Miksi miehet eivät laita viestiä

Anonyymi-ap

Miksi et ota yhteyttä naiseen josta olet kiinnostunut?

27

3408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viestin laittaminen ei ole tungettelevaa.
      Vastaanottaja voi sanoa suoraan, jos ei halua viestejä.

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun vastaanottaja vastaa, että enää koskaan laita viestiä, on jo leimautunut tungettelevaksi hyypiöksi, josta nainen kertoo liioitellun kauhutarinan kavereilleen hyvän tarinan vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun vastaanottaja vastaa, että enää koskaan laita viestiä, on jo leimautunut tungettelevaksi hyypiöksi, josta nainen kertoo liioitellun kauhutarinan kavereilleen hyvän tarinan vuoksi.

Ja voi tulla seksuaalirikossyyte niskaan.

• Anonyymi

Ei taida vaan kiinnostaa tarpeeksi ja tää on jo monta kertaa todettu. Itse olen naisena monta kertaa tehnyt lähestymisiä miehiä kohtaan siten että olen avannut selkeästi tietä yhteydenotolle antamalla joko yhteystiedot tai somen kautta että mies tekisi sen seuraavan siirron ottamalla yhteyttä jos jotain kiinnostusta on ollut. Ei ole kuulunut kenestäkään mitään enkä minä ala tekemään miesten puolesta kaikkea olemalla säitse se prinssi valkoisella ratsulla. Joten joko niitä ei kiinnosta tai haluavat olla prinsessa.

• Anonyymi

Tällaiset kommentit tasa-arvon kautena palstalla ovat miesten ahdistelua. Miksei mies tee sitä ja miksei mies tee tätä ja miksei mies tee tota ..... antakaa miesten olla rauhassa! Niih!

• Anonyymi

Joopa. Jätetään miehet rauhaan. Ei haittaa, kun on ilman miestä pärjännyt jo todella monet vuodet. Naiset pärjää yleensäkin ilman miestä mutta toisinpäin taitaa olla vähän heikkoa? 😏

• Anonyymi

Mites noi sun hampaat?

• Anonyymi

Noin se taitaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites noi sun hampaat?

Miten naisena esiintyvän guben hampaat liittyy ja mihin- onko niissä lähetin ?

• Anonyymi

Siksi, koska nainen hälyttää poliisit niskaani. Meetoo jne.

• Anonyymi

Eli prosessi etenisi ns salamannopeudella?

• Anonyymi

Monta eri syytä voi olla. Ujous, toisen kiinnostuksen puute...

• Anonyymi

Mielummin näkee et voi halata ja pussata!

• Anonyymi

Luulet vaan, että joku mies olis susta mukamas kiinnostunut.

• Anonyymi

Kiinnostuuko sinusta kukaan sillä perusteella, että käyt läpättämässä näitä lapsellisuuksia lapsellisen miehen aloitukseen?

• Anonyymi

Olen laittanut miehelle viestiä johon on kyllä vastannut mutta ei ole vienyt keskustelua ollenkaan eteenpäin. Kasvotusten kuitenkin vaikuttanut kiinnostuneelta. Ei ole sitten oikeasti kiinnostunut vaan ihan vain ystävällinen

• Anonyymi

Sä oot sille vain paikanpitäjä. Et yhtään mitään muuta eikä se koskaan muuksi muutu. Tiputtaa sut pois pelistä kun kohtaa jonkun paremman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot sille vain paikanpitäjä. Et yhtään mitään muuta eikä se koskaan muuksi muutu. Tiputtaa sut pois pelistä kun kohtaa jonkun paremman.

Komppaan tätä. Jos olisi kiinnostunut ja olet laittanut jo viestiä hänelle etkä silti kuule hänestä sen enempää niin sitä ei kiinnosta. Ei ole ihastunut jne. Jatka matkaasi. Tiedät kyllä siitä että kiinnostus on molemminpuolista kun mies ei jätä miettimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin provottu mies itsesi kanssa ja pakko provoilla takaisin, että eikö ne jotkut jää siinä vaiheessa vartomaan, että joko olisi munakoisoemojin aika, kun ei tiedä että millaisen keskustelun yhteydessä heittää joku limainen ultimatum

• Anonyymi

Koska ei uskalla, voi joutua syytteese ahdistelusta.

• Anonyymi

Pelko tulla väärin ymmärretyksi ja leimatuksi joksikin, jota ei halua?

• Anonyymi

Siksi koska luulevat, ettei ole sopivaa voi olla vielä esim. avioliiton tapainen tynkä roikkumassa ennestään. Siinä on sitten pattitilanteessa vaan jatkettava menemään vaikka kuin kaihertaisi. Itse en taas menisi miehelle mitään ehdottelemaan ottamaan yhteyttä laittamaan viestiä koska kuuluu minusta miehen hommiin. Olen kyllä viestinyt muissa asioissa harvoin. Ne on toiset naiset jotka... en tiedä mutta jossain tilanteessa närkästyisin jos joku ukko alkaisi viestitellä onhan sitä tapahtunut mutta ei ole ollut Hän kyseessä ja voisi olla eri juttu riippuu ihan tyylistä. Ja jos ei ole tyyliä niin saa painua tod jorpakon kuuseen.

• Anonyymi

Oon miettiny et vaikka kauniiksi on haukuttu niin en kai olekkaan sitä sitten kun puhelimeen ei todellakaan kilahtele viestejä miehilt joka tuutista. Edes tututkaan miehet ei niitä laita vaikka tietävät että olen sinkku. Some ja miehet syöttää tätä koko ajan nimittäin faktatietona että mulla pitäis puhelin laulaa koko ajan ulkonäön perusteella jo pelkästään. Kaipa niitä ei sitten kiinnosta tai olen oikeasti ruma muiden silmissä.

• Anonyymi

Täällä puhelin myös viettänyt hiljaiseloa. Olen kysynyt muutamalta kiinnostuneen oloiselta mieheltä ihan suoraan miksi he eivät ole laittaneet itse viestiä ja ovat sanoneet että saan aivan satavarmasti koko ajan miehiltä viestejä eivätkä siksi halua laittaa. Tosiasiassa yksikään mies ei viestittele minulle päin. En ymmärrä tätä miesten logiikkaa tai sitten valehtelivat.

Jos olen itse laittanut viestiä ja saanut yhden sanan tai lyhyen lauseen mittaisia vastauksia niin ymmärrän suoraan ettei sitä tyyppiä kiinnosta ja jättänyt rauhaan. Tulee se oikea mies vielä vastaan.

• Anonyymi

Jos miehestä ei kuulu mitään niin sitä ei kiinnosta. Sillä on muita naisia joille viestittelee mutta sinä et ole mitään.

• Anonyymi

Minulla on tapana laittaa miehelle ensin itse viestiä jollain tapaa. Yhden viestin verran. Se mitä ja miten mies vastaa kertoo minulle jatkoa varten kaiken oleellisen. Kiinnostunut mies on jatkanut viestittelyä aina. AINA! Mies joka ei ole kiinnostunut joko ei vastaa tai vastaa todella lyhyesti eikä hänestä enää sen jälkeen kuulu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      124
      1642
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      245
      1162
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      186
      996
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      833
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    Aihe