeesus on Herra, jos et muuten kuin sydämessäsi ja tunnustaa, että elämä meni vartiotornihölynpölyssä.
Teoillasi, kun raapustelit raportteja ja julistit väärää evankeliumia et itseäsi ole pelastunut.
Armossa meidät pelastetaan. Anonyymi kirjoitti:
Nyt voit jatkaa pullistelua siihen asti!Peräilma se on mielessä, kun loppu lähenee. Ja pimppa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18051291J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Anonyymi 2023-10-14 18:38:01
"Hokevat kyllä:"Jehova, Jehova, kuin jotain mantraa, mutta valehtelevat Jehovan nimessä."
5 Moos. 5:11 - Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
Matteuksen evankeliumi:
6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
-Siis Jeesus antoi nimen taivaan Isä, rukouksessa jossa Jumalan nimi sanotaan pyhitetyksi.
Todistajat on opetettu sanomaan että se on mallirukous.
Vastaa sinä, että malliksi siis annettu että käytä nimeä taivaan Isä.- Anonyymi
Metsään meni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsään meni!
Ei mennyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt!
Menee, kaikki ihmistekoinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee, kaikki ihmistekoinen!
Anonyymi 2023-10-15 12:25:18
5 Moos. 5:11 - Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
Matteuksen evankeliumi:
6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
-Siis Jeesus antoi nimen taivaan Isä, rukouksessa jossa Jumalan nimi sanotaan pyhitetyksi.
Todistajat on opetettu sanomaan että se on mallirukous.
Vastaa sinä, että malliksi siis annettu että käytä nimeä taivaan Isä."
Metsässäkö ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637