Nainen olisitko sulaa vahaa

Anonyymi-ap

Ja aivan myyty jos sinkkumies tulis vm 1998 fiat scudolla 1.9 td eteesi ja avaa ikkunan ja sanoo pimu tuu kyytiin nyt lähdetään kahville

81

515

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En olisi. Mua kiinnosta kenenkään autot, olivat ne mitä tahansa. En myöskään ole "pimu" (enkä ole koskaan ollut), enkä arvosta ihmisiä, jotka minua sellaiseksi kutsuvat (en ole koskaan arvostanut). Tuntemattomat, jotka alkaisivat mulle huudella jostain autonikkunoista ovat kaikenkaikkiaan 👎👎👎.

      • Anonyymi

        Onkohan noin vaik se on tuleva aviomiehesi oletko sitten tipu vai tipuliini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan noin vaik se on tuleva aviomiehesi oletko sitten tipu vai tipuliini

        Kyllä, se on juuri noin. Tipu ja tipuliini ovat yhtä yököttäviä kutsumistapoja kuin pimu. Noita käyttävä mies saa myös painua hevon kuuseen.


      • Anonyymi

        Mua puhuttelisi pimuksi vain joku sellainen tuttu mies, jolla ei ole mitään haaveita ja toiveita mun suhteeni. Sanoja, jotka otan vittuiIuna, mutta riittävän tutun ja turvallisen taholta hyväntahtoisena vittuiluna, joka sanotaan, koska tiedetään mun vihaavan sitä. Romattinen kumppanini kuitenkin tietäisi olla noita koskaan käyttämättä, sillä vetäisin niistä tosissaan herneen nenääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua puhuttelisi pimuksi vain joku sellainen tuttu mies, jolla ei ole mitään haaveita ja toiveita mun suhteeni. Sanoja, jotka otan vittuiIuna, mutta riittävän tutun ja turvallisen taholta hyväntahtoisena vittuiluna, joka sanotaan, koska tiedetään mun vihaavan sitä. Romattinen kumppanini kuitenkin tietäisi olla noita koskaan käyttämättä, sillä vetäisin niistä tosissaan herneen nenääni.

        Ikkuna kiinni kytkin ylös fiat scudo lähti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikkuna kiinni kytkin ylös fiat scudo lähti

        Tervemenoa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua puhuttelisi pimuksi vain joku sellainen tuttu mies, jolla ei ole mitään haaveita ja toiveita mun suhteeni. Sanoja, jotka otan vittuiIuna, mutta riittävän tutun ja turvallisen taholta hyväntahtoisena vittuiluna, joka sanotaan, koska tiedetään mun vihaavan sitä. Romattinen kumppanini kuitenkin tietäisi olla noita koskaan käyttämättä, sillä vetäisin niistä tosissaan herneen nenääni.

        Ja mietit kuten laulussa kari tapio niin yksin oon rakkain miksi lähdit pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mietit kuten laulussa kari tapio niin yksin oon rakkain miksi lähdit pois

        Ja sinua harmittaa itkettää se oikea lähti pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mietit kuten laulussa kari tapio niin yksin oon rakkain miksi lähdit pois

        En miettisi. ÄIlötykset ovat ällöttäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinua harmittaa itkettää se oikea lähti pois

        Enemmän harmittaisi joutua katselemaan ja eritoten kuuntelemaan äIIöttävää miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän harmittaisi joutua katselemaan ja eritoten kuuntelemaan äIIöttävää miestä.

        Äitisi kuulee mitä teit ja sanoo flikka mitä vit.ua menit tekemään ajoit miehen pois en koskaan pääse anopiksi voi voi flikka mitä teit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi kuulee mitä teit ja sanoo flikka mitä vit.ua menit tekemään ajoit miehen pois en koskaan pääse anopiksi voi voi flikka mitä teit

        Eikö sen ällötyksen pitänyt jo aikaa sitten häipyä menemään. Mitä se siinä vielä notkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi kuulee mitä teit ja sanoo flikka mitä vit.ua menit tekemään ajoit miehen pois en koskaan pääse anopiksi voi voi flikka mitä teit

        Ja siis mun äitini on voinut jo muutamastakin tarjokkaasta todeta, että miksi ei kelvannut. Ällötyksen torjumisesta hän sen sijaan vain kehuisi.


    • Anonyymi

      Aloitus toi mieleen jonkin keskiviikkoisen kyläsarjan.

      • Anonyymi

        Eli tavis meininkiä ja teistä tulis pari


    • Todennäköisesti en. Ihmettelisin mikä mies tuo oikein on ja miksi hän pyytää minua kahville. Siis jos joku ihan outo mies tulisi autolla tuohon kadulle ja huutaisi mulle, että "pimu lähetäänkö kahville?"

      • Anonyymi

        No se pitää sinusta ja ottaa sinusta naisen/vaimon itselleen semmonen mies se vaan oli eli iski sinut omakseen


      • Anonyymi

        Tähän sopii frederikin laulu tule tyttö kyytiin


      • Anonyymi

        Miksi mies pyytää sinua kahville tähän sopii laulu suomeksi kaunis nainen eli mies näkee sinut eli kaunis nainen voiko olla kauniimpaa kuin tuo nainen eli norppa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se pitää sinusta ja ottaa sinusta naisen/vaimon itselleen semmonen mies se vaan oli eli iski sinut omakseen

        Ei noita naisia ihan noin vain oteta itselleen ja omakseen tai voihan sitä niin tehdä jos haluu linnaan muutamiks vuosiks hakatavaks raiskarina ja kongilutkaks.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies pyytää sinua kahville tähän sopii laulu suomeksi kaunis nainen eli mies näkee sinut eli kaunis nainen voiko olla kauniimpaa kuin tuo nainen eli norppa

        Jaa, että ei ole kauniinpaa kuin norppa.
        https://www.sll.fi/mita-me-teemme/saimaannorppa/nain-voit-auttaa/
        No onhan tuo oikein suloinen ja ihana =D =D


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei noita naisia ihan noin vain oteta itselleen ja omakseen tai voihan sitä niin tehdä jos haluu linnaan muutamiks vuosiks hakatavaks raiskarina ja kongilutkaks.😄.

        Eli tarkoitat mies joutuu naimisiin


      • Anonyymi

        Kyllä joku sinkkumies sinut omakseen haluaa odotas kun tapaat sen niin mene kahville kun se pyytää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joku sinkkumies sinut omakseen haluaa odotas kun tapaat sen niin mene kahville kun se pyytää

        Mutta pitää olla sitten hyvää kahvia ja oikein kunnon voileipä kunnon päällyksillä. Ja millään ökyautolla ei sitten ajella. Vaikka 1960-70 -lukujen Volkswagen-pakettiauto tai 1980-90 -lukujen Saab. Kelpaa nykyautokin, jos ei ole mikään luksusauto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tarkoitat mies joutuu naimisiin

        Ei vaan tarkoitan ihan kirjaimellisesti sitä mitä sanon. Niin siinä käy jos naisen vaan ottaa itselleen/omakseen kysymättä ja kunnioittamatta naisen omaa tahtoa ja mielipidettä. Se on aivan se ja sama mitä se mies tahtoo ja haluaa jos nainen ei tahdo ja halua. Ja juuri tuollaisen kuvan saa noista puheista kun naisista puhutaan tuohon tapaan ja sävyyn aivan kuin heillä ei olisi mitään omaa tahtoa ja he olisivat vaan määräiltävissä miehen tahdon ja halujen mukaan.🙂.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mutta pitää olla sitten hyvää kahvia ja oikein kunnon voileipä kunnon päällyksillä. Ja millään ökyautolla ei sitten ajella. Vaikka 1960-70 -lukujen Volkswagen-pakettiauto tai 1980-90 -lukujen Saab. Kelpaa nykyautokin, jos ei ole mikään luksusauto.

        Ehkä tulee fiat scudolla vm 1998 ja nesteelle kahville kyl se hyvää sumppii o


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tulee fiat scudolla vm 1998 ja nesteelle kahville kyl se hyvää sumppii o

        Neste on ok. Fiat sudo ihan jees. Kai sillä ajelee. =D =D =D


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei vaan tarkoitan ihan kirjaimellisesti sitä mitä sanon. Niin siinä käy jos naisen vaan ottaa itselleen/omakseen kysymättä ja kunnioittamatta naisen omaa tahtoa ja mielipidettä. Se on aivan se ja sama mitä se mies tahtoo ja haluaa jos nainen ei tahdo ja halua. Ja juuri tuollaisen kuvan saa noista puheista kun naisista puhutaan tuohon tapaan ja sävyyn aivan kuin heillä ei olisi mitään omaa tahtoa ja he olisivat vaan määräiltävissä miehen tahdon ja halujen mukaan.🙂.

        Mee nukkumaan älä riitaa haasta ja jos et ymmärrä niin älä puutu no ei asiasta enempää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee nukkumaan älä riitaa haasta ja jos et ymmärrä niin älä puutu no ei asiasta enempää

        En mä haasta riitaa. Tuo on vaan tosi ilkeä ja halventava tapa puhua naisista.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee nukkumaan älä riitaa haasta ja jos et ymmärrä niin älä puutu no ei asiasta enempää

        No ehkä tuo mun eka kommenttini oli tarpeettoman ilkeä ja se olis voinu jäädä ehkä kirjoittamattakin ja asian olis voinu tehdä selväksi muullakin tapaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä haasta riitaa. Tuo on vaan tosi ilkeä ja halventava tapa puhua naisista.🙂.

        No vielä halventavampaa oli sillä, joka sanoi, etteivät lapsettomat suomalaiset naiset ole suomalaisia ja heidän olisi hyvä muuttaa pois maasta. Itse olen suhtautunut tähän kirjoittelijaan ihan huumorilla. Eihän hän ole kysynyt muuta kuin, että olisiko kiva, jos mies tulisi autolla asunnon etenen ja huutaisi haluatko lähteä kahville. No, en mää oikessa elämässä ehkä lähtis kahville, jos joku random mies huutais autosta tossa kadulla, että lähetkö kahville. Mutta voihan sitä tässä vähän huumorilla jutella.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ehkä tuo mun eka kommenttini oli tarpeettoman ilkeä ja se olis voinu jäädä ehkä kirjoittamattakin ja asian olis voinu tehdä selväksi muullakin tapaa.🙂.

        Tämän sanon vielä esim mies ja nainen menee naimisiin miehen nimi on alpo ja naisen nimi aino ja pappi kysyy tahdotko alpo ottaa OTTAA ainon vaimoksesi ja alpo vastaa tahdon ja pappi kysyy aino tahdotko ottaa alpon aviomieheksesi aino vastaa tahdon niin kumpikin ottaa toisensa eli mies ottaa vaimon itselleen ja nainen ottaa miehen itselleen eli alpo ei raiskaa ainoa ei ota väkisin ainoa ja aino ei raiskaa alpoa ei väkisin ota alpoa eli ihmiset puhuu ja sanoo esim mies ottaa naisen omakseen eli hyväksyy ja haluaa naisen kanssa seurustella eli ottaa naisekseen kukaan ihminen ei ymmärrä että sanotaan että raiskaa pakottaa raiskaa ja raiskaa ja nainen ottaa siitä miehen itselleen eli he haluqvat toisiaan heistä tulee pari ja rakastuvat ja rakastavat toisiaan ei raiskaa ei pakota ei raiskaa ja jos et ymmärrä tätä niin en voi sille mitään ja kyllä tikusta riitaa haastat ja jos mies ja nainen ottavat toisensa eli rakastuvat niin ei siitä vankilaan joudu ja eikä ole väärin ja pahaa vaan kaunis ja ihana asia


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ehkä tuo mun eka kommenttini oli tarpeettoman ilkeä ja se olis voinu jäädä ehkä kirjoittamattakin ja asian olis voinu tehdä selväksi muullakin tapaa.🙂.

        Ja jos kysyn sinulta miksi et ota itsellesi omaa naista ja vaimoa ja mene naimisiin niin mitä tarkoitan sillä 1 etsit itsellesi kivan naisen ja otat siitä vaimon itsellesi vai 2 raiskaat sen ja pakotat raiskaukseen ja taas raiskaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kysyn sinulta miksi et ota itsellesi omaa naista ja vaimoa ja mene naimisiin niin mitä tarkoitan sillä 1 etsit itsellesi kivan naisen ja otat siitä vaimon itsellesi vai 2 raiskaat sen ja pakotat raiskaukseen ja taas raiskaat

        Ja normaalille ihmiselle naiselle tai miehelle ei tule mieleen raiskaus jos sanotaan mies ota itsellesi nainen tai vaimo ja ole onnellinen eli perusta perhe mutta vankilavenkula miettii ehkä eritavalla


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        No vielä halventavampaa oli sillä, joka sanoi, etteivät lapsettomat suomalaiset naiset ole suomalaisia ja heidän olisi hyvä muuttaa pois maasta. Itse olen suhtautunut tähän kirjoittelijaan ihan huumorilla. Eihän hän ole kysynyt muuta kuin, että olisiko kiva, jos mies tulisi autolla asunnon etenen ja huutaisi haluatko lähteä kahville. No, en mää oikessa elämässä ehkä lähtis kahville, jos joku random mies huutais autosta tossa kadulla, että lähetkö kahville. Mutta voihan sitä tässä vähän huumorilla jutella.

        Asia on noin ja oikeasssa elämässä tuskin kukaan ventovieras pyytää ventovierasta naista ulos kahveille ja leikkimielistä jutustelua ja kun sanoin mies pyytää kahveille niin se on fiktiomies eli ei liity minuun tai kehenkään oikeaan mieheen vaan fiktio mieheen eli jokainen kuvittelee tilanteen ja yleistäen olen kirjoitellut en koskaan ole sanonut jostakin vaan yleistäen


      • Norppa83 kirjoitti:

        No vielä halventavampaa oli sillä, joka sanoi, etteivät lapsettomat suomalaiset naiset ole suomalaisia ja heidän olisi hyvä muuttaa pois maasta. Itse olen suhtautunut tähän kirjoittelijaan ihan huumorilla. Eihän hän ole kysynyt muuta kuin, että olisiko kiva, jos mies tulisi autolla asunnon etenen ja huutaisi haluatko lähteä kahville. No, en mää oikessa elämässä ehkä lähtis kahville, jos joku random mies huutais autosta tossa kadulla, että lähetkö kahville. Mutta voihan sitä tässä vähän huumorilla jutella.

        No joo se nyt oli vielä paljon ikävämpää. Ja on väliksen jutuissa huumoriakin mukana mutta välillä mun mielestä sillä huumorilla mukamas oikeutetaan sellasta asennetta naisia kohtaan mikä on mun mielestä väärin. Enkä mä nyt siis tarkota pelkästään just tätä juttua täähän tosiaan on hyvinkin lievemmästä päästä. Eikä tietysti toi munkaan reaktioni siihen ollu mikään asiallisin mahdollinen se on ihan totta mutta niin kuin mä aiemmin totesin ei me ritaritkaan olla täydellisiä ja välillä sattuu virheitäkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo se nyt oli vielä paljon ikävämpää. Ja on väliksen jutuissa huumoriakin mukana mutta välillä mun mielestä sillä huumorilla mukamas oikeutetaan sellasta asennetta naisia kohtaan mikä on mun mielestä väärin. Enkä mä nyt siis tarkota pelkästään just tätä juttua täähän tosiaan on hyvinkin lievemmästä päästä. Eikä tietysti toi munkaan reaktioni siihen ollu mikään asiallisin mahdollinen se on ihan totta mutta niin kuin mä aiemmin totesin ei me ritaritkaan olla täydellisiä ja välillä sattuu virheitäkin.🙂.

        Juu, annan anteeksi sinulle, oi uljas ritari =D =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on noin ja oikeasssa elämässä tuskin kukaan ventovieras pyytää ventovierasta naista ulos kahveille ja leikkimielistä jutustelua ja kun sanoin mies pyytää kahveille niin se on fiktiomies eli ei liity minuun tai kehenkään oikeaan mieheen vaan fiktio mieheen eli jokainen kuvittelee tilanteen ja yleistäen olen kirjoitellut en koskaan ole sanonut jostakin vaan yleistäen

        Eli jos sanon joku sinkkumies pyytää naista kahville niin jokainen nainen voi miettiä unelmiensa miehen joka pyytäisi häntä kahville eikä liity mitenkään raiskaukseen pakottamiseen ym vaan keksitty juttu ja leikkimielisesti naiset voi lähteä tarinaan eli satuun keksittyyn juttuun leikkimielisesti mukaan ja ei kenestäkään oikeasta ihmisestä kyse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän sanon vielä esim mies ja nainen menee naimisiin miehen nimi on alpo ja naisen nimi aino ja pappi kysyy tahdotko alpo ottaa OTTAA ainon vaimoksesi ja alpo vastaa tahdon ja pappi kysyy aino tahdotko ottaa alpon aviomieheksesi aino vastaa tahdon niin kumpikin ottaa toisensa eli mies ottaa vaimon itselleen ja nainen ottaa miehen itselleen eli alpo ei raiskaa ainoa ei ota väkisin ainoa ja aino ei raiskaa alpoa ei väkisin ota alpoa eli ihmiset puhuu ja sanoo esim mies ottaa naisen omakseen eli hyväksyy ja haluaa naisen kanssa seurustella eli ottaa naisekseen kukaan ihminen ei ymmärrä että sanotaan että raiskaa pakottaa raiskaa ja raiskaa ja nainen ottaa siitä miehen itselleen eli he haluqvat toisiaan heistä tulee pari ja rakastuvat ja rakastavat toisiaan ei raiskaa ei pakota ei raiskaa ja jos et ymmärrä tätä niin en voi sille mitään ja kyllä tikusta riitaa haastat ja jos mies ja nainen ottavat toisensa eli rakastuvat niin ei siitä vankilaan joudu ja eikä ole väärin ja pahaa vaan kaunis ja ihana asia

        No naimisiinmeno on täysin eri asia ja se mitä siinä höpötellään. Sanalla ottaa on myös muita tarkotuksia ja jos mies menee tuntemattoman naisen luo kadulla ja ottaa tämän itselleen niin siitä kyllä saa aivan täysin eri kuvan kuin yhteisymmärryksessä tapahtuvasta tutustumisesta. Ei ketään naista vaan mennä ja oteta. Tuollain esitettynä termi kun vihjaa ettei siinä oo naisen omalla halulla tai tahdolla yhtään mitään minkäänlaista merkitystä ja että hänet otetaan olisi ne mitä hyvänsä. Sellainen kuva siitä nyt vaan tulee.🙂.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        No vielä halventavampaa oli sillä, joka sanoi, etteivät lapsettomat suomalaiset naiset ole suomalaisia ja heidän olisi hyvä muuttaa pois maasta. Itse olen suhtautunut tähän kirjoittelijaan ihan huumorilla. Eihän hän ole kysynyt muuta kuin, että olisiko kiva, jos mies tulisi autolla asunnon etenen ja huutaisi haluatko lähteä kahville. No, en mää oikessa elämässä ehkä lähtis kahville, jos joku random mies huutais autosta tossa kadulla, että lähetkö kahville. Mutta voihan sitä tässä vähän huumorilla jutella.

        Samaa mieltä. Nämä väliksen jutut voi pääosin ottaa ihan huumorilla. Tosin on hänellä välillä tapana alkaa vähän törkeälläkin tavalla kirjoitella, kun ei saa tahtoaan läpi, mutta hän yleensä tajuaa itsekin lopettaa jossain kohtaa. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kysyn sinulta miksi et ota itsellesi omaa naista ja vaimoa ja mene naimisiin niin mitä tarkoitan sillä 1 etsit itsellesi kivan naisen ja otat siitä vaimon itsellesi vai 2 raiskaat sen ja pakotat raiskaukseen ja taas raiskaat

        En mä ota yhtään ketään itelleni koska sen toisenkin tahdolla ja haluilla on merkitystä. Mä voin saada hänet itselleni kumppaniksi jos hän itse niin haluaa tapahtuvan. Ei toista ihmisiä oteta eikä rakkautta oteta se saadaan jos se toinen sen tahtoo antaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä ota yhtään ketään itelleni koska sen toisenkin tahdolla ja haluilla on merkitystä. Mä voin saada hänet itselleni kumppaniksi jos hän itse niin haluaa tapahtuvan. Ei toista ihmisiä oteta eikä rakkautta oteta se saadaan jos se toinen sen tahtoo antaa.🙂.

        Asiaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, annan anteeksi sinulle, oi uljas ritari =D =D

        Oi kiitos armas neito otan tämän anteeksi annon vastaan nöyrin sydämin ja hyvin suurella kiitollisuudella.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oi kiitos armas neito otan tämän anteeksi annon vastaan nöyrin sydämin ja hyvin suurella kiitollisuudella.😊.

        Eipä mitään. Ole hyvä vain oi uljas ritari, joka ratsastat valkealla ratsulla auringonlaskua päin =D =D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos sanon joku sinkkumies pyytää naista kahville niin jokainen nainen voi miettiä unelmiensa miehen joka pyytäisi häntä kahville eikä liity mitenkään raiskaukseen pakottamiseen ym vaan keksitty juttu ja leikkimielisesti naiset voi lähteä tarinaan eli satuun keksittyyn juttuun leikkimielisesti mukaan ja ei kenestäkään oikeasta ihmisestä kyse

        No lähetäänpä sitten satuun mukaan. Jos vaikka enemmän tai vähemmän tämän tyylinen mies tuli huuteleen, että lähetkö kahville, niin ainakin voisin harkita:
        https://fi.pinterest.com/stelladizara/rory/
        tai vaikka tänkin tyylinen:
        https://barriewentzell.com/portfolio/mick-ralphs-1974/


      • Norppa83 kirjoitti:

        Asiaa.

        Kiitos.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Eipä mitään. Ole hyvä vain oi uljas ritari, joka ratsastat valkealla ratsulla auringonlaskua päin =D =D

        Vähän erästä piirrettyä hahmoa jonka hevomen muuten myös oli valkea mukaillen.😀. I'm a poor lonesome knight rideing to sunset...


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No naimisiinmeno on täysin eri asia ja se mitä siinä höpötellään. Sanalla ottaa on myös muita tarkotuksia ja jos mies menee tuntemattoman naisen luo kadulla ja ottaa tämän itselleen niin siitä kyllä saa aivan täysin eri kuvan kuin yhteisymmärryksessä tapahtuvasta tutustumisesta. Ei ketään naista vaan mennä ja oteta. Tuollain esitettynä termi kun vihjaa ettei siinä oo naisen omalla halulla tai tahdolla yhtään mitään minkäänlaista merkitystä ja että hänet otetaan olisi ne mitä hyvänsä. Sellainen kuva siitä nyt vaan tulee.🙂.

        Oletko raiskannut naisia vai miksi sinulle tulee mieleen raiskakset joku sanoo nainen ottaa itselleen miehen tarkoittaa nainen iskee miehen omakseen eli vokottelee viettelee ym ei iske puukolla ei pakota ei raiskaa miksi sinulle tulee mieleen raiskaus jos nainen ottaa itselleen iki oman miehen ja onko sinusta törkeää halveksittavaa ym jos mies ja nainen rakastuvat ja se loukkaa sinua niin miksi se loukkaa sinua ja on törkeätä ja miksi se on törkeä raiskaus sinulle varmasti ajatellaan eri tavalla tai puhutaan eri suomea esim sanon mies ajaa polkupyörällä niin tarkoitan mies ajaa omalla polkupyörällä ja sinä mies varasti polkupyörän ja raiskaa polkupyörän ja pakottaa olemaan polkupyärän kanssaan ja raiskaa toistamiseen polkupyörän ja loukkaa syvästi naisia niin miksi ymmärrämme eritavalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko raiskannut naisia vai miksi sinulle tulee mieleen raiskakset joku sanoo nainen ottaa itselleen miehen tarkoittaa nainen iskee miehen omakseen eli vokottelee viettelee ym ei iske puukolla ei pakota ei raiskaa miksi sinulle tulee mieleen raiskaus jos nainen ottaa itselleen iki oman miehen ja onko sinusta törkeää halveksittavaa ym jos mies ja nainen rakastuvat ja se loukkaa sinua niin miksi se loukkaa sinua ja on törkeätä ja miksi se on törkeä raiskaus sinulle varmasti ajatellaan eri tavalla tai puhutaan eri suomea esim sanon mies ajaa polkupyörällä niin tarkoitan mies ajaa omalla polkupyörällä ja sinä mies varasti polkupyörän ja raiskaa polkupyörän ja pakottaa olemaan polkupyärän kanssaan ja raiskaa toistamiseen polkupyörän ja loukkaa syvästi naisia niin miksi ymmärrämme eritavalla

        Mitä ihmettä nyt tapahtuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko raiskannut naisia vai miksi sinulle tulee mieleen raiskakset joku sanoo nainen ottaa itselleen miehen tarkoittaa nainen iskee miehen omakseen eli vokottelee viettelee ym ei iske puukolla ei pakota ei raiskaa miksi sinulle tulee mieleen raiskaus jos nainen ottaa itselleen iki oman miehen ja onko sinusta törkeää halveksittavaa ym jos mies ja nainen rakastuvat ja se loukkaa sinua niin miksi se loukkaa sinua ja on törkeätä ja miksi se on törkeä raiskaus sinulle varmasti ajatellaan eri tavalla tai puhutaan eri suomea esim sanon mies ajaa polkupyörällä niin tarkoitan mies ajaa omalla polkupyörällä ja sinä mies varasti polkupyörän ja raiskaa polkupyörän ja pakottaa olemaan polkupyärän kanssaan ja raiskaa toistamiseen polkupyörän ja loukkaa syvästi naisia niin miksi ymmärrämme eritavalla

        Mä jaksa samaa asiaa sulle uudestaan selittää lue tuolta mun viesteistä minkä kuvan useimmat ihmiset siitä saa kun vieras tuntematon mies menee naisen ottamaan. Ja kato kun suurinnosa ihmisistä ei puhu välistä vaikka sä niin luulisitkin.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko raiskannut naisia vai miksi sinulle tulee mieleen raiskakset joku sanoo nainen ottaa itselleen miehen tarkoittaa nainen iskee miehen omakseen eli vokottelee viettelee ym ei iske puukolla ei pakota ei raiskaa miksi sinulle tulee mieleen raiskaus jos nainen ottaa itselleen iki oman miehen ja onko sinusta törkeää halveksittavaa ym jos mies ja nainen rakastuvat ja se loukkaa sinua niin miksi se loukkaa sinua ja on törkeätä ja miksi se on törkeä raiskaus sinulle varmasti ajatellaan eri tavalla tai puhutaan eri suomea esim sanon mies ajaa polkupyörällä niin tarkoitan mies ajaa omalla polkupyörällä ja sinä mies varasti polkupyörän ja raiskaa polkupyörän ja pakottaa olemaan polkupyärän kanssaan ja raiskaa toistamiseen polkupyörän ja loukkaa syvästi naisia niin miksi ymmärrämme eritavalla

        Taas alkaa iso pyörä heittää Välis. Mä totesin tossa aiemmin. että "Nämä väliksen jutut voi pääosin ottaa ihan huumorilla. Tosin on hänellä välillä tapana alkaa vähän törkeälläkin tavalla kirjoitella, kun ei saa tahtoaan läpi, mutta hän yleensä tajuaa itsekin lopettaa jossain kohtaa." Nyt on se kohta, kun sun pitäis taas tajuta ihan itse lopettaa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä jaksa samaa asiaa sulle uudestaan selittää lue tuolta mun viesteistä minkä kuvan useimmat ihmiset siitä saa kun vieras tuntematon mies menee naisen ottamaan. Ja kato kun suurinnosa ihmisistä ei puhu välistä vaikka sä niin luulisitkin.🙂.

        Ei kannata vastata enää noihin viesteihin. Sitä paitsi nää viestit tulee mulle mun viestiboksiin ja luulen ensin, että viesti on tarkotettu mulle. Ymmärrän toki, jos sua ärsyttää. Kyllä määkin ihmettelin tota viimestä "oletko raiskannut naisia...", johon sääkin vastasit.


      • Anonyymi

        Kyllä sä Välis olet ihan raiskaamisellakin täällä uhkaillut ja vapaudenriistolla.


      • Rauhotutaanpa nyt =) Juu, se alotus, jossa kysyit olisko nainen kiva, jos mies tarjoais perunamuussia ja silikkapihvejä (joku sellainen taisi olla) oli ihan asiallinen ja muutkin sen tyyppiset kyselyt. Harmittomia. Mutta nyt on ehkä sulla ja Mikkojuhanillakin vähän mopo tainnut karata käsistä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei kannata vastata enää noihin viesteihin. Sitä paitsi nää viestit tulee mulle mun viestiboksiin ja luulen ensin, että viesti on tarkotettu mulle. Ymmärrän toki, jos sua ärsyttää. Kyllä määkin ihmettelin tota viimestä "oletko raiskannut naisia...", johon sääkin vastasit.

        No ei kannattas niin kyllä. No en mä haluu ainakaan sun boxia millään riitelyllä täyttää enkä kyllä muutenkaan riidellä tyhjänpäiväsyyksiä joten eiköhän tää saa olla tässä. 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä Välis olet ihan raiskaamisellakin täällä uhkaillut ja vapaudenriistolla.

        No ehkä puhun sitten täällä eri suomea kuin muut ja minun on nyt aika lopettaa muiden piinaaminen ja vitsejäni ei kukaan ymmärrä eikä juttujani niin kyllä minun sitten on aika poistua


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Rauhotutaanpa nyt =) Juu, se alotus, jossa kysyit olisko nainen kiva, jos mies tarjoais perunamuussia ja silikkapihvejä (joku sellainen taisi olla) oli ihan asiallinen ja muutkin sen tyyppiset kyselyt. Harmittomia. Mutta nyt on ehkä sulla ja Mikkojuhanillakin vähän mopo tainnut karata käsistä.

        Ei kyllä se minulla on mopo karannut en osaa jutella täällä kenellekkään niin minä olen outo muttq livessä osaan jutella kaikkien kanssa mutta en täällä tai juttelen työläiskieltä minulla ja muilla täällä on vaan niin eri jutut ja vitsit ja huumori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä puhun sitten täällä eri suomea kuin muut ja minun on nyt aika lopettaa muiden piinaaminen ja vitsejäni ei kukaan ymmärrä eikä juttujani niin kyllä minun sitten on aika poistua

        En puhu. Sä olet mm. kerran vetänyt herneen nenääsi, kun toinen osapuoli ei halunnut syödä nakkikastiketta ja perunaa ja aloittanut kokonaan uuden ketjun, kertoen miten haluaisit vangita tuon naisen johonkin veneeseen ja syötää sille vain nakkikastiketta ja perunaa ja pakottaa siivoamaan alusvaatteisillaan laivan lattioita ja välillä "tarjota kapteenin omaa makkaraa". Ei ihan tervettä käytöstä Välis hei ja huumorinakin ihan h.vetin huonoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se minulla on mopo karannut en osaa jutella täällä kenellekkään niin minä olen outo muttq livessä osaan jutella kaikkien kanssa mutta en täällä tai juttelen työläiskieltä minulla ja muilla täällä on vaan niin eri jutut ja vitsit ja huumori

        Työläiset eivät todellakaan puhu noin. Älä morkkaa duunareita.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Rauhotutaanpa nyt =) Juu, se alotus, jossa kysyit olisko nainen kiva, jos mies tarjoais perunamuussia ja silikkapihvejä (joku sellainen taisi olla) oli ihan asiallinen ja muutkin sen tyyppiset kyselyt. Harmittomia. Mutta nyt on ehkä sulla ja Mikkojuhanillakin vähän mopo tainnut karata käsistä.

        Nytkin monta eri kirjoittajaa minua vastaan ja ymmärtävät toisiaan ja minua ei ymmärrä kukaan eli minun kuuluu nyt poistua täältä ei aloitustakaan kukaan ymmärtänyt ja muitakaan aloituksiani ei kukaan ymmärrä ja kuten sillivoileipä tai silakka pihvi aloitus niin kaikkia vain ärsyttää ja haastan vain riitaa ja siinäkin raiskaan ja pahoitan naisten mieliä ja raiskaan niin nyt on aika lopettaa eli kaikkea hyvää kaikille


      • Anonyymi kirjoitti:

        En puhu. Sä olet mm. kerran vetänyt herneen nenääsi, kun toinen osapuoli ei halunnut syödä nakkikastiketta ja perunaa ja aloittanut kokonaan uuden ketjun, kertoen miten haluaisit vangita tuon naisen johonkin veneeseen ja syötää sille vain nakkikastiketta ja perunaa ja pakottaa siivoamaan alusvaatteisillaan laivan lattioita ja välillä "tarjota kapteenin omaa makkaraa". Ei ihan tervettä käytöstä Välis hei ja huumorinakin ihan h.vetin huonoa.

        Taidan muistaa tuollaiset ketjut eikä siitä ole edes kovin kauankaan, kun sellaiset oli täällä.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Taidan muistaa tuollaiset ketjut eikä siitä ole edes kovin kauankaan, kun sellaiset oli täällä.

        Ei siitä niin hirveän kauaa tosiaan ole.


    • Anonyymi

      Sulaa kuumaa lyijyä kun kaada karvoille niin lähtee karva pois.

    • Anonyymi

      karvojen poisto operaastio, jooh, jotain kuumaa sulaa lyijyä kaadat kainaloihin jotta se hyytyy jsa sitten poistuu karvat kainaloistakin, mutts: silloin saatsaa poistua koko käsivsarsikin kerrallaq, kosksa lyijy on sellaista jäähtyminen kestää... poista koko käsi *:D

    • Anonyymi

      Oikeasti on ksammottavaakin jos sulata lyijymetallia, katytilasssa ja teet juttuja, valat siitä juttuja, niin jos loiskahtaa vähän, kerran kävi että varpaille tuli sulaa lyijyä, äkkiä "tennari pois" jaslassta

    • Ei ole autot vaikuttaneet tykkäämisiini ennenkään. Oli autoa tai ei ja oli auto mitä tahansa. Valitsen kumminkin itse itselleni auton, sitä ei kukaan muu puolestani rupee päättämään. Itse ne aina maksankin, niin itse ne myös valitsen. Tehköön samoin.

    • En lähde vieraan miehen pakettiautoon pelkillä kauniilla puheilla. Ties mikä murhamies..

      • Anonyymi

        Siksikö kun ei oo rikas ja varakas mies onko köyhä duunari sinkkumies murhaaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö kun ei oo rikas ja varakas mies onko köyhä duunari sinkkumies murhaaja

        Sekä rikas ja varakas mies että köyhä duunarimies voivat olla murhaajia. - En nouse vieraan miehen pakettiautoon kuin hätätapauksessa, vaikka se olisi tuliterä Ducato.


    • Yleensä miehet ovat enemmän kiinnostuneita eri automerkeistä ja heille myös merkillä on enemmän väliä. Tosin edesmennyt äitini omisti koko elämänsä ajan hänkin vain yhtä automerkkiä, kolme eri autoa ehti hänellä muistaakseni olla (korkeintaan neljä).

      • Anonyymi

        Mut se mies on kiinnostunut kirjoutumatonpalstalutkasta ja tietää tuossa se nyt on elämäni nainen ja tuleva vaimoni tuon tytön kun saisin omakseni


    • Anonyymi

      sulaa höyryävää lyijyö kattilassa.. menossa muottiin, ssaattnana vaarllista juttusa jos horjahtaa ja kaada päällesi itse se3llaista hhahah... on kokemusta ;:D

    • Anonyymi

      Ei ois, mut meikäläinen kun vetäis 98 Astralla, niin lähtis.

    • Anonyymi

      tuollainen juttu jos jotain sulaa lyijyä kaauu tennarille, kun raskaszmetallia, niin kestää noin 2 tuntia että se hyytyy se juttu ja polttaa kaiken mennessään aitt

    • Anonyymi

      En olisi myyty mutta vähän närkästynyt kylläkin.Koska se ole hyvätapaista käytöstä naiselta,jos hän nousee miehen auton kyytiin jota hän ei edes tunne.Vaikka kuinka,mies houkuttelisi auton kyytiin kahvin kera.
      Naista ei ihan lennosta kannata poimia miehen kyytiin.Se olisi mieheltä vähän omituinen ele.

    • Piti oikein googlettaa, millainen on Fiat Scudo. En olisi myyty enkä nousisi kyytiin, monestaskin syystä.

    • Anonyymi

      Olisin sulaa vahaa jos Mikkojuhan tepostilisi tarralenkkareissa tuomaan minulle makkaraperunat. <3

    • En. Vastaus myös tuohon pyyntöön. En, ja kävelisin pois.

    • En! Ellen minä saa ajaa ja sinä menet pelkääjän paikalle hikoilemaan.
      Tai oikeastaan, kun tarkemmin ajattelen, voit jäädä siihen R-kioskin kulmalle odottelemaan. Teen pienen lenkin ja arvostelen autosi. 😁🚗

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe