Pohjat otetaan

Anonyymi-ap

Nyt on hyvä aika alkaa ottamaan pohjia jos ei ole vielä aloittanut. Kun pian lähtee baariin, on hyvä olla jo baariin mennessä pelikunnossa. Aikainen lintu madon nappaa ja kun alusta lähtien on pelikunnossa mahdollisuudet naisten tapaamiseen ovat mitä parhaimmat.

t. viinamies

33

386

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja yöllä sitten mukava oksennella.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­­y­­m­­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18054343c

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kontaten kotiin? Mutta miten se mahdollinen daami saatetaan?

    • Pohjakosketusta juu 🤔, setämies aikoinaan tuli silloin tällöin baarista kotiin kuulemma käsipohjaa uiden sedän vaimon kuvailujen mukaan 😏



      • Voimme olla onnekkaita heidän puolestaan kuin minäkin oman tohveliparin kera.


      • valtakunta kirjoitti:

        Toivotaan että saadaan saaliita tuonne ja luettua niitä tohvelisankareiden pyydystyksiä ikiraittiina.🥹

        "Tässä on verkot ja liikkeet, oman tohvelisankarin pyydystykseen 








        https://m.youtube.com/watch?v=CFFcgaS2wlU

"
        Noilla verkoilla uisin kyllä itsekin pyydykseen 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        "Tässä on verkot ja liikkeet, oman tohvelisankarin pyydystykseen 








        https://m.youtube.com/watch?v=CFFcgaS2wlU

"
        Noilla verkoilla uisin kyllä itsekin pyydykseen 🙂

        Minulta se tapahtui suihkun raittiina pyyhe päällä miehen kun pyydystin, alkoholi ei sovi minullle.🥰🫧☁️🏰☁️

        En ole vastuussa mitä tapahtui kuulemma istuin vain hänen päälleen, hän se raitis oli. 🥹 ja muistaa koko yön.


      • E-Lukka kirjoitti:

        "Tässä on verkot ja liikkeet, oman tohvelisankarin pyydystykseen 








        https://m.youtube.com/watch?v=CFFcgaS2wlU

"
        Noilla verkoilla uisin kyllä itsekin pyydykseen 🙂

        Olen ujo.. sen vuoksi tiedän miten miehen pyydystin ja kesitin kuulemma nykyään se täydellisempää kuin silloin.😅 niiskautti kertoessa kun muistelin tätä kerroin miten pyydystin miehen. Siskoni luona olin hänellä oli kihlajauset tarjosi punaviinit ja olin eka naisen kanssa joka näytti pettäneenkin jo miestään minun kanssa olin ihmeissäni kun kuulin sen miehensä tulleen ja kävin tupakilla ja ja jäin suihkuun ja oksensin päälleeni, menin uudelleen suihkuun ja sieltä tultaessa menin istuu miehen syliin sohvalle suihkun raikkaana ja jäin suihkuun ja sieltä tultaessa siskoni avasi meille levitettävänsohvan jossa touhuttiin koko yö.

        Minä en juo juurikin tuosta syystä etten tee mitään sopivatonta harkitsematonta.
        🫧☁️🏰☁️


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulta se tapahtui suihkun raittiina pyyhe päällä miehen kun pyydystin, alkoholi ei sovi minullle.🥰🫧☁️🏰☁️

        En ole vastuussa mitä tapahtui kuulemma istuin vain hänen päälleen, hän se raitis oli. 🥹 ja muistaa koko yön.

        herkästi syttyvää 🔥


      • E-Lukka kirjoitti:

        "Tässä on verkot ja liikkeet, oman tohvelisankarin pyydystykseen 








        https://m.youtube.com/watch?v=CFFcgaS2wlU

"
        Noilla verkoilla uisin kyllä itsekin pyydykseen 🙂

        Ouh mies oli jo kiinnostunut 2021 ja tuo 2003 alkoi meillä tuosta yhteiselo. Jos se menikin näin päin se metsästi minut. Kuulemma vain minun takia sinne tuli.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ouh mies oli jo kiinnostunut 2021 ja tuo 2003 alkoi meillä tuosta yhteiselo. Jos se menikin näin päin se metsästi minut. Kuulemma vain minun takia sinne tuli.

        Oho se kiinnostu 2001. Menee jo päivämäärät sanoissa sekaisin.😅


      • valtakunta kirjoitti:

        Oho se kiinnostu 2001. Menee jo päivämäärät sanoissa sekaisin.😅

        Noloa😳


      • E-Lukka kirjoitti:

        herkästi syttyvää 🔥

        Mies on minut jo kun olin 11-12v tai siis tiennyt. Se oli minun siskoni kanssa nuorempana yläasteikäisenä. Sisareni siis jätti hänet kun olivat joku 16-17 ja minä olen 2 vuotta nuorempi. Mutta sisareni kanssa tuolloin suurin piirtein erottiin kun se muutti takaisin äitilleni . Etten ole silläin nähnyt montaa kertaa vaan tiennyt. Sit se kävi toisella siskolla kun näki minut niin juteltiin 2022 joulukuussa myös siis frittaili mutta olin tuolloin suhteessa pidin itseni aisoissa ja hoidin sisaren lapsia ja tul ihan vain sen minun vuoksi tuolloin ja sitten 3.3.2003 kolme päädyttiintuohon siunattuun tilanteesee ja kummatkin tuolloin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mies on minut jo kun olin 11-12v tai siis tiennyt. Se oli minun siskoni kanssa nuorempana yläasteikäisenä. Sisareni siis jätti hänet kun olivat joku 16-17 ja minä olen 2 vuotta nuorempi. Mutta sisareni kanssa tuolloin suurin piirtein erottiin kun se muutti takaisin äitilleni . Etten ole silläin nähnyt montaa kertaa vaan tiennyt. Sit se kävi toisella siskolla kun näki minut niin juteltiin 2022 joulukuussa myös siis frittaili mutta olin tuolloin suhteessa pidin itseni aisoissa ja hoidin sisaren lapsia ja tul ihan vain sen minun vuoksi tuolloin ja sitten 3.3.2003 kolme päädyttiintuohon siunattuun tilanteesee ja kummatkin tuolloin.

        Mistä tuo kirjattu ”kolme” tuli. Plääh.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noloa😳

        Dementiaa se vain on, tämän päivän nolot hetket on autuaasti unohdettu huomenissa 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Dementiaa se vain on, tämän päivän nolot hetket on autuaasti unohdettu huomenissa 🙂

        Kyllä se sanat menee vaan sekaisin kuuluu dysfasiaan.😅
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dysfasia


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä se sanat menee vaan sekaisin kuuluu dysfasiaan.😅
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dysfasia

        Onko puheen kanssa myös ongelmia? Tunsin kerran erään ihmisen joka ärsyyntyessään meni lukkoon (huutoraivari) eikä pystynyt muodostamaan sanoja, se ei ollut änkytystäkään joten todennäköisesti juurikin tuota dysfasiaa.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Onko puheen kanssa myös ongelmia? Tunsin kerran erään ihmisen joka ärsyyntyessään meni lukkoon (huutoraivari) eikä pystynyt muodostamaan sanoja, se ei ollut änkytystäkään joten todennäköisesti juurikin tuota dysfasiaa.

        Poikani menee lukkoon 3lk vasta huomasin se ei pystynyt puhumaan koulussa aina tapahtui, ei puhunut mutta esim piiloutui. mutta se kehittyy jos saa tukea sille tein kortit ja se ei yhtään . Se on geneettinen. Todennäköisesti tuo autisti hänellä muistuttava hänellä on. En tiedä mikä minulla on mutta tiedän kun järkytyn en saa samonnotua mitään miehen tärkeys korostuu kuuntelu aiheisissa osioissa. Lapsena oli sanojen löytämisen vaikeutta. Sen vuoksi kuntoutukset ja kehitän puhetta lapsilla kun ne ei kehity normaalisti paitsi yleensä tytöillä. Erittäin vaikeata 16v ja 8v eli ne tarvivat erityistukea vahvasti ja menisi vain omien motivaation mukaansa ja kuuntelee yms kiinnostuksien mukaan. Yritän ehkäistä nuorempien kanssa harjoitusten kera ja puuttua ajoissa. Miksi se koti-äitiys on tärkeä minulle.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Onko puheen kanssa myös ongelmia? Tunsin kerran erään ihmisen joka ärsyyntyessään meni lukkoon (huutoraivari) eikä pystynyt muodostamaan sanoja, se ei ollut änkytystäkään joten todennäköisesti juurikin tuota dysfasiaa.

        Lapsena minulla vielä 10 vuotiaana erittäin vaikea puheen ymmärtämisen vaikeus. Siinä voidaan miettiä. Ei kannata mitään ohjeita kuulon perusteella minulle sanoa.😳 uudet sanat saa vain ”mitä sanot” eli siis ei se näy minusta sanoi viimeksikin aikuisosiaali kun haluavat selvittää minun vaikeuksia ajanhallinta ongelmia olla ajoissa todenäköisesti ADD kuin pojallakin. Eli kärsin ylikeskittymisestä ja olen ajatuksissa stressaantuneena enkä pysty tunteesta päästä eroon ennen kuin olen löytänyt ratkaisun. .


      • E-Lukka kirjoitti:

        Onko puheen kanssa myös ongelmia? Tunsin kerran erään ihmisen joka ärsyyntyessään meni lukkoon (huutoraivari) eikä pystynyt muodostamaan sanoja, se ei ollut änkytystäkään joten todennäköisesti juurikin tuota dysfasiaa.

        Voin tulla riippuneeksi asioihin sen myönnän ja vaikeus lopettaa esim innostuessa opettelin sukan kantapään kutoamisen tein kerralla villasukat pojalle koko yön.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Onko puheen kanssa myös ongelmia? Tunsin kerran erään ihmisen joka ärsyyntyessään meni lukkoon (huutoraivari) eikä pystynyt muodostamaan sanoja, se ei ollut änkytystäkään joten todennäköisesti juurikin tuota dysfasiaa.

        Myös kuuntelemisen harjoitteita teen mutta nämä tarinoiden kuulon varan harjoittelu tulee tärkeäksi että ymmärtää koulussa jotain mitä opettaja sanoo. Itse vaan olin omissa ajatuksissa kun katselin pihalle.😅 . Tuo tarinan kuuntelu tulee tärkeäksi ja rauhoittaa esim poikien vilkautta ja keskittymistä koulussa.
        https://www.celia.fi/palvelut/

        Kuunnellutan lapsille joka yön satua kaikki ei jaksa kuunnella ja pienimille luen kirjoja ja harjoitan kuuntelemista . 8 v sai kiinni 1vuodessa 2ikävuotta puhetta pienenä tehtiin harjoitteita 1h joka päivä.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Onko puheen kanssa myös ongelmia? Tunsin kerran erään ihmisen joka ärsyyntyessään meni lukkoon (huutoraivari) eikä pystynyt muodostamaan sanoja, se ei ollut änkytystäkään joten todennäköisesti juurikin tuota dysfasiaa.

        Plääh. Luonnehan erot ihmisillä on vaikuttavia tekijöitä miten ne toimii tilanteissa ja sairauden laatu mikä ongelma on. Sekä oudoimpaa on että kielellisen erityisvaikeuksista kärsivät. Itsehän aina ajattelen ymmärrän väärin ja ollut liian sinisilmäinen ja kiltti. Ettei aina tarkoiteta ja yrutän vaan selittää paremmin kun ajattelen ettei ymmärrä. Sinäänsä kaikkia diagnooseja dysfasia ole kun sekin että miten toista kohtelee ja ennakkoluuloisuus empatia taidot on myös merkittäviä asioita ja sekä älykkkyys ongelma ratkaista.

        https://www.aivoliitto.fi/kehityksellinenkielihairio/


      • valtakunta kirjoitti:

        Myös kuuntelemisen harjoitteita teen mutta nämä tarinoiden kuulon varan harjoittelu tulee tärkeäksi että ymmärtää koulussa jotain mitä opettaja sanoo. Itse vaan olin omissa ajatuksissa kun katselin pihalle.😅 . Tuo tarinan kuuntelu tulee tärkeäksi ja rauhoittaa esim poikien vilkautta ja keskittymistä koulussa.
        https://www.celia.fi/palvelut/

        Kuunnellutan lapsille joka yön satua kaikki ei jaksa kuunnella ja pienimille luen kirjoja ja harjoitan kuuntelemista . 8 v sai kiinni 1vuodessa 2ikävuotta puhetta pienenä tehtiin harjoitteita 1h joka päivä.

        Hyvä juttu tuoda näitä esiin, monellekin on varmastikin epäselvää mitä dysfasia on


      • Ehkäpä linkkisi oli kuitenkin liian rivo tänne "normipalstalle", näyttäis tuol seksipalstoilla olevan muutenkin hieman eri meno kun ketjustasi oli näköjään poistettu 37 asiatonta vastausta😳

        Olin itse eilettäin vastaamassa sulle tuohon aloitukseen ennen kuin se poistui,
        Että eipä ole tähän päivään mennessä tarvinnut yökerhojen/discojen tanssilattioilla pers paljaana haaristella, on sitä seuraa saanut muutenkin..
        Niinku ihan vaikka juttelemalla☝️


    • Anonyymi

      Mä en ikinä ota pohjia kun meen baariin. Ja sielläkin juon ihan ministi, eli halvalla pääsen. En vaan yksinkertaisesti jaksa juoda niin paljoa nestettä :D
      N

      • Koska mennään.😉😄.


    • Anonyymi

      Ei jaksa lähteä. Ehkä joku toinen päivä jos niin sovitaan.

    • Alkoholisteilta ovat aina löytyneet ne parhaat selitykset, miksi pitää juoda niin pitkään ja paljon. 🤡

    • Anonyymi

      Mä en juo kotona lainkaan ja baarissa vain yhden.

    • Anonyymi

      Eikö sul ol pulloissa jälel ku vanhat pohjat etkö osaa juoda pulloa kerralla tyhjäksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      306
      3538
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      258
      2004
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1424
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1174
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe