Korvikset itse??

Anonyymi-ap

Moi oon 15v ja oon halunnu korviksia jo tosi pitkään. Mä kummiski tarttisin vanhempien suostumuksen et mulle vois käyä ottaa ne mut ne ei suostu. Mun sisko lupas tehä mulle mut mä vielä epäröin.

Osaan kyllä hoitaa tulehdukset jos sillee pääsee käymää. Mut haluisin vaa tietää onko se nyt nii kauheen vaarallista jos otan heti normi korvikset käyttöön. Ja pystyykö sitte niitä alotus korviksia hankkimaan mistä? Oon yrittäny ettiä löytyskö netistä ja kaikkialta muualtaki mut ei taho löytyä.

(Saa tulla antaa vinkkejä ym mut ei vittuilua:))

4

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun ekat korvikset oli kultaiset renkaat, siis ihan normi, ei mitään harjoituskorviksia. Kultasepän liikkeestä ostin ne ekalla kesätyöpalkalla ja siinä samalla tehtiin reijät ja pantiin renkaat korviin. Siinä ne oli jatkuvasti, kunnes vuoden kuluttua ostin myös pienet kultaiset pallot. Ei siinä vanhemmilla ollut mitään sanomista, ku itse työlläni ansaituilla rahoilla hoidin homman. Ne ensimmäiset reiät on edelleen kunnossa, koruja on joka lähtöön.

Ensimmäiset viikot reijityksen jälkeen korvat olivat kipeät, mutta en muista olleen suoranaista tulehdusta.

Suosittelen ettet missään tapauksessa koskaan päästä osaamatonta reijittämään korviasi. Kultakaupoissa on kunnon välineet ja osaaminen. Reijitys ei paljon maksa, kun ostat kunnon korut. Itse en muista maksaneeni reijityksestä mitään.

• Anonyymi

Korvisten otto muistaakseni ei maksanut mut korvikset ylipäätä maksaa

• Anonyymi

Niin maksaa. Mutta jos ei ole varaa kunnon jalometallisiin (kulta tai hopea) korviksiin ensimmäisinä korviksina, on parempi antaa asian olla ja odottaa vauraampia aikoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe