Oletko nainen koskaan juonut viinaa

Anonyymi-ap

Baarissa ja yrittänyt iskeä miestä sieltä baarista?

24

286

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen, enkä vain yrittänyt. Virheistä oppii.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18052791i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Yrittänyt?🤔

    • No mikä oli niin paha siinä vastauksessa, että se piti poistaa? Eli 1) kyllä 2) en.

    • Anonyymi

      Mister Wurst ? Meetwurst ?

      • Metusalami Wurst☝️

        Mr. Meetwurst kuulostaa edelleen huonolta stripparilta,


    • Anonyymi

      Tietenkin olen koska miehiä on vaikeaa tavata muuten.

    • Anonyymi

      Käyn hyvin harvoin baareissa ja en ole koskaan yrittänyt iskeä sieltä miestä.
      Eräs nainen.

    • Olen joskus ollut baarissa, mutta en ole yrittänyt iskeä siellä ketään. Mää oletan, että kun ihminen menee baariin, hän haluaa olla rauhassa ja yleensä ihmiset menevät baariin kavereittensa kanssa ta jopa puolison tai tyttö-tai poikaystävän eivätkä kaipaa siihen seurueeseen muita.

      Itse tykkään enemmän pubityylisistä paikoista ja voin mennä sellaiseen ihan päivälläkin ja ottaa vaikka pelkän kahvin. Alkoholi maksaa baareissa sitä paitsi aika paljon, että Alkostakin saa jo lähes samalla hinnalla kokonaisen pullon.

      • Kokonaisen viinipullon.


    • Anonyymi

      On siitä jo vuosia aikaa, mutta vaikka millä mitalla ja pahimmillaan kahtena iltana joka viikonloppu. Kyllähän niitä kakslahkeisia matkaan lähti aina silloin tällöin, ja itse tuli mentyä joidenkin mukaan, että ei aina jäänyt pelkäksi yritykseksi. Enää ei baarit kiinnosta vähääkään, eikä myöskään viina.

    • Olen juonut baareissa viinaa, tai oikeataan lonkeroa, noh, onhan sekin ...

      En minä muista sieltä ketään iskeneeni. Minulla on huono viinapää ja jossain vaiheessa alkaa nukuttaa, joten lähden kotiin jo hyvissä ajoin.
      Eikös baareissa yleensä ala se seuran metsästys vasta loppuillasta, joskus puoli tuntia ennen pilkkua? Siinä vaiheessa minä olen jo kotona peiton alla kuorsaamassa. 😊

    • Anonyymi

      En oo.

    • Anonyymi

      En ole koskaan tarkoituksellisesti mennyt baariin iskemään miestä. Jos mukavan suunnilleen ikäiseni miehen kohtaan voin keskustella hänen kanssaan ja jos hyvältä tuntuu, voimme sopia seuraavan tapaamisen tutustuaksemme paremmin toisiimme. Se voisi olla vaikka lenkkeilyn merkeissä.

    • Jaah sekö nyt kiinnostaa yksi oli varattu en tiennyt vasta jälestä ja yllättäen jouduin 3 miehen kanssa siis pelkkää seksiä ei mitään mitä haaveilin kumppania, jota halusin silloin kun olin 18v en suosittele. Panokaverin sain chattaamällä kuin edellisen poikaystävän kun olin 18v . Kuulemma kuulin se on naisille helpompaa.

      • valtakunta

        Sekä yksi oli opiskelija. Onneksi hommasin pysyvän suhteen se tuli juhlista.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sekä yksi oli opiskelija. Onneksi hommasin pysyvän suhteen se tuli juhlista.

        Varmaa ottaa pottuu seksiä olisi tullut ovista ja ikkunoista mutta minulle riittää turvalliset suhteet.


      • valtakunta kirjoitti:

        Varmaa ottaa pottuu seksiä olisi tullut ovista ja ikkunoista mutta minulle riittää turvalliset suhteet.

        Pitää kertoa en ole tehnyt aloitteita. Ne oli ihan itse aktiivisia.


    • Anonyymi

      En. Olen vain ollut iskettävissä.

    • Anonyymi

      Sitä vartenhan sinne mennään.

    • Anonyymi

      Mies ja nainen kohtaavat kun juodaan viinaa baareissa ja yökerhoissa.
      Jos ei juo viinaa, ei kumppaniakaan löydä.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      En ole viinaa juonut. Lonkeroa ainoastaan ja löysin kyllä mieheni terassilta.

    • On ollut yleensä sen verran mököttäviä ystäviä lähistöllä, ettei oikein ketään edes ole päässyt lähelle.. tai jos itse tosiaan olisin mennyt tekemään tuttavuutta.. niin siitä olisi saanut kuulla ja monesti.

      Kerran olin hövelillä päällä ja annoin saman illan aikana kahdelle eri miehelle numeroni. Toinen niistä oli vanha koulukaverini. Tää toinen oli vaan jotenkin tosi mukava ja niin nätit silmät. Hänen kaverinsa kyllä toimi esiliinana. Tämä pääsi tapahtumaan ihan vaan siitä syystä että olin eri seurassa, kuin yleensä… mutta siis en kyllä ihan sanoisi, että heidät olisin iskenyt.🤭

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe