Toistanko jotain samaa virhettä?

Anonyymi-ap

Olen käynyt useasti treffeillä ja aina, kun olen ollut kiinnostunut edes vähäsen niin toinen ei ole ollut. Sitten tämä on mennyt myös toisinpäin eli itse en ole ollut kiinnostunut toisesta, vaikka toinen on ollut. Tosi harvoin on käynyt niin, että tunne on ollut molemmin puolin, että ei synkkaa...

Minulle riittäisi yksi hyvä, mutta jotenkin tämä deittailukulttuuri on karmea. Itse koetan aina olla mukava, vaikka ei kiinnostaisi, mutta jotkut jopa ghostaavat yhtäkkiä.

Sitten kun katson ympärilleni, niin huomaan, ettei pariutuminen pitäisi olla niin vaikeaa. Jotenkin vain tuntuu, että minulle se on tavanomaista vaikeampaa.

Millaisia kokemuksia muilla on? Ja kauan treffailitte ennen kuin tärppäsi?

6

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et ole ollut kiinnostunut niistä, jotka ovat olleet kiinnostuneet sinusta? Mikä heissä oli vikana?

    • Anonyymi

      Torveilut...anteeksi treffailut kesken edelleen ja luultavasti harmagedoniin tai messiaan toiseen tulemiseen asti. Eeerittäääiiin pitkäveteistä. Joidenkuiden kanssa on tullut lopetettua yhteydenpito jo senkin vuoksi ettei kahdessa viikossakaan juttu etene minnekään. Olen myöskin sen verran typerä että odotan jonkinlaisen luonnollisen kontaktinhalun olevan näkyvillä kummallakin osapuolella ennen treffejäkin silmäkkäin, pientä poltetta edes. Vaan kun tosiaankin tuntuu juttu kuin juttu kompuroi aina johonkin, myönnän myös yhden esteistä olevan oman valikoivuuteni mutta hittojakos sitä lähtee jotakuta löyhässä hirressä roikottamaan jos ei oikealta tunnu 🙄.
      Aktiivinen olen ollut nyt muutaman kuukauden ajan, kuin pieni ahkera veturi. Vain yksi hakusessa. Eikä vain se yksi asia vaan yksi henkilö oikealla kemialla.

    • Anonyymi

      Veikkaisin vastavuoroisuusongelmaa. Minulla loppuu kíinnostus nopeasti naiseen josta huomaan että hurmaava käytökseni vetoaa häneen, mutta hän ei vastaa samalla tasolla takaisin vaan "nauttii eduistani" niinsanotusti; ottaa tarjoamani asiat ja kokemukset itseestäänselvyytenä.

      Tästä tiedän että nainen on pelkkä riesa ja energiasyöppö ja siirryn seuraavaan ja kyllä, tuossa vaiheessa nimenomaan ghostaan. Tämä myös on helppoa koska tuollaiset naiset eivät näe koskaan edes sitä vaivaa että selvittäisivät mistä on kyse, koska odottavat että kaikki tuodaan eteen.

      • Anonyymi

        Ja ilmeisesti ne miehet jotka eivät energiasyöppöä naista kiinnosta ovat niitä jotka eivät yritä hurmata vaan tutustua rauhassa ja ikäänkuin arkisessa kohtaamisessa. Tästä ei naiselle tule mitään fiiliksiä joten naista ei kiinnosta.

        Olen hieno mies ja osaan toimia nimenomaan vetovoimaisesti - mutta se ei todellakaan ole ilmaista. Odotan samaa nostetta naisen taholta takaisin.


    • Anonyymi

      Tuo vastavuoroisuus on ihan totta, mutta tuskin on minun kohdalla totta. Aika hyvin tuon kiinnostuksen tasoni ilmi. En ihastu sellaisiin pelimiehiin, joille nopea flirttaaminen on tärkeää. Minulle henkinen yhteys on kaikkein tärkein.

      On totta, että kaikissa tapailemissani miehissä on ollut jotain vikaa, mutta osan kohdalla olisin voinut katsoa eteenpäin. Yksi mies koetti flirttailla, mutta hänen kohdalla en tuntenut mitään kemiaa. Ollakseni rehellinen, niin olemuksessa oli jotain, jonka takia en tuntenut vetovoimaa. Toinen oli ihan toisella aallonpituudella kaiken suhteen. Hän oli sosiaalisesti lahjakkaampi kuin minä, mutta ei kauhean henkinen. Hän ei oikein huomannut, että uuvuin hänen seurassaan, koska olen introvertti. Sanoin kyllä tästä hänelle...

      Miksi olen antanut pakkeja ihan kivoille tyypeille, niin heissä ei ole ollut mitään kiinnostavaa loppujen lopuksi.

      Mitä tulee aktiivisuuteeni niin, olen minä joskus kysynyt suoraankin ja soitin kerran ghostaajan perään, joka otti minuun myöhemmin yhteyttä ja oli pahoillaan katoamistempustaan. Sanotaan, että meidän välillä oli kemiaa, mutta henkinen yhteys olisi vaatinut työstöä luottamuksen syntymiseksi. Olen vähän pohtinut, että miehessä olisi voinut olla narsistisia piirteitä, joten ihan hyvä näin.

      Mitä palautetta olen saanut pakkeja antaneilta miehiltä niin, että entiset puolisot eivät ole olleet yhtä kauniita kuin minä (en ole omasta mielestäni erityisen kaunis, mutta saan joskus kuulla siitä, mies varmaan halusi jättää itsestään mukavan kuvan), kanssani on vaikea keskustella, vaikka olenkin mukava, joku valitti elämäntavoistani eli menen liian aikaisin nukkumaan...

      Alkuperäiseen kysymykseen eli kuinka helppoa on löytää potentiaalinen kumppani? Minulla vaikeus saattaa liittyä luonteeseeni eli olen aika syvällinen ja pohtiva. Entisen puolisoni kanssa voitiin keskustella hyvinkin erilaisista asioista ja hänen lukeneisuus viehättää edelleen. Sittemmin olemme kasvaneet erilleen.

      Ihannemies on varmaan sellainen, jolla miehisyyttä, mutta järki päässä. Niin vaikea löytää. Ja luonne sellainen nöyrä. Voi olla vaikka hieman tasapainoton, mutta kunhan on mukava ja suhtautuu muihin ihmisiin kunnioittavasti.

      • Anonyymi

        Hauska sattuma. Juuri, kun laitoin tämän viestin, eräs ghostaaja teki paluun. En ymmärrä häntä. Tällä kertaa en vastaa mitään. Haluan sellaisen miehen, jolle olen ensisijainen valinta. Hän todennäköisesti jatkaisi tyyliään...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe