pillereiden lopetus=runsaat kuukautiset?

onko se normaalia? ei ole ikinä ollu noin paljon vuotoa! muuttuks ne sit loppujen lopuks sellaisiks ku oli ennen? vai joudunko kärsii tästä koko loppuelämäni!?
21790
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

kokemusta on

Äänestä

hei,
itse lopetin runsas vuosi sitten pillerit. Ennen ei koskaan ollut vatsa/selkä tai mikään paikka kipeä ennen kuukautisia tai alkupäivinä. Pillereiden lopettamisen jälkeen olin todella kipeä. Kuukautiseni olivat myös niin runsaat että koin ne tulvaksi. Ennen pillereitä ja muutamina välivuosina kuukautiset olleet normaalit. Siispä pitkään harkittuani siirryin takasin pillereihin...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


iida kirjoitti:

onko se normaalia? ei ole ikinä ollu noin paljon vuotoa! muuttuks ne sit loppujen lopuks sellaisiks ku oli ennen? vai joudunko kärsii tästä koko loppuelämäni!?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu