Harvinaisuus naiseksi sanoi osuvasti :)

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/viihde/art-2000009909736.html

”Vika on varmaan minussa”

Tuo lause kannattaisi jokaisen palstanaisenkin laittaa huonetauluksi ja joka päivä ihan ajatuksella sitä vilkaista :D Yleensähän naiset ei myönnä mitään vaan vika on aina miehessä, tuollaisella naisella joka osaa kohdentaa vikapaikan on sentään kehittymisen mahdollisuuksia :)

-harmiseikirj-

58

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niinpä. Milloin myönnät? :)

    • Jaa, aika monesti oon myöntänyt syyn ainakin olevan minussa, vikaahan mussa ei varsinaisesti ole kuin fyysisessä puolessa. 😜

    • Anonyymi

      No mä olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että "vika on minussa, ei sinussa".

      • Anonyymi

        J se on vieläpä ihan totta. Jos toisessa ei ole mitään varsinaista vikaa, eikä mua kiinnosta, niin minussahan se vika on. Kun ei siinä toisessa ole mitään vikaa.


      • Anonyymi

        Siitä en tosin ole ihan varma, että mahtaako tuon faktan myöntäminen nyt kauheasti ketään lohduttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä en tosin ole ihan varma, että mahtaako tuon faktan myöntäminen nyt kauheasti ketään lohduttaa?

        Totta. Ei kai tuo tieto lopputulosta mihinkään muuta?


    • Anonyymi

      Sä voisit vaikka tatuoida ton venäjäks otsaas.

    • Harmis harmis..
      Etkaisää seuraa tuommosta hömppää,

      • Anonyymi

        Yhtään jaksoa en ole katsonut, En ole kovin hanakka tv:n seuraaja, hyviä elokuvia voin katsoa ja sitten kokkailuohjelmia, ne on ihan hauskoja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään jaksoa en ole katsonut, En ole kovin hanakka tv:n seuraaja, hyviä elokuvia voin katsoa ja sitten kokkailuohjelmia, ne on ihan hauskoja.

        -harmiseikirj-

        Mää olin joskus ihan koukussa Masterchef Australia-sarjaan, tai meni ne muutki "masterseffit" mut aussiversio piti ehottomasti nähä, muuten oli päivä pilalla😃

        Nykyään jaksa oikeen mitään seurata, tai ku tuolta perusteeveekanavilta ei tuu enää mitään. Pitäs se älytelkkari hommata ja siihen jotain netflixejä🤔


    • Anonyymi

      "tuollaisella naisella joka osaa kohdentaa vikapaikan on sentään kehittymisen mahdollisuuksia"

      Kehittymisen mahdollisuuksia mihin? "Oppia" tykkäämään sellaisesta, josta ei oikeasti tykkää? Tarkoittaako tuo sitä, että sullakin on keittymisen mahdollisuuksia oppia tykkäämään naisesta, jolla on vaikkapa takanaan 200 seksisuhdetta?

      • Anonyymi

        kehittymisen mahdollisuuksia siihen että voi antaa mahdollisuuden k&k miehelle. Minähn olen jo kehittynyt tykkäämään tuollaisestakin naisesta, en kiistä etteikö voisi olla hyvä kaverina, vakava parisuhde vain ei ole mahdollinen.

        -harmiseikrj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kehittymisen mahdollisuuksia siihen että voi antaa mahdollisuuden k&k miehelle. Minähn olen jo kehittynyt tykkäämään tuollaisestakin naisesta, en kiistä etteikö voisi olla hyvä kaverina, vakava parisuhde vain ei ole mahdollinen.

        -harmiseikrj-

        Kyllä nainenkin varmasti voi olla kaverina miehelle, joka ei häntä parisuhdemielessä kiinnosta. Eli samalla viivalla kanssasi siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nainenkin varmasti voi olla kaverina miehelle, joka ei häntä parisuhdemielessä kiinnosta. Eli samalla viivalla kanssasi siis.

        Kyllä voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kehittymisen mahdollisuuksia siihen että voi antaa mahdollisuuden k&k miehelle. Minähn olen jo kehittynyt tykkäämään tuollaisestakin naisesta, en kiistä etteikö voisi olla hyvä kaverina, vakava parisuhde vain ei ole mahdollinen.

        -harmiseikrj-

        Harmiksen kohdalla k&k -mies on kalahtaa ja kilahtaa -mies.

        xLiner


    • Eiköhän ihan kaikklsta löydy vikaa?

      • Anonyymi

        Nukkuko lapsesi nyt kaikki?
        Mikset pane miehes kaa?
        😋


      • Anonyymi

        Sun pärstä on vika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukkuko lapsesi nyt kaikki?
        Mikset pane miehes kaa?
        😋

        Yöllä kerettiin kyllä 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun pärstä on vika

        Ei se kaikkia miellytä mutta suurinta osaa mielyttää naisia ja miehiä tuli ovista ja ikkuinoista nyt kun on puoliso mitä sitä muita yrittäisi.


    • Tylsintä parisuhteessa on syyllisten etsiminen. Jos syyttely alkaa, siirryn välittömästi vaiheeseen ongelman ratkaisu.

      • Anonyymi

        En epäile taitojasi siinä yhtään :)


    • Anonyymi

      Samanlainen olet itsekin, vika on aina muualla kuin Venäjässä.

    • Vika on aina yksilössä sukupuolella kun ei ole asian kanssa mitään tekemistä eikä se vaikuta asiaan millään tavalla joten toi sun kommentti koskee ihan yhtä lailla miehiä kuin naisiakin. On turhaa, typerää ja valheellista yrittää kääntää sitä mukamas koskemaan vain naisia.🙂.

      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa!


    • Anonyymi

      Voi sinua lutulutumutunen😘 jos edes lukisit tekstisi,mitä itse postaat. Jos ei tunteita tule,ei tule. Oli mies vaikka pesidentti tms. Ymmärtääkö hän?? Ei sitä nii toivottomia olla että otetaan sellaisia mitkä ei sytytä ja tunnu lantiossa vaikka kuin mitä olisivat! 💩

      • Anonyymi

        Ja tuollainen harmiski olisi sulaa vahaa sylissäni. Ei entisestä tiukkapiposta mitää.. aivan kiltti ja kunnollinen lössöpössö,vähän kuin vuvailuvahaa.. joo joo kylläkyllä. Aivan mitä vaaan ikinä tahdot,rakas😄😉💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuollainen harmiski olisi sulaa vahaa sylissäni. Ei entisestä tiukkapiposta mitää.. aivan kiltti ja kunnollinen lössöpössö,vähän kuin vuvailuvahaa.. joo joo kylläkyllä. Aivan mitä vaaan ikinä tahdot,rakas😄😉💩

        Ai että mä nautin tulevaisuudessa kun saan tossuttaa sua.😄 olet nii mun jalkojenjuuressa ettet nuorempia tiä maailmassa olevankaa,ja jos olis nii polttaisit ne turhakkeina onneasi häiritsemästä. 💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuollainen harmiski olisi sulaa vahaa sylissäni. Ei entisestä tiukkapiposta mitää.. aivan kiltti ja kunnollinen lössöpössö,vähän kuin vuvailuvahaa.. joo joo kylläkyllä. Aivan mitä vaaan ikinä tahdot,rakas😄😉💩

        Voiko tämän siis ymmärtää niin, että fantasioit Harmiksesta...?


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Voiko tämän siis ymmärtää niin, että fantasioit Harmiksesta...?

        Aika löysä ilmaus,jos ei huumoria ymmärrä. Mutta jos,nii mehän ollaan aivan vatun lätkässä toisiimme. 😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika löysä ilmaus,jos ei huumoria ymmärrä. Mutta jos,nii mehän ollaan aivan vatun lätkässä toisiimme. 😄💩

        Ai,mä voin kuvitella meidän kuumia kiihkeitä öitä. Joka kerta harmikselta lähtee taju ja mä onneks oon laittanu sangollisen jäitä vieree valmiiksi. Ah. Kiihottaa jo nyt että pitää mennä hieroo peilinetee💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,mä voin kuvitella meidän kuumia kiihkeitä öitä. Joka kerta harmikselta lähtee taju ja mä onneks oon laittanu sangollisen jäitä vieree valmiiksi. Ah. Kiihottaa jo nyt että pitää mennä hieroo peilinetee💩

        Ja tidättekö mitä. Se ei tulevaisuudessa vaan vaihda renkaitä mun autoon vaa röyhelöeasussa leipoo mulle pullaa♥️💩


    • Anonyymi

      Ja muuten pointsit tähän harmikselle. Olen huomannut että olet ryhdistäytynyt. Ei yhtäää kurppa aloitusta! Mahtavaa🤗💩

      • Anonyymi

        Kikkare puhuu kyllä asiaa...Sivusta vaan.


      • Anonyymi

        Lutka-aloituksia tulee taas kun Harmis pettyy naisiin - ei se naisotus ollutkaan kodinkone ja seksinukke! 🤯 Jumaleissön sillä olikin omia mielipiteitä eikä halunnutkaan äidiksi setämiehelle! Eikä kiinnostanut toinen työpäivä kotona vakityön lisäksi! Lopetti stana söpöilyn ja kävi kakalla! Henkikin haisi aamulla ennen hampaiden pesua! Eikä se sitten koko aikaa jaksanut keikuttaa peppua 50-luvun rytkyissä ja kehua Harmista...

        Ja nyt on ollut tärkeämpää palstan täyttäminen putinismilla kun moskovalla menee huonosti.

        Kyllä Harmiksen naisvihamielisyys silti kirjoituksistaan aina näkyy. Aloitukset vain puuttuvat 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutka-aloituksia tulee taas kun Harmis pettyy naisiin - ei se naisotus ollutkaan kodinkone ja seksinukke! 🤯 Jumaleissön sillä olikin omia mielipiteitä eikä halunnutkaan äidiksi setämiehelle! Eikä kiinnostanut toinen työpäivä kotona vakityön lisäksi! Lopetti stana söpöilyn ja kävi kakalla! Henkikin haisi aamulla ennen hampaiden pesua! Eikä se sitten koko aikaa jaksanut keikuttaa peppua 50-luvun rytkyissä ja kehua Harmista...

        Ja nyt on ollut tärkeämpää palstan täyttäminen putinismilla kun moskovalla menee huonosti.

        Kyllä Harmiksen naisvihamielisyys silti kirjoituksistaan aina näkyy. Aloitukset vain puuttuvat 😁

        xLiner

        Poliisi hoitaa hakkeroijat ja kiusaajat. Nykyaikana on edistytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi hoitaa hakkeroijat ja kiusaajat. Nykyaikana on edistytty.

        Ei todellakaan hoida. Niillä on tärkeämpää tekemistä, eikä ole resursseja pikkujuttuihin.

        Supoa toki kiinnostaa harmikset, moskovan trollit. Harmis onkin jo seurannassa, sen puoleen ei huolta... Ei vaadi toimenpiteitä vielä tässä vaiheessa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutka-aloituksia tulee taas kun Harmis pettyy naisiin - ei se naisotus ollutkaan kodinkone ja seksinukke! 🤯 Jumaleissön sillä olikin omia mielipiteitä eikä halunnutkaan äidiksi setämiehelle! Eikä kiinnostanut toinen työpäivä kotona vakityön lisäksi! Lopetti stana söpöilyn ja kävi kakalla! Henkikin haisi aamulla ennen hampaiden pesua! Eikä se sitten koko aikaa jaksanut keikuttaa peppua 50-luvun rytkyissä ja kehua Harmista...

        Ja nyt on ollut tärkeämpää palstan täyttäminen putinismilla kun moskovalla menee huonosti.

        Kyllä Harmiksen naisvihamielisyys silti kirjoituksistaan aina näkyy. Aloitukset vain puuttuvat 😁

        xLiner

        Linjuri puhisee pyhää vihaa, hienoa :D Linjurin harmisvihamielisyys on suorastaan käsin kosketeltavaa :D Ehkä linjurin ja muiden äkäisten palstajurp..naisten kannattaisi perustaa harmisfanclub :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjuri puhisee pyhää vihaa, hienoa :D Linjurin harmisvihamielisyys on suorastaan käsin kosketeltavaa :D Ehkä linjurin ja muiden äkäisten palstajurp..naisten kannattaisi perustaa harmisfanclub :D

        -harmiseikirj-

        Linjuri hurauttaa tarkasti moskovan trollin yli 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan hoida. Niillä on tärkeämpää tekemistä, eikä ole resursseja pikkujuttuihin.

        Supoa toki kiinnostaa harmikset, moskovan trollit. Harmis onkin jo seurannassa, sen puoleen ei huolta... Ei vaadi toimenpiteitä vielä tässä vaiheessa.

        xLiner

        Kyllä poliisi saattaa soittaa kotiinkin ja kysyä, mikä on tilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä poliisi saattaa soittaa kotiinkin ja kysyä, mikä on tilanne?

        Linjurin tapauksessa luulen että ennemminkin terveydenhoitohenkilöstö soittaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjurin tapauksessa luulen että ennemminkin terveydenhoitohenkilöstö soittaa :D

        -harmiseikirj-

        Levisikö ruplat tielle 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjurin tapauksessa luulen että ennemminkin terveydenhoitohenkilöstö soittaa :D

        -harmiseikirj-

        Eiköhän ne ennemmin sun vointias kysele, kun hyppäsit taas bussin alle 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne ennemmin sun vointias kysele, kun hyppäsit taas bussin alle 😁

        xLiner

        Ai vattu että laitat hyvää settiä😁😄🙈just noin💩


    • Anonyymi

      Harmis,aina kun kuulet sen biisin mikä menee jotenki n että ..ja minä liityin sinuun... 😉💩

    • Naisen logiikka tarinan muodostukseen kulkee jotenkin niin, että niin kauan kun miehessä on ilmeisiä vikoja, niin syytetään niitä. Sitten jos ei ole, niitä ei voi syyttää. Toisaalta vaikka vikoja olisi, ne eivät välttämättä ole este.

      Viat eivät ole lopulta lainkaan oleellisia. Mutta tarina kuitenkin pyörii niiden ympärillä.

      • Anonyymi

        Tuo tarinan nainen kai odottaa liikaa mieheltä ja parisuhteelta, jopa itseltään?
        Heti tulisi kolahtaa, kui kalikalla päähän iskisi.
        Hällä ei ole tarpeita, vaikka itse niin luulee? Laulaisi vain, se oli silloin, mutta nyt.

        Onhan se, kun sen oikean tapaa, ei tarvitse mitään turhia miettiä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tarinan nainen kai odottaa liikaa mieheltä ja parisuhteelta, jopa itseltään?
        Heti tulisi kolahtaa, kui kalikalla päähän iskisi.
        Hällä ei ole tarpeita, vaikka itse niin luulee? Laulaisi vain, se oli silloin, mutta nyt.

        Onhan se, kun sen oikean tapaa, ei tarvitse mitään turhia miettiä.

        AV

        Jos joku ei sytytä, se ei sytytä ja minä en siitä mitään syyllisyyttä ottaisi. Mun vika...


    • Anonyymi

      Tunteitahan pitää voida pakottaa :)

    • Anonyymi

      Tarja on kokenut nainen eikä omaa vihervasemmistolaisten nuorien "mies on aina syyllinen" asennetta. Kun huomaa myös omat virheet, niin siten voi parantaa tuuriaan suhteissakin.

    • Anonyymi

      Hauska nähdä tässäkin avauksessa femakoiden älähtäminen🤣

    • Minusta vika on sanana hassu tässäkin kohtaa, kun vika on jotain mikä on hajonnut. Jonka toiminta on häiriintynyt tai estynyt sen hajottua.

      Ominaisuuksia ihmisissä. Vikaa voi olla nivelissä ja nikamissa, kuten mulla tai keskushermostossa joka on vaurioitunut jostain syystä aiheuttaen sairauden oireita jne.

      • Siksi sanoisin syy on minussa, kun juttu ei etene. Ja syy on etten tunne vetoa häneen, vaikka hän tuntisi minuun. Siksi mikään ei etene välillämme.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Siksi sanoisin syy on minussa, kun juttu ei etene. Ja syy on etten tunne vetoa häneen, vaikka hän tuntisi minuun. Siksi mikään ei etene välillämme.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Syy on oikea sana.


    • Anonyymi

      Katsopa nyt kun poliisi ja psykologi puhuvat televisiossa nettihäiriköinnistä.

      Häiriköijä on aina sairas.

    • Anonyymi

      Tarja ei syty kunnollisesta ja kiltistä miehestä. Niin tuossa jutussa tulee ilmi. Pitäisi olla väkivaltainen jännämies että nainen alkaa kostumaan.

      • Anonyymi

        Ei tule. Sinä vaan haluat nähdä niin.


      • Kunnollisia ihmisiä on niin erilaisia, eivät ole kaikki platinum fairy puristeita. Jokainen valkkaa ehkä jopa parhaan vaihtoehdoista joista valinta voi. Sen hetkisen tietonsa puitteissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe