Näyttäisi olevan aivan selvä "viltin mutkassa ja kynttilänpolttokeli" Mitäs sinun sunnuntaihin? :)
Hyvää ja vetistä päivää kaikille!
24
243
Vastaukset
Kyllä olisi mukava istua vaan kotona viltin alla, mutta töihin on illaksi vääntäydyttävä tänäänkin. Onneksi on kuitenkin siisti sisätyö. Aurinkoinen kaunis keli näyttää vielä olevan täällä kuitenkin...
Kyllä tässä itselläkin pikku hommia riittää ennen varsinaista laskeutumista viltin mutkaan, mutta ei ns. palkkatyötä. Kivaa työpäivää sinulle!
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä tässä itselläkin pikku hommia riittää ennen varsinaista laskeutumista viltin mutkaan, mutta ei ns. palkkatyötä. Kivaa työpäivää sinulle!
Kiitos, ja mukavaa sunnuntaita sinulle.
- Anonyymi
Vai kynttilä hommia.
- Anonyymi
Hyvää haapavetistä päivää. Näin voisi joku sikäläinen toivottaa.
Muistan nuoruusajoiltani kun sukset saattoivat olla haapavetiläismalliset.
Itse synnyin Haapavedeltä paljon Ilomantsin suuntaan.
Meit kakrui perheessämme oli paljon. Muistan, että isäni teki muutamat sukset meille koululaisille. - Anonyymi
Syksyn lehtikin rapisee raitilla vaivaantuneena noi huonosta heitosta🤔
Täällä ei ole vetistä yhtään. Aurinko paistaa ja on raikas ilma. Pudonneet lehdet tanssii kadulla.☀️🍂
Musiikki soimaan ja pölyrätti käteen, nyt siivotaan😼🎶- Anonyymi
Olen wanha keuhkis; kotihoidon piirissäkin.
Olen kans hokannu, ett, alkoholijuomista kantsii pysytellä erossa.
Elämä on tasasempoo.
Yks virtsaongelmainen sanoi pitävänsä k-ämpäriä nopeaa toimitusta varten.
No hyvänen aika; ei sit pilssivettä tul kerrallaan kuin enintään 8 dl.
Notta esim. litran tyhjä jugurttipönttö riittää hyvin.
Mull on peti niettä vien sen lasketun lirin siehen purkkiin ja vien sen välittömäst kylppäriin tyhjennystä varten.
Lasetan ens kylmää vettä lavuaariin ja sen lösön kaadan siehen. Huuhtelen kylymällä vedellä se mäkeen.
Muuten se haisoo erityisen ammoniakkipitoosen pahalta, se lösö.
Mie en tiiä, miten naiset sen teköö sen nopsaan tehtävän lösöhomman? Kuulostaa olevan hyvä ilma siellä. Minä en siivoa kuin viikolla, eli viikonloppuna vain pakon edessä. :) Eri asia varmaan, jos olisin vuorotyöläinen. Siivousintoa sinne, musiikin tahtiin se kyllä sujuu.
- Anonyymi
sulla on tosi iso asunto kun eilen jo aloitit ja väsyit tekee loppuun.
Anonyymi kirjoitti:
sulla on tosi iso asunto kun eilen jo aloitit ja väsyit tekee loppuun.
Hups taisin vähän juksata. Alotin vasta tänään😏
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuulostaa olevan hyvä ilma siellä. Minä en siivoa kuin viikolla, eli viikonloppuna vain pakon edessä. :) Eri asia varmaan, jos olisin vuorotyöläinen. Siivousintoa sinne, musiikin tahtiin se kyllä sujuu.
Kiitos ja nyt todella ollaan pakon edessä😂
- Anonyymi
Olet sinä sitten tarmokas mies, ihanaa pistähän oikeen hösseliksi👍
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä sitten tarmokas mies, ihanaa pistähän oikeen hösseliksi👍
Juu👍🏻
- Anonyymi
Autonhuolto päivä👍
- Anonyymi
Peset ja kuivaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peset ja kuivaat?
Pallonivelien,puslien ja öljynvaihtoa ym.
- Anonyymi
Viltin alla rakkaan kanssa tietysti
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018055156vp
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196160- 173736
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193056Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1692286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6492275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721535Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421465Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31268Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061186Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641147